Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tullaan naiselliseksi naiseksi?

Vierailija
17.08.2015 |

Kun täällä on aina niin paljon puhetta naisellisista naisista, niin haluaisin tietää, että miten minustakin voisi tulla naisellinen.

Minulla on polkkatukka ja käytän yleensä farkkuja. Kengät ovat matalat, koska minulla on lättäjalat ja kenkien korot ovat usein liian ulkosyrjällä eli jalkani lonksahtaa sisäänpäin kävellessäni. Pidän väreistä ja paitani ovat punaisia, vihreitä ja sinisiä. Joskus käytän mekkoja. Meikkaan vähäisesti, mutta joka päivä kuitenkin. Yleensä meikkivoide, peiteväri, ripsari ja poskipuna.

Jos näkisitte minut kadulla, niin pitäisittekö minua naisellisena? Ja mitä voin tehdä, jos haluan muuttua naisellisemmaksi? Riittävätkö mekot vai pitäisikö minun tehdä jotain muuta? Olisiko teillä pukeutumis- ja meikkausvinkkejä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole siro vaan kurvikas, kompensoin sillä että vaatteeni ovat istuvat ja edulliset muodoilleni, ja tukan pidän pitkänä ja laineikkaana. Käytän koruja ja lakkaan kynteni. Kengissä voi olla jotain pientä blingiä jos ovat matalat. Jos on farkut, nekin ovat istuvat.

-9

Vierailija
22/23 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan katsonut Trínny ja Susanna -tv-sarjaa muodonmuutoksista? Kaikennäköisille, ikäisille ja muotoisille naisille löytyy kauniita värejä, hiustyylejä ja vaatteita. Itse sitä joutuu vuosien varrella hakemaan aika lailla, että mikä itselle sopii. Ap millainen vartalotyyppi olet, ja miksi arvelet ettet ole naisellinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri meni aikuisbalettiin ja vuoden jälkeen huomasi hänen liikkeitten pehmenneen ja vaikutti naisellisemmalta. Tanssiharrastusta suosittelen minäkin. Ryhtikin paranee siinä sivussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi