Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonoimmat jaksot Frendeissä?

Vierailija
17.08.2015 |

Tasapainoa toiselle keskustelulle. Ja vaikka ei Frendeissä HUONOJA jaksoja ole, silti toiset on huonompia kun toiset.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
2/25 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 00:47"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 00:20"]Mulla on aina ärsyttäny hurjasti se miten Rachel ja Joey yhtäkkiä vaan päättivät sen niitten suhteen. Eivätkä ees yrittäneet kunnolla.
[/quote] mä olin iloinen siitä, ne ei sopinut yhtään yhteen :D
[/quote]

Siis oon määki ilonen siitä ettei ne päätyneet yhteen! Rachel ja Ross totta kai on paremmat. Silti sen suhteen yrityksen ois voinu päättää vähän paremmin, nyt se vaan tyssäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se missä kalkkuna jumittuu Joeyn päähän ja lopuksi Monica laittaa sen omaansa asusteiden kera ja tanssii typerästi.

Vierailija
4/25 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, missä oli se tanssija-Janine (Elle MacPherson) ja ne uuden vuoden juhlat, jonne Ross ja Monica lähtivät ja esittivät jonkin ikivanhan koreografiansa. Toisena juonena oli Monican joululahjapiilon etsintä, mikä oli myös blaah. Muutenkin noissa jaksoissa, joissa Elle oli mukana, näkyi mun mielestä huonot kemiat hänen ja erityisesti muiden naisten välillä.

Vierailija
5/25 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki missä poiketaan niitten hahmojen luonteista.
Esimerkiksi pilkuntarkka Ross ei ois voinu niin monta kertaa mokata käyntiään siellä rusketuspaikassa. Tai siivoushullu pöpökammoinen Monica ei ois tunkenu päätään kalkkunaan. Näitähän löytyy.

Vierailija
6/25 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppua kohden muistaakseni huononi. Johtui varmaan siitä kaikesta riitelystä mitä kameran takana tapahtui ja ainahan ne sarjat loppua kohden venyy.

Vierailija
7/25 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne 10 kauden viimeisimmät jaksot. Loistava sarja, mutta niistä jaksoista kyllä huomasi että oli hieman tekemällä tehtyjä. Ja hieman liikaa ihmekäänteitä. Ja tietty sen ymmärtää, tekijöillä hirmuset paineet luoda hyvä lopetus ja näyttelijöillä varmasti haikeaa ja vaikeampaa ku yleensä näytellä.
Frendit ♥

Vierailija
8/25 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne joissa Monica ja Chandler tapailivat salaa. Se kesti liian kauan ja oli vähän junnaavaa. Myöskään Jeti-jakson huumori ei auennut minulle.

Vierailija
9/25 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Off topic!
Mää kovasti kaipaisin yhäkin uskollisesti sitä Frendit leffaa! Aivan sama vaikka "pilaisivat" sillä sarjaa (Niinku Sinkkuelämää-leffat) SIITÄKI HUOLIMATTA haluaisin nähä ne tyypit vielä yhessä näyttelemässä!

Vierailija
10/25 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne turhat muistelujaksot. Samat pätkät uudestaan ja uudestaan..

Vierailija
11/25 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jakso missä Pete alko siihen tappeluhommaan. En tykänny.

Vierailija
12/25 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muistelujaksot, jossa näyttään pätkiä vanhoista. Samoin se "näinkin olisi voinut käydä"- jakso, missä näytettiin miten erilaisia hahmojen elämät olisi voineet llla.

Vierailija
13/25 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jakso missä se Ursulan mies luuli Pheebsiä Ursulaksi. Siinä oli jotku naamiaiset.

Vierailija
14/25 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marcel-jaksot ei oo ikinä toiminu mulle.

Vierailija
15/25 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rachel yrittää hurmata Joshuan ja ne pitää ne läksiäiset Emilylle. Kunnon myötähäpeä jakso.

Vierailija
16/25 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka edes muistaa tosta mitään jaksoja?!? Itse muistan vaan 3. Ekan, vikan ja sen jakson, jossa Jennifer Aniston levitteli vittuaan lähikuvissa.

Vierailija
17/25 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ärsyttäny hurjasti se miten Rachel ja Joey yhtäkkiä vaan päättivät sen niitten suhteen. Eivätkä ees yrittäneet kunnolla.

Vierailija
18/25 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 00:19"]Kuka edes muistaa tosta mitään jaksoja?!? Itse muistan vaan 3. Ekan, vikan ja sen jakson, jossa Jennifer Aniston levitteli vittuaan lähikuvissa.
[/quote]

Ehkä tää keskustelu ei oo sitte sun paikka?

Vierailija
19/25 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 00:13"]

Kaikki muistelujaksot, jossa näyttään pätkiä vanhoista. Samoin se "näinkin olisi voinut käydä"- jakso, missä näytettiin miten erilaisia hahmojen elämät olisi voineet llla.

[/quote]

Mä inhosin muistelujaksoja, mutta nää vaihtoehtoiset jaksot "mitä olisi voinut olla" oli hauskoja :)

Vierailija
20/25 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se missä Ross yritti iskeä serkkunsa. Ei, ei ja vielä kerran ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi