Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpiin juhliin menisitte?

Vierailija
17.08.2015 |

Poikaystävän äidin 50v synttäreille vai kaverin kihlajaisjuhliin? Molempiin hyvät ja lämpimät välit. Synttärit ovat pienellä porukalla juhlittavat, leppoisat illanistujaiset. Kihlajaiset hieman suuremmat ja kosteahkot bileet. Juhlat ovat siis samana päivänä täysin eri paikoissa ja valinta pitäisi tehdä. 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävän äidin 50 olisi mun valinta :) 

Vierailija
2/24 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikymppisille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synttärit. Siinä tapauksessa harkitsisin, jos kihlajaiset olisivat olleet tiedossa aikaisemmin ja olisin jo luvannut osallistua niihin.

Vierailija
4/24 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlajaiset ei ole mikään syy juhlia isosti. Kihlat on kahden ihmisen välinen asia.

Joten viisikymppiset olisi mulle selkeä valinta.

Vierailija
5/24 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

50

Vierailija
6/24 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kihlajaiset ovat tärkeämpi juhla. Toki mieluummin menisin rauhallisille kakkukahveille kuin jättibileisiin. Mutta riippuu varmaan myös, kuinka läheinen kaverisi on ja kummalle lupauduit ensin. N21

Vierailija
7/24 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestäisin niin, että pääsisimme molempiin. Koska molemmat on päivänsankareille tärkeitä juhlia. Jättäisin vaikka auton sitte kihlaparin seudulle yöksi.

Vierailija
8/24 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synttäreille. Se on musta tärkeempi noista kahdesta etenkin ku se on sukulaisen juhla ja toinen kaverin.

Vierailija
9/24 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 18:28"]

Järjestäisin niin, että pääsisimme molempiin. Koska molemmat on päivänsankareille tärkeitä juhlia. Jättäisin vaikka auton sitte kihlaparin seudulle yöksi.

[/quote]

Ehkä jos olisi helikopteri niin ehkä sitten. Synttärit pidetään ruotsissa.

ap

Vierailija
10/24 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa olen lupautunut ensin kihlajaisiin ja se tuottaa ongelmia. Molemmissa tulisi olemaan varmasti hauskaa.

ap

Vierailija
11/24 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 18:41"]Itseasiassa olen lupautunut ensin kihlajaisiin ja se tuottaa ongelmia. Molemmissa tulisi olemaan varmasti hauskaa.

ap
[/quote]
Siinä tapauksessa poikaystäväsi äiti varmaan ymmärtää, jos kieltäydyt. Hänen synttärinsähän ovat joka tapauksessa vain läheisimpien ihmisten kesken?

Vierailija
12/24 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 18:44"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 18:41"]Itseasiassa olen lupautunut ensin kihlajaisiin ja se tuottaa ongelmia. Molemmissa tulisi olemaan varmasti hauskaa. ap [/quote] Siinä tapauksessa poikaystäväsi äiti varmaan ymmärtää, jos kieltäydyt. Hänen synttärinsähän ovat joka tapauksessa vain läheisimpien ihmisten kesken?

[/quote]

No itse kyllä laskisin kuuluvani läheisimpiin ihmisiin :D

ap

Vierailija
13/24 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poikani tyttöystävä ei ehtisi minun 50v synttäreilleni, niin toki ymmärtäisin häntä. Toivon silti, että poika asettaa minun juhlani tyttökaverin kaverin bileiden edelle, mutta hän saa toki tehdä oman päätöksensä.

Vierailija
14/24 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin parempiin bileisiin, eli ilmeisesti kihlajaisiin. Leppoisia illanistujaisia voi viettää uudestaan vaikka viikon päästä pienemmällä porukalla.

Vierailija
15/24 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen täyttää 50 v vain kerran, mutta kihloihin kuka tahansa voi mennä vaikka kuinka monta kertaa. Joten sinne 50-v juhliin tietenkin.

Vierailija
16/24 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 18:57"]

Jos poikani tyttöystävä ei ehtisi minun 50v synttäreilleni, niin toki ymmärtäisin häntä. Toivon silti, että poika asettaa minun juhlani tyttökaverin kaverin bileiden edelle, mutta hän saa toki tehdä oman päätöksensä.

[/quote]

Poikaystävä toki on menossa äitinsä juhliin :)

ap

Vierailija
17/24 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:02"]Ihminen täyttää 50 v vain kerran, mutta kihloihin kuka tahansa voi mennä vaikka kuinka monta kertaa. Joten sinne 50-v juhliin tietenkin.
[/quote]
50 vuotta täyttäminen on vain numero. 50-vuotias on myös kokenut jo 49 syntymäpäivää. Kihlajaisissa juhlitaan rakkautta, uutta askelta elämässä ja kahden ihmisen sitoutumista toisiinsa.

Vierailija
18/24 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä vaikeaa päättää tuntematta kutsujia. Riippuu ihan ihmisistä ja olosuhteista.

Vierailija
19/24 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sinne minne olisin luvannut. Sinä olet luvannut mennä kihlajaisiin. Tosin minä vanha kaakki en yhtään ymmärrä tuollaisia kihlajaisia. Johan ne kuulostaa pieniltä häiltä. miksi kihlajaisia pitää juhlia?

Vierailija
20/24 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan riippuisi siitä, kuinka kauan on poikkiksen kanssa ollut kimpassa, kuinka syvä suhde on, asutaanko yhdessä, ollaanko vakavissaan, mennäänkö vastaisuudessa naimisiin jne. Minkä tahansa parin kuukauden suhteen äipän synttäreille en menisi. Jos on aamenta vaille anoppi kyseessä, synttärit voisi olla ihan ok vaihtoehto. Tosin jos olisin jo ehtinyt lupautumaan kihlajaisiin, sinne tietysti menisin ensisijaisesti.

Ehkä ap ehtii kumpiinkin juhliin, jos ne ovat samalla paikkakunnalla. Kosteita kihlajaisia varmaankin juhlitaan pikkutunneille asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä