Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnen itseni ihan mitättömäksi ystäväni seurassa

Vierailija
17.08.2015 |

Hänellä on laaja ystäväpiiri, hän usein tuo ilmi puheessaan kuinka hän tekee juttuja parhaan kaverinsa kanssa, pitää juhlia joihin tulee hänen 100 ystäväänsä. Mainostaa siis kovasti sitä kuinka laaja ja iso ystäväpiiri hänellä on. Minuun tuo iskee pahasti, sillä mulla on itsellä vain ihan muutama hyvä ja läheinen ystävä ja sitten joitakin tuttuja ja pariskuntatuttuja. 

Tämä ihminen myös huomauttelee minulle mitä minun pitäisi ulkonäössäni korjata ja kerran sanoi hänen tuttavamiehensa todenneen minusta että olen muuten ihan ok, mutta liian paksut pohkeet :-(

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tässä ole ihan aloittajan omista itsetunto-ongelmista kysymys osittain. No joo, jos tollaista kommenttia heittää pohkeista (ja ei ole huonoa läppää) niin silloin "ystävä" on pelkästään ilkeä. Jos on todella laaja tuttavapiiri niin yleensä siihen mahtuukin enemmän draamaa ja selkäänpuukottamista. Ainakin naisilla. Tämä on valitettava tosiasia. Itsella on myös pari hyvää ystävää ja sitten miehen kautta tavatut tutut ja sukulaiset. Ihan riittävästi. En jaksa pitää mitään suurta ystäväpiiriä ja könytä kaupungilla kahvittelemassa joka päivä. 

Vierailija
22/29 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 14:49"]En haluaisi olla kuten hän, mutta hän saa minut tuntemaan itseni huonoksi ihmiseksi.
[/quote]

Ei ole sitten todellinen ystävä. Tosiystävä saa toisen tuntemaan itsensä arvokkaaksi ja rakastetuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha postaus mutta osui ja upposi! Mulla myös tuollainen ystävä joka pätee ja kehuu kaikella ja tunnen oloni hänen kanssaan mitättömäksi. Lisäksi hän piilokuittailee mun sinkkuudesta. Eikö sun elämässä oo mitään kiinnostavaa, vipinää? Sulle pitäis löytää joku niin voitas tavata pariskuntina yhdessä. Hänellä siis uusi tuore suhde, joka on täydellinen, kuinkas muuten.. En aina ees tiedä mitä sanoa hänelle, kuuntelen vain. Ja sen jälkeen on ihan tosi paha olla kun koen itseni niin huonoksi. Toisaalta järki sanoo että näin ei ole, mutta tunnepuolella toisin.

Vierailija
24/29 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi on onneton.

Vierailija
25/29 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että paksut pohkeet.

Vierailija
26/29 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos tämä ihminen on jostain katkera/kateellinen mulle, niin miksi edes haluaa olla seurassani?

ap

Miksi sinä haluat olla hänen seurassa?

Vierailija
27/29 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vastannut, että sinulla on liian leveä suu, kun sieltä lentelee ulos sammakoita.

Vierailija
28/29 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut lankaa, pelkästään avausviestin. Ap, annan sinulle pohdittavaa: onko tuo ystävyyttä? Mitä menettäisit, jos jättäisit tuon ihmisen elämästäsi? Mitä avausviestistäsi sain lukea, menettäisit huonot fiilikset, ulkonäkösi arvostelun, pahan mielen. Jos jäät, saat... hm... mitä? Et mitään! Pelkkää negaa. Miksi siis pitäisit häntä elämässäsi?

En suosittele mitään selvittelyjä, vaan ryhdy "kiireiseksi". Ystäväsi voi siis keskittyä tapaamaan niitä sataa muuta "ystäväänsä" sinun sijaan ja sinä voit keskittyä oikeisiin ystäviisi. Suosittelen.

Vierailija
29/29 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lukenut lankaa, pelkästään avausviestin. Ap, annan sinulle pohdittavaa: onko tuo ystävyyttä? Mitä menettäisit, jos jättäisit tuon ihmisen elämästäsi? Mitä avausviestistäsi sain lukea, menettäisit huonot fiilikset, ulkonäkösi arvostelun, pahan mielen. Jos jäät, saat... hm... mitä? Et mitään! Pelkkää negaa. Miksi siis pitäisit häntä elämässäsi?

En suosittele mitään selvittelyjä, vaan ryhdy "kiireiseksi". Ystäväsi voi siis keskittyä tapaamaan niitä sataa muuta "ystäväänsä" sinun sijaan ja sinä voit keskittyä oikeisiin ystäviisi. Suosittelen.

Nämä neuvot tulevat ap:lle kuusi vuotta myöhässä, sillä aloitus on vuodelta 2015.