Päätin etten enää tee aloitetta uuden ihmissuhteen saavuttamiseksi
Kyllä. Näin päätin ja tämä päätös pitää. Jos joku haluaa tutustua minuun vaikka vain kaverimielelläkin eikä edes syvemmällä ystävyysmielellä, niin tehkööt ensin kaikki aloitustyöt sen vuoksi siihen saakka, kunnes on ilmiselvää että henkilö tosiaankin kaipaa juuri minun seuraani. Sitten sen selvyyden tultua toki teen itsekin suhteen eteen ja paljonkin, mutten enää ikinä milloinkaan enkä koskaan ole aloitteellien yhdenkään naisen suuntaan. En koskaan. Minulle ei anna enää yksikään nainen "pakkeja".
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 15:30"]Mielestäni olisi hyvä "aloittaa" ihmissuhde mutta kaverimielessä. Ja jos naista kiinnostaa muukin, niin anna hänen tehdä siinä aloite :)
[/quote] Tämä. Mikään ihmissuhde ei pysy kasassa jos ei tee aloitteita. Ei kukaan halua olla ihmisen kanssa joka ei itse koskaan ota yhteyttä, että se on aina toinen kuka on aktiivinen osapuoli.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 15:42"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 15:36"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 15:32"]No olen itse nainen, ja kaikki aloitteet jotka olen miehille tehnyt olen tehnyt selvänä ja päiväsaikaan. Itse en jaksa teidän miesten humalaisia iskemisiä baareissa edes ottaa aloitteita, koska seksiähän te etsitte silloin. [/quote] Tästä se vasta elokuvafiilis tulisikin. En ole kyllä kertaakaan kuullut että kenellekkään miehelle kävisi näin. Meinaan olisi niin uskomaton tapahtuma, että siitä kyllä kerrottaisiin....
[/quote]
Tunnet ilmeisen vähän miehiä. Itse olen tehnyt tosiaan 4 eri miehelle aloitteen, ja ainakin 50 % tuntemistani naisista on ollut aloitteellisia pyytäessään kiinnostavaa miestä esim. kahville.
[/quote]
Sinä oletkin varmaan poikkeusyksilö ja tehnyt peräti 4 aloitetta. Keskiverto mies tekee 4 aloitetta kuussa. Naiselle on saavutus jos tekee 4 aloitetta elämänsä aikana.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 15:59"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 15:30"]Mielestäni olisi hyvä "aloittaa" ihmissuhde mutta kaverimielessä. Ja jos naista kiinnostaa muukin, niin anna hänen tehdä siinä aloite :)
[/quote] Tämä. Mikään ihmissuhde ei pysy kasassa jos ei tee aloitteita. Ei kukaan halua olla ihmisen kanssa joka ei itse koskaan ota yhteyttä, että se on aina toinen kuka on aktiivinen osapuoli.
[/quote]
Tämäkin taktiikka sisältää todella suuren riskin, että sitä aloitetta seurustelusuhteeseen ei koskaan tule. Tosin tässä ei kyllä varmaan ole juuri eroavaisuuksia sukupuolten välillä.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 16:01"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 15:42"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 15:36"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 15:32"]No olen itse nainen, ja kaikki aloitteet jotka olen miehille tehnyt olen tehnyt selvänä ja päiväsaikaan. Itse en jaksa teidän miesten humalaisia iskemisiä baareissa edes ottaa aloitteita, koska seksiähän te etsitte silloin. [/quote] Tästä se vasta elokuvafiilis tulisikin. En ole kyllä kertaakaan kuullut että kenellekkään miehelle kävisi näin. Meinaan olisi niin uskomaton tapahtuma, että siitä kyllä kerrottaisiin....
[/quote]
Tunnet ilmeisen vähän miehiä. Itse olen tehnyt tosiaan 4 eri miehelle aloitteen, ja ainakin 50 % tuntemistani naisista on ollut aloitteellisia pyytäessään kiinnostavaa miestä esim. kahville.
[/quote]
Sinä oletkin varmaan poikkeusyksilö ja tehnyt peräti 4 aloitetta. Keskiverto mies tekee 4 aloitetta kuussa. Naiselle on saavutus jos tekee 4 aloitetta elämänsä aikana.
[/quote]
Joo. 4 aloitetta tehnyt mies = Poikuus tallella, ei mitään kokemusta naisista. Tai sitten joko erittäin komea ja ujo, varakas tai joku rokkitähti tai mahdollisesti muu kuuluisuus.
“I always en up with psychotic women because, say what you want about them, but they always make the first move.”
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 15:42"]Minä en ole kuullut niin se on auttamatta sellainen asia, jota ei voi tapahtua.
Se voi tapahtua, mutta sen todennäköisyys on niin pieni, että tavallinen hiljainen mies ei suurella todennäköisyydellä saa parisuhdetta parhaina elinvuosinaan (<55), jos pidättäytyy aloitteista. Aloitteelliset naiset eivät ole yleensä kiinnostuneet taviksista. Niiltä saa aloitteita muutenkin. He ovat aloitteellisia muutenkin suosittuja miehiä kohtaan.
Se oli tämän keskustelun pointti, että jos nuori mies, jolla ilmeisesti on hieman hankaluuksia naisten kanssa, päättää jättää aloitteenteon, hän tuomitsee itsensä poikamieheksi.
Pitäisikö teidän miesten sitten vähän muuttaa sitä elinympäristöänne ja lakata syyttämästä naisia kaikista teidän ongelmista. ;)
Ei tässä ole naisia syytetty, vaan todettu tosiasiat. Normaalit miehet eivät ala kiukutella pakeista noin lapsellisesti vaan yrittävät ja kärsivät kunnes onnistuvat. Niin tavallisten ihmisten pariutuminen nyt vain toimii. Ei yksittäinen mies voi alkaa kulttuuriamme ja biologiaamme muuttamaan.
Millä planeetalla on se elinympärstö, jossa nuoret persaukiset nyhverömiehet ovat kuumaa kamaa naisten joukossa? Nainen voi aina saada suosiota rimaa laskemalla, jos välttämättä haluaa jonkun millä hinnalla hyvänsä, mutta ujot nuoret miehet ovat sellaista pohjasakkaa, ettei ole olemassakaan naisia, jotka tekisivät heille aloitteita.
Millä planeetalla on se elinympärstö, jossa nuoret persaukiset nyhverömiehet ovat kuumaa kamaa naisten joukossa? Nainen voi aina saada suosiota rimaa laskemalla, jos välttämättä haluaa jonkun millä hinnalla hyvänsä, mutta ujot miehet ovat sellaista pohjasakkaa, ettei ole olemassakaan naisia, jotka tekisivät heille aloitteita.
Korjasin.
Monesti näillä miehillä ujous on pelkästään naisten seurassa esiintyvää, mutta sehän riittää.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 16:10"]
Millä planeetalla on se elinympärstö, jossa nuoret persaukiset nyhverömiehet ovat kuumaa kamaa naisten joukossa? Nainen voi aina saada suosiota rimaa laskemalla, jos välttämättä haluaa jonkun millä hinnalla hyvänsä, mutta ujot miehet ovat sellaista pohjasakkaa, ettei ole olemassakaan naisia, jotka tekisivät heille aloitteita.
Korjasin.
Monesti näillä miehillä ujous on pelkästään naisten seurassa esiintyvää, mutta sehän riittää.
Jep. Itsellä näin. Ja ikisinkku olen. Kavereita ja harrastuksia on läjäpäin kuitenkin.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 16:10"]Monesti näillä miehillä ujous on pelkästään naisten seurassa esiintyvää, mutta sehän riittää.[/quote]
Suurin osa ujoista pariutuu vähän vanhempana. Luonto pakottaa miehet avaamaan suunsa ja ujot naiset eivät yleensä ole valtavan vaativia siinä vaiheessa kun lapsikuume iskee, jos vain miehellä on rohkeutta yrittää. Mutta vakavampi ujous estää pariutumisen.
Kuin-sanan kanssa ei käytetä pilkku, paitsi jos se aloittaa ei-vertaavan predikaatillisen lauseen. Kiitos.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 16:05"]
“I always en up with psychotic women because, say what you want about them, but they always make the first move.”
[/quote]
Mikä saatana teitä miehiä vaivaa?
Ensin vingutte, että "uli uli naiset ei aloitteellisia".
Sitten kun osa naisista tekee nykyisin aloitteita "ei vittu niis voi ollaki jotain vikaa".
Ihan tosissanneko kuvittelette, että te olette miehinä aloitteita naisille tekevänä tällöin automaattisesti jotain lottovoittoja tai tavoittelemisen arvoisia?
Siirry huoriin. Helpompaa ja halvempaa. (Naiset ovat sitäpaitsi kaikki huoria)
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 21:09"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 16:10"]Monesti näillä miehillä ujous on pelkästään naisten seurassa esiintyvää, mutta sehän riittää.[/quote]
Suurin osa ujoista pariutuu vähän vanhempana. Luonto pakottaa miehet avaamaan suunsa ja ujot naiset eivät yleensä ole valtavan vaativia siinä vaiheessa kun lapsikuume iskee, jos vain miehellä on rohkeutta yrittää. Mutta vakavampi ujous estää pariutumisen.
[/quote]
Luonto? Mikä vitun luonto? Missä vaiheessa se luonto tulee pakottamaan suun auki?
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:07"]Luonto? Mikä vitun luonto?
Ihmisluonto.
Missä vaiheessa se luonto tulee pakottamaan suun auki?
Melkein kaikilla se tapahtuu 14-40 ikävuosien välillä.
Kai käsität, että nainen voi tehdä kaikkensa tutustuakseen suhun ja kun saa selville millainen todellisuudessa olet, tulee hylkäämään sut joka tapauksessa = pakit.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 14:47"]
Kai käsität, että nainen voi tehdä kaikkensa tutustuakseen suhun ja kun saa selville millainen todellisuudessa olet, tulee hylkäämään sut joka tapauksessa = pakit.
[/quote]
Todellisuuteni on ihan ok, siitä ei ole kyse. Toki kaikkien ei tarvitse tykätä, en minäkään tykkää kaikista.
Naisena tuo päätös voisikin toimia, mutta olet mies. Eli loppuelämä sitten ilman naisseuraa?
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 14:54"]
Naisena tuo päätös voisikin toimia, mutta olet mies. Eli loppuelämä sitten ilman naisseuraa?
[/quote]
Ja tämä on sukupuolisidonnainen asia, miten?!
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 14:54"]Naisena tuo päätös voisikin toimia, mutta olet mies. Eli loppuelämä sitten ilman naisseuraa?
[/quote]
Niin ja sama fiilis aina tovin kun saa naisilta siipensä, mutta ohi se menee...
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 15:55"]Miehet helposti jäätyy, jos nainen tekee aloitteen. Ikävä kokemus molemmille ja tuskin mieskään kavereille kertoilee, että naista olisi ollut saatavilla, mutta kun en uskaltanut sanoa kyllä... Tällä palstalla ainakin moni nainen on iskenyt miehensä kun on ollut ketjuja missä kuvaillaan miten tutustuitte tms. Joten ei ne aktiiviset naiset ole mikään urbaani legenda, maailma eli miehet ei vaan ole valmiita meitä varten.
[/quote]
Niin no. Koska se on niin älyttömän harvinaista useimmille meistä miehistä. Itse olen aina ollut äärimmäisen otettu, jos näin on käynyt, vaikka se ei heti ole päälle päin näkynytkään.