Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaako miehille syrjäytynyt nainen, jos on kaunis?

Vierailija
17.08.2015 |

Mitäs luulette? Ja jos kelpaa, niin millaiselle? Päihdeongelmia ei ole, mt-ongelmaa kyllä, mutta ei mitään raivoamista tms. Ei paljon työkokemusta eikä kavereita. Hyvät seksitaidot.

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä?

Vierailija
2/82 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 01:00"]

Mitäs luulette? Ja jos kelpaa, niin millaiselle? Päihdeongelmia ei ole, mt-ongelmaa kyllä, mutta ei mitään raivoamista tms. Ei paljon työkokemusta eikä kavereita. Hyvät seksitaidot.

[/quote]

En tunne yhtään syrjäytynyttä ihmistä joka olisi kaunis tai komea. Monesti syrjäytymisen takana on mt-ongelmia joka sitten näkyy tavalla tai toisella itsestä huolehtimattomuutena. Henkilökohtainen hygienia on mitä on, vaatteet roikkuu päällä, hiukset ei ole nähneet kampaajaa pitkiin aikoihin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako miehille nainen?

Vierailija
4/82 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 03:34"]

Itse näin semi-syrjäytyneenä miehenä pääsin kerran pienen hetken nauttimaan positiivisen, elämäniloisen ja ulospäinsuuntautuneen naisen seurasta, ja täytyy myöntää, että tuon ohikiitävän lyhyen ajan antamalla elinvoimalla mennään vieläkin elämässä eteenpäin. En usko, että kukaan nainen kykenisi minua suoraan syvästä kuopastani ylös kiskomaan, mutta tuo pienikin pisara elämäneliksiiriä oli osoitus siitä mikä voima toisella ihmisellä voi parhaimmillaan olla.

[/quote]

Ihan kuin minun kynästäni:D

Neljä vuotta sitten työpaikalla tapaamani nainen kliseisesti muutti elämäni. Vaikka vietimme yhdessä vain kuukauden, niin sinä aikana hän teki sellaisen vaikutuksen, jota en ollut ennen kokenut. Juuri tänään sattumalta muistelin käymiämme keskusteluja ja hymy levisi huulilleni muistellessani häntä:)

Vierailija
5/82 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mistä päin olet? Itse olen lievästi syrjäytynyt, ei mt ongelmia, fyysisesti hyvässä kunnossa painojen nostelun vuoksi, komeaksi kehuttu ei perussuomalaisen näköinen 23v nuori mies :) 

Vierailija
6/82 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:03"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 01:00"]

[/quote]

En tunne yhtään syrjäytynyttä ihmistä joka olisi kaunis tai komea. Monesti syrjäytymisen takana on mt-ongelmia joka sitten näkyy tavalla tai toisella itsestä huolehtimattomuutena. Henkilökohtainen hygienia on mitä on, vaatteet roikkuu päällä, hiukset ei ole nähneet kampaajaa pitkiin aikoihin...

[/quote]No ainakaan ei oo kananpersetukka. Ja jos ei oo rahaa edes vaatteisiin, tuskin on läskikään =)

Vierailija
7/82 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kiitos ! noin 13vuotta sitten olin työpaikassa jossa oli mt ongelmainen nainen ja siis OMG ! aina sai olla varpaillaan sen kanssa oli tosi arvaamaton ei voinut kääntää selkää sille koskaan , koska olisi voinut olla sakset selässä tai niskassa pystyssä . suosittelen kaikkia itseään arvostavien välttelemään mt tapauksia , toki niitäkin on erilaisia ! Joten ei jatkoon vaikka olisi kuinka kaunis ja seksikäs ja kiihkeä ! en tarvitse mitään stalkkereita. hullut kuuluvat pöpilään lukittujen ovien taakse .

Vierailija
8/82 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 01:53"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 01:18"]En pidä itseäni kauniina, mutta olen ihan nätti ja myös syrjäytynyt, introvertti luonteeltani. Kavereita ei mullakaan oikeen ole ja viikonloput kyhnään kotona. Vähän vaikee löytää ketään :( niin ja vielä neitsyt 20n [/quote] Mistä päin? Introvertti nuorimies

[/quote]

Meinaat kai setämies ;)

Vierailija
9/82 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 03:34"]

Itse näin semi-syrjäytyneenä miehenä pääsin kerran pienen hetken nauttimaan positiivisen, elämäniloisen ja ulospäinsuuntautuneen naisen seurasta, ja täytyy myöntää, että tuon ohikiitävän lyhyen ajan antamalla elinvoimalla mennään vieläkin elämässä eteenpäin. En usko, että kukaan nainen kykenisi minua suoraan syvästä kuopastani ylös kiskomaan, mutta tuo pienikin pisara elämäneliksiiriä oli osoitus siitä mikä voima toisella ihmisellä voi parhaimmillaan olla.

[/quote]

Voisi siis ehkä päätellä, että tällaisessa tilanteessa vastakohdat todellakin täydentävät toisiaan. Kunhan vain ei mennä siihen, että mies odottaa naiselta jatkuvasti samaa positiivisuutta, eikä salli minkäänlaisia tunnetilan vaihteluja. Parhaimmillaan tuossa yksilöt täydentävät toisiaan ja tuloksena on harmoninen kokonaisuus.

Valitettavasti vain harvemmin syrjäytyneet kohtaavat ketään, eivät toisia syrjäytyneitä, eivätkä ulospäinsuuntautuneita ihmisiä.

Sääli.

Vierailija
10/82 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 24v nainen ja mulla on masennusta ja sosiaalisten tilanteiden pelkoa. Työkokemusta hyvin vähän, ammattia ei ole. Olen ollut sairaslomalla aikaisemmin, sitten tuli taukoa kun kokeilin opiskella, mutta en onnistunut siinä ja nyt oon taas sairaslomalla.

Mies on työssäkäyvä ja yhdessä ollaan oltu 4vuotta. Eipä tuo koskaan ole ainakaan valittanut että miksi oot tuollanen, miksi et mene opiskeleen jne. Päinvastoin, tukee mua paljon.

Vierailija
11/82 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ap kelpaisi oikein hyvin  :)

"m40"

Vierailija
12/82 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu. Joillekin se on liikaa.

Vierailija
13/82 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelpaa.

Vierailija
14/82 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kelpaa.

Vierailija
15/82 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä itseäni kauniina, mutta olen ihan nätti ja myös syrjäytynyt, introvertti luonteeltani. Kavereita ei mullakaan oikeen ole ja viikonloput kyhnään kotona. Vähän vaikee löytää ketään :( niin ja vielä neitsyt
20n

Vierailija
16/82 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai kelpaa: toiselle syrjääntyneelle. Ja niitähän täällä palstalla riittää. Onnea.

17/82 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaisi kuka vaan, joka pystyisi minua rakastamaan. Muuta en voi vaatia.

Vierailija
18/82 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei normaali mies halua luuseria.

Vierailija
19/82 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpaisi. Alkoikin tekemään juuri mieli syrjäytynyttä pimperoa!

Vierailija
20/82 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minulle kelpaisi. Ei syrjäytyminen tee kenestäkään huonompiarvoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän