Kaksi vuotta epidemiaa, ja tauti rantautui meille NYT :( Ei pahempaa ajankohtaa voisi olla! Mitä mie teen....
Miulle on aamuksi aika olkapääleikkaukseen, jota oon oottanu pitkään.... lapsella on oireita ja tehtiin pari kotitestiä tänään, nyt näyttää posiviista. Miul ei ole oireita mutta ollaaha me oltu tässä samassa kodissa, istuttu samassa ruokapöydässä.
Mitä mie teen, mitä?!!!
Kommentit (14)
Sairastat taudin. Juot lämmintä. Siirrät leikkauksen.
Vierailija kirjoitti:
https://valtioneuvosto.fi/tietoa-koronaviruksesta/rajoitukset-ja-suosit…
Oonko virallisesti karanteenissa vaiko en
Sinun pitää soittaa sinne sairaalaan, jossa leikkaus pitäisi tehdä.
Oot hiljaa ja meet leikkaukseen Siun eli ap:n ei ole pakko paljastella altistumistaan kenellekkään.
ps. ootko jostain Imatran/ Joutsenon seutuvilta?
Vierailija kirjoitti:
Oot hiljaa ja meet leikkaukseen Siun eli ap:n ei ole pakko paljastella altistumistaan kenellekkään.
Joo itäosista....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo itäosista....
Sinne vaan leikkaukseen. Tätä tautia on nyt niin paljon ettei oo mitään väliä. Sitä paitsi sillä lekurilla on maski kun se sinua leikkelee.
Siirrä leikkausta, ei ole turvallista, leikkaus ja korona.
Siirrät leikkausta. Hoidat itseäsi ja lapsiasi.
Mietipä ihan itse tilannetta, jossa toivut leikkauksesta kovassa kuumeessa, yskässä ja säryissä. Kiva siinä sitten kuntouttaa olkapäätä kun yskittää ja särkee joka paikkaan. Peru se leikkaus.
Eiköhän ne käske perumaan joka tapauksessa, jos soitat ja kerrot tilanteen.
Vierailija kirjoitti:
Mietipä ihan itse tilannetta, jossa toivut leikkauksesta kovassa kuumeessa, yskässä ja säryissä. Kiva siinä sitten kuntouttaa olkapäätä kun yskittää ja särkee joka paikkaan. Peru se leikkaus.
Ja jos tulisi vaikka joku komplikaatio ja sun pitäisi mennä takaisin sairaalaan ja olisit jo siinä vaiheessa sairastunut.
Mieti, miltä mahtaa tuntua yskiminen, kun olkapäässä on tuore leikkaushaava. Vaikka juuri nyt olet oireeton, on hyvinkin mahdollista, että saat oireita ennen kuin olkapääsi on parantunut.
Soita sinne sairaalaan, ja kerro tilanne.
Itse koronan sairastaneena en kyllä tosiaan olisi mitään leikkauksen jälkimaininkeja kaivannut enää siihen. Eli älä edes harkitse. Hyvin todennäköistä on, että perheessä tarttuu.
Kyllä sinä sen leikkausajan vielä saat. Monella muullakin on suunnitelmia mennyt koronan takia pieleen ja niistä on selvitty.
https://valtioneuvosto.fi/tietoa-koronaviruksesta/rajoitukset-ja-suosit…