Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on Spotify Premium, mutta yhtäkkiä joudun kuuntelemaan mainoksia?!

Vierailija
13.03.2022 |

Mitä tämä nyt on?

Keskellä australialaista tai amerikkalaista podcastia tulee joku raivostuttava DNA:n mainos. Onko teillä muilla ollut samaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut samaa.

Vierailija
2/7 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. Olen premium-tilaaja, mutta Spotify ei enää tunnista sitä. Myös kaikki listani ja seuraamiset kadonnut. Tämä tapahtui tällä viikolla, kun Spotify meni nurin ympäri maailmaa. Olen viestinyt aspan kanssa, mutta ongelma ei ole korjaantunut vielä. Ärsyttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ongelma. Olen premium-tilaaja, mutta Spotify ei enää tunnista sitä. Myös kaikki listani ja seuraamiset kadonnut. Tämä tapahtui tällä viikolla, kun Spotify meni nurin ympäri maailmaa. Olen viestinyt aspan kanssa, mutta ongelma ei ole korjaantunut vielä. Ärsyttävää.

Tarkastin, niin mun soittolistat ja tykkäykset on tallessa ja näyttää siltä, että on Premium-tilaus.

Pitääkin ottaa yhteyttä aspaan jos se auttaisi.

Ap

Vierailija
4/7 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla nykyään premium plus, että mainokset ei näy. Maksakaa!

Vierailija
5/7 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee podcasteissa / äänikirjoissa mainoksia, mutta ei musiikissa. Luulin, että se toimii näin, koska en ole kovin kauaa kuunnellut puhepuolen juttuja, ja koko ajan on ollut mainoksia. Yllätti kyllä ekalla kerralla.

Vierailija
6/7 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Podcasteissa tulee minulle mainoksia jos ne on puhuttu lähetykseen. Musiikin seassa tuli uudenvuoden aikaan artistien itsensä puhumia mainoksia, mikä oli vielä ärsyttävämpää. Tyyliin neljän tunnin soittolista menee tauolle ja joku artisti alkaa aukomaan päätään. Koko Premiumista maksamisen idea on että mainoksia ei olisi, plääh.

Vierailija
7/7 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro5 vielä. Googlailin asiaa ja tosiaan tuntuu olevan näin, että Spotify lupaa, että mainokset eivät keskeytä musiikkia. Podcastin voi keskeyttää, ainakin jos podcastin tekijä itse on valinnut sponsoroinnin. Itselläni kuuluu siis sekä tekijän itse lukemat että suomenkieliset mainokset. Olen kyllä saanut kelattua näistä yli, jos on puhelin käsillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi