Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

w1 -blogi...

Vierailija
17.08.2015 |

W1 tai aikaisemmin Kotirouva Lontoossa on vuosikaudet ollut mun ihan suosikkiblogi. Olen pitänyt tosi paljon asu- ja kotikuvista ja reippaasta aikuisemmasta meiningistä. Nyt kuitenkin tuntuu, että blogi on yhtä biletystä ja kaipaan sitä entistä rauhallisempaa tahtia ja kivoja juttuja lapsista, kodista ja muodista. Kivoja ja laadukkaita kommekymppisten blogeja on niin vaikeaa löytää. Tykkään kuitenkin, että saa olla vähän glamouriakin eikä vaan pelkkää lapsiarkea. Olisiko kellään hyviä blogiehdotuksia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/7 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin ennen siitä fashion meets business blogista mutta ei taida sitäkään enää olla olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin hiljattain tuon blogin myös ja vaikka minullakin on luksuslaukkuja ym. olen tavallinen kotiäiti. Tuo ihminen on niin kaukana matti meikäläisestä,etten jaksanut blogia lukea  .

Business woman, Fab forty something,pakkomielteitä, private plend,suortuva,Nanne,stockholm by me,have an ice day, elisabete, tässä jotain, mitä itse seuraan......

Vierailija
4/7 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän noista ehdotuksista Stockholm by me blogista. Fab forty something on ehkä minulle hieman tätimäinen (ei millään pahalla, onhan se symppis!) ja Private Blend jotenkin ärsyttää ainakin instan puolella kun jokaikisessä tavispäivityksessäkin on ne ainaiset "luxury" tägit.
Totta kyllä, kolmekymppisten kivoja blogeja ei ole ihan helppo löytää. Nuoremmat osaavat kuvata ja käsitellä kuvia niin upeasti mutta vähän vanhempien blogeissa kuvat eivät usein ole niin hyvän laatuisia. W1:ssä on kauniita kuvia toki, mutta tosiaan blogi aiheineen alkaa mennä vähän överiksi.

Vierailija
5/7 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki Chic oli kiva blogi, mutta sitä päivitetään nykyisin liian harvoin. Siinäkään ei mitään upeita kuvia ollut kyllä.

Vierailija
6/7 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoon kotirouvan blogi meni persoonallisesta ja ihmisläheisestä jotenkin kylmäksi ja markkinoivaksi.

Vierailija
7/7 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sitä on hankala lukea. Kauheasti klikkailua. Tai edes löytää. Google vie aina sinne vanhaan blogiin.