Musa mamman feikki korsku
http://musamammanblogi.blogspot.fi/
Tuo ei ole nänytkään aitoa korskua. Näkeehän tuosta nyt kilsan päähän että on tiesmitä halpis muovia
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:01"]
Kuka on puhunut ostamisesta ja myymisestä mitään.
[/quote]
Esim ko bloggaaja aika usein blogissaan sekä muutama kommentoija tässä ketjussa.
Vierailija 18.08.2015 klo 12:01
Esim ko bloggaaja aika usein blogissaan sekä muutama kommentoija tässä ketjussa.
Mitä se ostaa ja myy. Jos ostaa käyttöön ja myy tarpeettomaksi jääneen tavaran myy mitä pahaa siinä on. Mistä tiedät kuinka isolla tai pienellä rahalla hän ostaa.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 13:08"]Vierailija 18.08.2015 klo 12:01
Mitä se ostaa ja myy. Jos ostaa käyttöön ja myy tarpeettomaksi jääneen tavaran myy mitä pahaa siinä on. Mistä tiedät kuinka isolla tai pienellä rahalla hän ostaa.
[/quote]
Ei mitään pahaa, eihän täällä sellaista ole väitettykään :) Rahoista tiedän vain sen minkä itse blogissaan kertoo. Useassa postauksessa kertoo, paljonko mikäkin on maksanut ja kuinka on hinnoitellut myytävänsä.
Mun aliexpressistä tilattu feikki-MK on paljon aidomman näköinen kun tuo :D
Ja siis mikä tää blogi muuten on? Useesti oon nähny täällä mainittavan? Onko bloggaaja joku palstalainen?
No ilmankos en tunnistanut? Oon monta kk odottanut et pääsisin äityleihin :D
Tällä muikkelillahan piti olla rahaa kuin roskaa mutta silti ostaa feikki kamaa. Jokin ei nyt täsmää
Kummallista, että toisaalta kerskuu rahoillaan ja kertoo heittävänsä mm. legoja kiloittain roskiin, toisaalta kertoilee kuinka pyörii nettikrppiksillä ostamassa ja myymässä euron parin juttuja.
Tuntuu, että itse haluaa blogillaan provosoida ja aika paljon tekee omasta blogistaan aloituksiakin. Jos olisin yhtään epäluuloisempi, veikkaisin, että tämäkin aloitus linkkeineen on bloggaajan näppikseltä klikkauksien kerryttämiseksi tehty.
Miksi rikas ei saisi myydä kirpparilla tai ostaa sieltä. Ekologisempaa kuin roskiin heittäminen
:DD Onks tässä mies ostanut kun halvalla sai ja mamma on liian sokea tajutakseen feikiks, vai onko tällä mammalla tapana muutenkin väittää feikkejään merkkituotteiksi?
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 09:15"]Äityleihin ei vissiinkään oteta enään porukaa sisään.
[/quote]
Mua kiinnosti äitylit ja liityin siihen. Ylläpitäjä hyväksy mut ihan muutamassa päivässä :D Olin varautunu odottaan hyväksymistä parista viikosta muutamaan viikkoon, kun tääklä AV:llä varoteltiin pitkästä odotusajasta.
Eikös ne Korsit juuri olekin tuollaisen muovisen näköisiä? Ja miks joku ostais feikki-Korsin? Nehän on niin halpoja muutenkin.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 09:35"]
Miksi rikas ei saisi myydä kirpparilla tai ostaa sieltä. Ekologisempaa kuin roskiin heittäminen
[/quote]
Siitähän ei olekaan kyse, vaan siitä, että samalla kun ostaa ja myy pikkurahalla, eurolla parilla, kerskuu heittävänsä hyvää, myyntikelpoista tavaraa roskiin kilokaupalla.
(Mutta kovasta provosoinnista huolimatta kommentteja ei heru, paitsi näköjään omalta sivupersoonaltaan.)