Teepuuöljy tekee ihmeitä. Taas säästyi lääkäri reissu.
Minulla on taipumusta jostain syystä kehittää erilaisia paiseita. Niitä on auottu lääkärissä ja syöty antibiootteja.
Puolisen vuotta sitten minulla ärtyi joku rauhanen alapäässä. Todella kipeä. Sain silloin antibiootit, lääkäri olisi halunnut laittaa minut jo naistentaudeille. Silloin en päässyt, koska lapsille ei olisi ollut hoitajaa.
No, luin Internetistä tuosta teepuuöljystä ja niin vain se antibiootti ja öljy poisti sen turvotuksen ja kivun.
Nyt sitten hikoilu ja terveysside aiheutti paiseen peräpuolelle. Kipeä. Muistin tuon öljyn. Aloin eilen käyttää ja tänään se paise oli poksahtanut!
Teepuuöljy on voimakkaasti antibakteerinen ja rasvaliukoisena menee ihon läpi.
Sitähän ei saa käyttää koirille, aiheuttaa neurologisia oireita. Jos epäilet, että esim lääkkeet ei mene ihon läpi, mieti uudelleen. Nikotiini, hormonit, kovat kipulääkkeet . .
Kommentit (63)
Hyvä vinkki, kiitos! Mukavaa, että.on asiaakin kaiken öyhötyksen keskellä.
Sama kokemus. Pitääkin kauppareissulla ostaa tuota.
Voi aiheuttaa allergisen reaktion, joten ennen kuin laitat sitä herkille alueille, testaa muualle päivän tai pari.
Laimenna varmuuden toisella öljyllä, esimerkiksi oliiviöljyllä. Ilmeisesti toisilla palaa iho.
Minä tein pienen lappusen vessapaperista, kostutin sen laimentamattomalla öljyllä ja tuikkasin pakaroiden väliin. Tänään tosiaan oli sitten tyhjentynyt paise. Ilman mitään sorkkimista tai puristelua, joka voi pahentaa tilannetta.
Taidan ostaa teepuuöljyä sisältävää suihkusaippuaa jolla voin sitten pestä paikat urheilun ja hikoilun jälkeen. Tylsä vaiva, kun vaikeuttaa urheilua.
Mulla on ollu patti aika isokin ja kova sekä pehmeä sisäreidessä sekä pepun puolella oikein erottuu selkeästi, olisko mulle hyvä tuollainen öljy..
Teepuuöljy ei todellakaan ole mikään ihmeaine, ja kun ihmiset laittavat sitä muun muassa luomiin, tilanne pahenee
Ihminen jolla on tapana kehittää paiseita 😳🤢🤮
Onko kokemuksia, toimiiko kynsisieneen?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollu patti aika isokin ja kova sekä pehmeä sisäreidessä sekä pepun puolella oikein erottuu selkeästi, olisko mulle hyvä tuollainen öljy..
Vaikea tietysti tietää, lääkärin kautta ehkä menisin.
Vierailija kirjoitti:
Näköjään autocorrect päätti, että kyseessä oli lääkäri reissu, eikä lääkärireissu.
Mikä autocorrect? Minä osaan kirjoittaa ilman apuja ominpäin!
Vierailija kirjoitti:
Sinua ei voi auttaa, vaikka upottaisi öljyyn.
Minä en kestä teepuuöljyä. En ole koskaan ollut allerginen millekkään muulle.
Vierailija kirjoitti:
Teepuuöljy ei todellakaan ole mikään ihmeaine, ja kun ihmiset laittavat sitä muun muassa luomiin, tilanne pahenee
Todellakin on ihmeaine mätäpattien hoidossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään autocorrect päätti, että kyseessä oli lääkäri reissu, eikä lääkärireissu.
Hienoa👍🏾
Kannattaa ainakin aloittaa laimentamalla reilusti. Moni pitää sitä ihmeaineena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa👍🏾
Näin on näreet!
Uuh kerro lisää sun pateista. Kiihotun niistä ja täällä kulli kovana luen näitä ketjuja
Vierailija kirjoitti:
Uuh kerro lisää sun pateista. Kiihotun niistä ja täällä kulli kovana luen näitä ketjuja
Vaivaasi auttaa sama aborkinaalien Teetree-öljy. Otappa ruokalusikallinen. Suun kautta.
Vierailija kirjoitti:
Samoin. Ihania paiseunelmia <3
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan näitä on, kulkee geeneissä. Tulee kasvoihin ja muuallekin kystat.