Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä hiusvärillä saisi maantienharmaat hiukset?

Vierailija
11.07.2015 |

Tai lähinnä tätä kuvaa olevat?

http://hairdiy.net/wp-content/uploads/2015/05/naturigin-8.1-.jpg

Koska tuolla kuvan tuotteella ei todellakaan tullut.. :D

T. blondi kyseisen värin jälkeen

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/15 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan millä vain. Syöpäkuolema edessä. Eikä ole kettuilua. Laita raitoja..

Vierailija
4/15 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, mulle toimii sekoitus 8 tummuusasteen tuhka- ja luonnonsävyistä. Mutta minäpä voinkin kivasti mennä tukkuun ja ostaa ne tuubit ja hapetteet mitä tarvitsen ja alkaa värjätä. :)

Vierailija
5/15 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulemma millään, mutta jos haluut yrittää, kokeile ensin vaalee väri tai tummanvaalee ja taita sitä shampoilla oikeisiin suuntiin. Kuvan tukka ei kyllä ole maantie vaan enemmänkin vähän lämmin. Ainakin suoravärinä biozellin( kampaamo) on hiekanvaalea 8.13, mikä on siis tuhkakulta vaalea. En ole kokeillut. Hiusvärinä 8.1 vetäs melkeen vihreen, mutta voit sitäkin ensiapuna kokeilla. Se tuhka ei kuulemma pysy siinä kauaa eli joudut sävytteshampoilla tai suoraväreillä sitä värjäilemään.

Kokeillut siis olen enkä onnistunut. 8.1 oli lähimpänä ja muutin väriä. 8.12 yritin etsiä muttei löytynyt. Se taittaa kai hieman liilaan päin sen tuhkan lisäksi. Ei siis vihreeseen.

Vierailija
6/15 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa kuvassa ei ole maantienharmaa, joka on sellainen kylmän tuhkan sävyinen blondi. Tuossa on aika lämmin, kellertävä vaalea ja paljon platinanvaaleita raitoja. Yhdellä kotivärillä ei saa tuollaista tulosta, suosittelisin kampaajaa. 

Jos olet näppärä kotivärjääjä, kokeile ottaa niistä nykyisistä blondeista hiuksistasi osia "raidoiksi", ja värjää muu pää astetta tummemmalla ja lämpimämmällä blondilla sävyllä. Tee tupsutesti, koska blondattu hius imee väriä ihan eri tavalla kuin luonnontilainen hius. 

Kampaamo on kuitenkin varmempi valinta. 

Vierailija
7/15 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Jere.

Vierailija
8/15 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvan sävy on 8, kun maantienharmaa on yleensä sitä seiskan luokkaa. Ainakin olia-värit on hyviä, ja prodigyt. Oliasta se 7.3 vois olla aika lähellä sitä kuuluisaa maantienharmaata, tai sitten se perus seiska. Kutosen värit on helposti joko jo aika tummia tai taittavat punaiseen, ainakin markettivalikoimissa.

Vierailija
9/15 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa kuvassa olikin 8.1, mulla swartskoffin 8.1 köpenhagen tai joku vastaava, vetäs kyllä oikeasti sinne tuhkaan päin, mutta vessan valossa se vähän vihersi.

Vierailija
10/15 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 00:05"]Kuvan sävy on 8, kun maantienharmaa on yleensä sitä seiskan luokkaa. Ainakin olia-värit on hyviä, ja prodigyt. Oliasta se 7.3 vois olla aika lähellä sitä kuuluisaa maantienharmaata, tai sitten se perus seiska. Kutosen värit on helposti joko jo aika tummia tai taittavat punaiseen, ainakin markettivalikoimissa.
[/quote]

Varoittaisin kyllä että seiskä vetää ainakin aluksi aika tumman. Puhuisin siitä jopa vähän vaaleenruskeena. Mulla on ollu 7.3 päässä.

Vierailija
11/15 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa maantienharmaat hiukset? :O Mulla on luonnostaan ja ovat kyllä niin masentavat..

Vierailija
12/15 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.modernsalon.com/sites/salon/files/styles/large/public/MajirelBlushShades.JPG?itok=jLL-qmRF

Tossa kuva näistä helmiäistuhkaväreistä. Olen kaupassa katsellut noita tupsuja ja aika tätä väriä ne on. 8.12 on musta aika maantie. Light ash beige tai joku tällainen. Onko väärä sävy?

Vierailija
13/15 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on luonnostaan tuon väriset hiukset, enkä ymmärrä miksi kukaan tahtoisi tätä väriä :D 

Vierailija
14/15 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 00:06"]

Varoittaisin kyllä että seiskä vetää ainakin aluksi aika tumman. Puhuisin siitä jopa vähän vaaleenruskeena. Mulla on ollu 7.3 päässä.

[/quote]

Maantienharmaa ei olekaan blondi, vaan nimenomaan enemmän vaaleanruskea (suomalaisessa kielenkäytössä, muissa maissa tummanvaalea). Eihän ihmisiä se väri harmittaisi jos se oikeasti olisi blondi ;)

Vierailija
15/15 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poly color sävyteshampoo, sävy 15. Tämä on ihan ehdoton silloin, kun haluaa palata vaalennetuista hiuksista takaisin maantienharmaaseen. Hellävarainen hiuksille, toivottavasti tämä kestosuosikkini ei ikinä katoa markkinoilta. Pakkaus ei ehkä kaikkein trendikkäin.