porraskäytävän vahaus
Kertokaahan mielipiteitä!
Meillä on huomenna porraskäytävän vahaus ja liikkuminen on "kielletty" 12-13. No, meidän on ihan pakko tulla juuri tuohon aikaan kotiin. Rattaiden kanssa. Painavien tuplien, joita en tosiaan jaksa kantaa. Eli minä, kaksi lasta ja tuplat pitäisi saada ylös kun vaha on märkää.
Mua ei sinällään kiinnosta tippaakaan meneekö vaha huonoksi, se on kotini ja mun on sinne päästävä. Mutta olenko se rappukäytävän idiootti jos pilaan vahan kulkemalla muksujen ja rattaiden kanssa...
Kommentit (29)
Ap on malliesimerkki siitä, miten aivan tavallinen nainen sekoaa käsittämättömästi sen jälkeen, kun putkauttaa jälkeläisen ulos itsestään. Järki ja looginen ajattelukyky katoavat samantien. Sääliksi käy ap:n naapureita, ei muuta voi sanoa.
Voisit kyllä yrittää joustaa. Vai mikä pakko on juuri silloin on liikkua?
Ja kun vahaus menee pilalle ap:n takia, lattia joudutaan niissä kerroksissa vahaamaan uudelleen, ehkä taas sellaiseen aikaan, että ap:n on ihan pakko tulla juuri silloin kotiin. Tai lähteä kodistaan.
En usko että sinun täytyy juur silloin mennä asuntoon. Voit varmaan hoitaa asiat niin että tulet joko myöhemmin tai aikaisemmin. Naurettavaa pilata lattia omaa tyhmyyttään.
Luuletko ap. että maailma pyörii sinun vauvasi ympärillä? Entä jos lääkäriaika olisikin ollu klo 12.30 olisitko perunut ajan, kun lapsi ei pääse päiväunille omaan sänkyyn tai jos lapsi sairastuu ja joutuu sairaalahoitoon, tuskin tuovat lasta päikkärille kotiin ja omaan sänkyyn. Nyt suhteellisuuden tajua vauvaelämään ja oman navan tuivottamiseen.
Sama, kun joku kynsilakkahaltijatonttu tulisi aina pomppimaan vastalakatuille kynsillesi, ja huikkaisi vaan, että tästä kulkee mun polku.
Miltä tuntuisi?
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 16:11"]Sama, kun joku kynsilakkahaltijatonttu tulisi aina pomppimaan vastalakatuille kynsillesi, ja huikkaisi vaan, että tästä kulkee mun polku.
Miltä tuntuisi?
[/quote]
Paras! :D
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 15:04"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 15:02"]Miksi on muka pakko päästä juuri tuohon aikaan? [/quote] Koska meillä on aamulla lääkäri ja päiväunille on vauvan päästävä ihan viimeistään klo 12.30. En siis voi muuttaa aikataulujani. Ja tyhmien kysymysten esittäjille: Ei, vauva ei nukahda muualle kuin omaan sänkyynsä. Ap
[/quote]
Tekosyy, vauvat ovat sopeutuvaisia.
Kuvittelisin, että vauvasi ei traumatisoidu loppuiäksi, jos yhtenä päivänä joutuu menemään hieman myöhemmin päiväunille. Kyse olisi kuitenkin vain noin puolesta tunnista. Käykää vaikka jäätelöllä tai jossain ennen kotiin lähtöä. Jos vauva on tarpeeksi väsynyt niin nukahtaa varmasti vaunuihinkin.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 14:54"]
Mutta minkäs teet, pakko mun on kotiini päästä. Ap
[/quote]Ymmärtäisin pakkosi, jos ulkona olisi paukkuvat pakkaset.
Mene vaan, mutta maksa sitten taloyhtiölle uusintavahauksen hinta 700 eur
Olet. No, kärsi seuraukset, naapurit ja isännöitsijä ei takuuvarmasti tykkää. Se vahaus on tehtävä uusiksi ja se maksaa, aikaa ja rahaa. Ja tämä vain siksi että sä et voi muuttaa aikatauluja, muka...
Pahimmillaan lattiamateriaali voi kärsiä jos siinä pompitaan edestakaisin. Voipi tulla kallis lasku.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 15:01"]Pahimmillaan lattiamateriaali voi kärsiä jos siinä pompitaan edestakaisin. Voipi tulla kallis lasku.
[/quote]
No höpöhöpö! Kyllähän omaan kotiin saa mennä. Vahasta tulee ruma mutta sellaista se joskus on.
Tuota vahausta ei todellakaan suoriteta usein, ei välttämättä edes vuosittain. Ja nyt koko projekti menee pilalle sen takia kun ap:n vauvan ON VAAN PAKKO päästä omaan sänkyyn nukkumaan tunnin tarkkuudella, ei ole millään mahdollista sitä tuntia kävellä vaikka puistoa ympäri?
Nyt on jo sen tasoista itsekkyyttä että pöyristyttää. Terveisin: lattioita vahannut siivooja