Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päätin etten enää tee aloitetta uuden ihmissuhteen saavuttamiseksi

Vierailija
17.08.2015 |

Kyllä. Näin päätin ja tämä päätös pitää. Jos joku haluaa tutustua minuun vaikka vain kaverimielelläkin eikä edes syvemmällä ystävyysmielellä, niin tehkööt ensin kaikki aloitustyöt sen vuoksi siihen saakka, kunnes on ilmiselvää että henkilö tosiaankin kaipaa juuri minun seuraani. Sitten sen selvyyden tultua toki teen itsekin suhteen eteen ja paljonkin, mutten enää ikinä milloinkaan enkä koskaan ole aloitteellien yhdenkään naisen suuntaan. En koskaan. Minulle ei anna enää yksikään nainen "pakkeja".

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi mies joka voi todistaa tämän pitävän paikkansa. Naiset tekee erittäin harvoin aloitteita. Naiset saattaa kyllä itse laskea aloitteeksi sen jos he hymyilevät miehelle ja mies sitten tulee iskemään, mutta varsinaisen aloitteenhan tuossakin tapauksessa tekee mies.

Vierailija
2/64 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 15:20"] Jaksa tästä vängätä. Tuossa on monessa muussakin viestissä selitetty tämä. Tässä nyt halutaan väen vängällä väitellä itsestäänselvästä asiasta, jonka jokainen edes vähäisillä älynlahjoilla varustettu ymmärtää.

[/quote]Some people play hard to get. I play hard to want-tekniikka käytössä viestistäsi päätellen? So, how's that working for you?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olisi hyvä "aloittaa" ihmissuhde mutta kaverimielessä. Ja jos naista kiinnostaa muukin, niin anna hänen tehdä siinä aloite :)

Vierailija
4/64 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 15:25"]

Ok. Sinun tuttavapiirisi onkin koko kuva asiasta. :D

No, minä voin näin ulkopuolisena miehenä kompata tässä asiassa. Prosentit eivät välttämättä ole todellisuudessa ole ihan noin räikeät, mutta kyllä niistä selvä trendi löytyy. Itseäni kohtaan on tämän hieman reilun 30:n elinvuoden aikana tehty tasan yksi aloite, eikä kyse minunkaan tapauksessani ole siitä ettenkö olisi ollut tarpeeksi ns. liikkeellä. Samanlaisia kokemuksia löytyy siis myös ystäväpiiristä.

Joo. Siitä tulee melkeimpä leffafiilis, jos nainen tulee pokaamaan. Tosin olen kuullut, että 40-ikävuoden jälkeen tämä ehkä voi yleistyä, jos vain pitää itsestään huolta esim. liikunnan avulla. Onneksi ikä on monesti miehille armeliaampi.

Vierailija
5/64 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen itse nainen, ja kaikki aloitteet jotka olen miehille tehnyt olen tehnyt selvänä ja päiväsaikaan. Itse en jaksa teidän miesten humalaisia iskemisiä baareissa edes ottaa aloitteita, koska seksiähän te etsitte silloin.

Vierailija
6/64 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 15:32"]No olen itse nainen, ja kaikki aloitteet jotka olen miehille tehnyt olen tehnyt selvänä ja päiväsaikaan. Itse en jaksa teidän miesten humalaisia iskemisiä baareissa edes ottaa aloitteita, koska seksiähän te etsitte silloin.
[/quote]

Tästä se vasta elokuvafiilis tulisikin. En ole kyllä kertaakaan kuullut että kenellekkään miehelle kävisi näin. Meinaan olisi niin uskomaton tapahtuma, että siitä kyllä kerrottaisiin....

Vierailija
7/64 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 15:20"]

Jaksa tästä vängätä. Tuossa on monessa muussakin viestissä selitetty tämä. Tässä nyt halutaan väen vängällä väitellä itsestäänselvästä asiasta, jonka jokainen edes vähäisillä älynlahjoilla varustettu ymmärtää.

[/quote]

Näkisinkin tämän olevan huomattavasti monimutkaisempi asia! Maailma ei ole mustavalkoinen taitaa olla ainoa itsestäänselvä asia! Useimmat suomalaiset miehet ovat ihan perusmiehiä, joksi sinä nyt itsesäälissäsi itsesi "typistät" ja samalla pöyristävällä tavalla "haukut" naiset, noh sanotaan onnenonkijoiksi, joille ei tavallinen persusmies muka kelpaa.

Vierailija
8/64 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 15:36"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 15:32"]No olen itse nainen, ja kaikki aloitteet jotka olen miehille tehnyt olen tehnyt selvänä ja päiväsaikaan. Itse en jaksa teidän miesten humalaisia iskemisiä baareissa edes ottaa aloitteita, koska seksiähän te etsitte silloin. [/quote] Tästä se vasta elokuvafiilis tulisikin. En ole kyllä kertaakaan kuullut että kenellekkään miehelle kävisi näin. Meinaan olisi niin uskomaton tapahtuma, että siitä kyllä kerrottaisiin....

[/quote]

Tunnet ilmeisen vähän miehiä. Itse olen tehnyt tosiaan 4 eri miehelle aloitteen, ja ainakin 50 % tuntemistani naisista on ollut aloitteellisia pyytäessään kiinnostavaa miestä esim. kahville.

Vierailija
9/64 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 15:32"]No olen itse nainen, ja kaikki aloitteet jotka olen miehille tehnyt olen tehnyt selvänä ja päiväsaikaan. Itse en jaksa teidän miesten humalaisia iskemisiä baareissa edes ottaa aloitteita, koska seksiähän te etsitte silloin. [/quote] Tästä se vasta elokuvafiilis tulisikin. En ole kyllä kertaakaan kuullut että kenellekkään miehelle kävisi näin. Meinaan olisi niin uskomaton tapahtuma, että siitä kyllä kerrottaisiin....

[/quote]

Minä en ole kuullut niin se on auttamatta sellainen asia, jota ei voi tapahtua. 

Pitäisikö teidän miesten sitten vähän muuttaa sitä elinympäristöänne ja lakata syyttämästä naisia kaikista teidän ongelmista. ;)

Vierailija
10/64 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 15:38"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 15:20"]

Jaksa tästä vängätä. Tuossa on monessa muussakin viestissä selitetty tämä. Tässä nyt halutaan väen vängällä väitellä itsestäänselvästä asiasta, jonka jokainen edes vähäisillä älynlahjoilla varustettu ymmärtää.

[/quote]

Näkisinkin tämän olevan huomattavasti monimutkaisempi asia! Maailma ei ole mustavalkoinen taitaa olla ainoa itsestäänselvä asia! Useimmat suomalaiset miehet ovat ihan perusmiehiä, joksi sinä nyt itsesäälissäsi itsesi "typistät" ja samalla pöyristävällä tavalla "haukut" naiset, noh sanotaan onnenonkijoiksi, joille ei tavallinen persusmies muka kelpaa.
[/quote]

Tottahan toki se kelpaa. Mutta silloin miehen täytyy tehdä se aloite. Tulkitsisin, että AP on aika tavis. Joten kaikista aloitteista pidättäytyminen voi tarkoittaa koko loppuelämää ilman naisseuraa. Ei välttämättä toki, mutta mahdollisuus on jo aika iso....

Vierailija
11/64 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Minä pyysin miestäni kahville ihan ruokakaupan kassalla, kun olimme tavanneet ennenkin.(ensin hevi- ja maito-osastolla.)

Vierailija
12/64 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 15:42"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 15:36"]

[/quote]

Minä en ole kuullut niin se on auttamatta sellainen asia, jota ei voi tapahtua. 

Pitäisikö teidän miesten sitten vähän muuttaa sitä elinympäristöänne ja lakata syyttämästä naisia kaikista teidän ongelmista. ;)
[/quote]

Kuka tässä on naisia mistään syytellyt? Nyt laitetaan jo sanoja suuhun. Miehillä on kuitenkin tämä realismi yleensä paremmin hallussa ja se on kyllä todella harvinaista että baarin tai jonkun tapahtuman ulkopuolella joku nainen tulisi juttelemaan sillä mielellä. Väitän että 90÷:lle miehistä ei koskaan pääse tapahtumaan näin.

Vierailija
13/64 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, jopas lähti ketju elämään, ja ensinnäkin todella väärinymmärrettynä, eli paljon on oletettu, mutta sehän se on se homman nimi monesti noin yleensäkin elämässä. aloittaja

Vierailija
14/64 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 15:43"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 15:38"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 15:20"] Jaksa tästä vängätä. Tuossa on monessa muussakin viestissä selitetty tämä. Tässä nyt halutaan väen vängällä väitellä itsestäänselvästä asiasta, jonka jokainen edes vähäisillä älynlahjoilla varustettu ymmärtää. [/quote] Näkisinkin tämän olevan huomattavasti monimutkaisempi asia! Maailma ei ole mustavalkoinen taitaa olla ainoa itsestäänselvä asia! Useimmat suomalaiset miehet ovat ihan perusmiehiä, joksi sinä nyt itsesäälissäsi itsesi "typistät" ja samalla pöyristävällä tavalla "haukut" naiset, noh sanotaan onnenonkijoiksi, joille ei tavallinen persusmies muka kelpaa. [/quote] Tottahan toki se kelpaa. Mutta silloin miehen täytyy tehdä se aloite. Tulkitsisin, että AP on aika tavis. Joten kaikista aloitteista pidättäytyminen voi tarkoittaa koko loppuelämää ilman naisseuraa. Ei välttämättä toki, mutta mahdollisuus on jo aika iso....

[/quote]

Pidin itsestään selvästä, että puhutaan iskemisestä niin en lisännyt tuota kelpaa iskettäväksi. On profiloitu, että perusmiehet ei tule isketyksi, mutta...suurinosa suomailista on ihan tavismiehiä.

Vierailija
15/64 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 15:47"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 15:42"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 15:36"] [quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 15:32"]No olen itse nainen, ja kaikki aloitteet jotka olen miehille tehnyt olen tehnyt selvänä ja päiväsaikaan. Itse en jaksa teidän miesten humalaisia iskemisiä baareissa edes ottaa aloitteita, koska seksiähän te etsitte silloin. [/quote] Tästä se vasta elokuvafiilis tulisikin. En ole kyllä kertaakaan kuullut että kenellekkään miehelle kävisi näin. Meinaan olisi niin uskomaton tapahtuma, että siitä kyllä kerrottaisiin.... [/quote] Minä en ole kuullut niin se on auttamatta sellainen asia, jota ei voi tapahtua.  Pitäisikö teidän miesten sitten vähän muuttaa sitä elinympäristöänne ja lakata syyttämästä naisia kaikista teidän ongelmista. ;) [/quote] Kuka tässä on naisia mistään syytellyt? Nyt laitetaan jo sanoja suuhun. Miehillä on kuitenkin tämä realismi yleensä paremmin hallussa ja se on kyllä todella harvinaista että baarin tai jonkun tapahtuman ulkopuolella joku nainen tulisi juttelemaan sillä mielellä. Väitän että 90÷:lle miehistä ei koskaan pääse tapahtumaan näin.

[/quote]

Hymiö oli lopussa keventämässä, joten vähän pilkettä silmäkulmaan siinä lukemisessa. ;) Vähän nyt luottoa suomennaisiin, että he pitävät miehiä iskemisen arvoisina! ;)

Vierailija
16/64 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 15:31"]Joo. Siitä tulee melkeimpä leffafiilis, jos nainen tulee pokaamaan. Tosin olen kuullut, että 40-ikävuoden jälkeen tämä ehkä voi yleistyä, jos vain pitää itsestään huolta esim. liikunnan avulla. Onneksi ikä on monesti miehille armeliaampi.[/quote]

Pian se nähdään. Minä olen ihan tavallinen vähän päälle 40 vuotias mies eikä kukaan nainen ole koskaan tehnyt minulle aloitetta. En ole myöskään koskaan huomannut, että joku olisi jotenkin pyrkinyt seuraani liehakoimaan.

Kyllä siinä varmaan hetken aikaa haukkoisi henkeään, jos joku kapakkaruusu tulisi örveltämään jotain aloitteen tapaista. Varmaan sitä luulisi ensin jonkinlaiseksi pilaksi tai ryöstöyritykseksi.

Vierailija
17/64 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet helposti jäätyy, jos nainen tekee aloitteen. Ikävä kokemus molemmille ja tuskin mieskään kavereille kertoilee, että naista olisi ollut saatavilla, mutta kun en uskaltanut sanoa kyllä... Tällä palstalla ainakin moni nainen on iskenyt miehensä kun on ollut ketjuja missä kuvaillaan miten tutustuitte tms. Joten ei ne aktiiviset naiset ole mikään urbaani legenda, maailma eli miehet ei vaan ole valmiita meitä varten.

Vierailija
18/64 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 15:22"]Samoin se on harvinaista monelle naisellekin. Joitakin kun ei ole tullut pokaamaan kukaan.[/quote]

Nuo naiset ovat yleensä itse välttäneet sen. Pukeutuvat torjuvasti, ovat pelokkaina kaverien takana, välttelevät katsekontaktia ja hymyä. Eivätkä kokeile nettiä. He voivat varsin helpoin toimin saada aloitteita, jos haluavat. Jokainen aikuinen tietää mitä pitää tehdä.

Vierailija
19/64 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 15:31"]Joo. Siitä tulee melkeimpä leffafiilis, jos nainen tulee pokaamaan. Tosin olen kuullut, että 40-ikävuoden jälkeen tämä ehkä voi yleistyä, jos vain pitää itsestään huolta esim. liikunnan avulla. Onneksi ikä on monesti miehille armeliaampi.[/quote]

Pian se nähdään. Minä olen ihan tavallinen vähän päälle 40 vuotias mies eikä kukaan nainen ole koskaan tehnyt minulle aloitetta. En ole myöskään koskaan huomannut, että joku olisi jotenkin pyrkinyt seuraani liehakoimaan.

Kyllä siinä varmaan hetken aikaa haukkoisi henkeään, jos joku kapakkaruusu tulisi örveltämään jotain aloitteen tapaista. Varmaan sitä luulisi ensin jonkinlaiseksi pilaksi tai ryöstöyritykseksi.
[/quote]

No, hämilleen siitä menee aina. Oli kyseessä siis ihan kuka tahansa nainen. Vaikka se joskus aikaisemmin olisikin tapahtunut. Tästä tämä "leffafiilis".

Vierailija
20/64 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 15:32"]

No olen itse nainen, ja kaikki aloitteet jotka olen miehille tehnyt olen tehnyt selvänä ja päiväsaikaan. Itse en jaksa teidän miesten humalaisia iskemisiä baareissa edes ottaa aloitteita, koska seksiähän te etsitte silloin.

[/quote]Komppi. Jos etsii muutakin kuin lihapalaa, tämä toimii.

Viimeksi lauantaina pyysin miestä kahville koska tahdoin jutella ja tutustua häneen paremmin. Olimme hyvänpäiväntuttuja ja tiesin hänet ns. kunnon ihmiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi