Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te keskustelujen ilmiantajat!

Vierailija
17.08.2015 |

Liittyen tuohon Ylläpidon avaukseen.

Mä luulen että ylläpidolla ei yksinkertaisesti ole aikaa lukea joka keskustelun jokaista viestiä läpi, vaan poistot tehdään lähinnä ilmiantojen ja niissä kysyttävien perustelujen perusteella. Oon itse joskus huvikseen asiaa testannut, ja huomannut että tiettyjä aihepiirejä sisältäviä ketjuja on aika helppo saada poistetuksi.

Jokainen ilmiantaja vois vähän katsoa peiliin ja miettiä, suitseeko ilmiantamalla sellaisia mielipiteitä jotka eivät vain jostain syystä itseä miellytä, vai jättääkö ilmianto-napin oikeesti asiattomuuksia varten. Suomen lain mukaan henkilöitä ei saa asettaa ilman hyväksyttävää perustetta eriarvoiseen asemaan mielipiteen perusteella.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 14:44"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 14:28"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 14:08"] Mä oon ilmiantanut hihhuliketjuja, ja niitä on poistettu sen takia. Esim aito avioliitto-keskustelut. Aito avioliitto in my ass! [/quote] Tässäpä erittäin hyvä esimerkki yhdestä aiheesta, josta ei saa olla kuin tiettyä mieltä.  [/quote] ja sinä siis olet sitä mieltä, että kaikki eivät ansaitse olla saman arvoisia ja samoja oikeuksia?

[/quote]

On olemassa tiettyjä oikeuksia, jotka eivät ole ihmisoikeuksia, vaan koskettavat tietyssä tilanteessa olevia ihmisiä. Esim. autoa saa ajaa vain ajokortin ajanut, kevyessä sarjassa saa urheilla vain tietyn painorajan alle jäävät, ansiosidonnaiseen työttömyysrahaan on oikeutettu vain tietyn ajan töissä ollut jne.

Avioliitto ei ole ihmisoikeus. Oikeus rakastaa ja olla parisuhteessa kuuluu kaikille, sitähän Aito avioliitto ei ole missään vaiheessa ollut kieltämässä.

Vierailija
22/25 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin ilmiannan yleensä kaikki aito-avioliittokeskustelut, koska aina ne menee asiattomiksi homojen haukkumisketjuiksi! Mun mielestä kaikilla on oikeus nimittäin olla juuri sellaisia kuin ovat, sillä näin mulle on pienenä opetettu! Samoin ilmiannan kaikki ketjut joissa esim. Jenni Vartiaista haukutaan, sillä aina niissä on se yksi tai korkeintaan kaksi "keskustelijaa" keksimässä mitä törkeämpiä valheellisia juttuja. Myös viestit jotka haukkuvat toisia, sisältävät kamalia juttuja ym. ilmiannan aina.
-N21

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiattomat keskustelut on hyvä poistaa täältä. ´Harmi ja sääli että aikuiset ihmiset ei osaa käyttäytyä sivistyneesti täällä kirjoittaessaan. Noinko he myös sanovat ääneen asiat tai kirjottavat jos nimi näkyisi.

Vierailija
24/25 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella usein näkee ketjuja joissa valehdellaan maahanmuuttajien syyllistyneen rikoksiin. Niiden takana on järjestelmällinen rikollisuus, jonka tarkoituksena on levittää vihaa etnisiä vähemmistöjä kohtaan. Sellaiset ketjut on todellakin poistettava heti.

Vierailija
25/25 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ilmiannan vain asiattomia viestejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi