Onko muita, joilla on liikaa ystäviä
Olen aika introvertti luonteeltani, kaipaisin paljon enemmän yksinoloa kuin nykyisessä elämäntilanteessani saan itselleni järjestettyä. Olen perheellinen ja minulla on paljon aika hyviä ystäviä, joita tapailen silloin tällöin. Olen aika hyvä kuuntelija ja jotkut tuntuvat kaipaavan tapaamistani enemmän kuin minä.
Onko muita, joilla sama tilanne? Miten saatte homman balanssiin? Itse kieltäydyn usein tapaamisista, mutta jotenkin jää huono omatunto. Tästä "ongelmasta" on vaikea puhua, kun monilla on yksinäisyyttä jne.
Kommentit (24)
Korona-aikana ei pidä tavata ystäviä. Piste.
Mä olen tuollainen ihminen jonka ympärillä ei ole kavereita vaan ihmisiä. Mussa on jotain vissiin heitä varten. Ei oo silleen vastavuoroista.
Joku vieras vois ajatella et onpa tolla paljon kavereita elämäs. Mä en koe useimpien kans minkään sortin yhteenkuuluvuutta.
Minä olen jopa niin hyvä kuuntelija, että eräs ystäväni lopetettuaan omien kuulumiensa kertomisen, alkaakin katsella kelloa ja yrittää piilotella haukotusta, kun minä alan puhua :D
Jotenkin tuntuu että ne keiden kanssa haluaisin vähiten olla tekemisissä, ovatkin aktiivisimpia minua kohtaan.
Tää kommentti taisi olla hiukan ohi aiheen?