Minulla menee luottotiedot
Olen varannut ajan velkaneuvojalle ja luottotietoni tulevat menemään moneksi vuodeksi. Kukaan ei tiedä asiasta, mutta aion kertoa miesystävälleni sitten kun velkojen lyhennysasiat selviävät itsellenikin. Asumme erillämme eli hänen talouteensa ei asia vaikuta, mutta pelkään silti että hän jättää minut.
Että semmoinen salaisuus.
Kommentit (7)
Ei se maailmanloppu ole. Yritä saada puhelinliittymät ja vakuutukset ajan tasalle ennen kuin luottotiedot menevät.
Minulla meni nuorena luottotiedot eksäni vuoksi (vikaa oli itsessäni myös, kun luotin). Olen pärjännyt hyvin työelämässä siitä huolimatta ja saanut osakseni luottamusta (olen ollut myös sen luottamuksen arvoinen ja rehellinen). Saanut työpaikat joita olen hakenut ja käsitellyt siellä rahaliikennettä. Kiinteä liittymä minulla on edelleen ja nyt asiat vihdoin kunnossa. Merkintä lienee vielä puoli vuotta, mutta pian on taas puhtaat paperit. Silti suosittelen sinulle että pyri kaiken tavoin pitämään luottotiedot kunnossa, sillä pahinta tässä on ollut stressi. Merkinnän kanssa siis elää, mutta halvemmaksi tulee, jos saa.maksut hoidetuksi ajallaan. Kerran jos menee luottotiedot, tulee helposti kierre, jossa lisää maksettavaa kertyy. Tsemppiä tilanteessa, toivottavasti saat asiat kuntoon! Ja muista, ettei se sinusta sen huonompaa tai vähempiarvoista ihmistä tee, älä määrittele itseäsi sen perusteella vaan pyri eteenpäin!
Varmaan vaikea kertoa. Toisaalta onko tuollaista pakko kertoa? Kertooko miesystävä sulle kaiken tuloistaan yms? Mieti tarkkaan mitä hyödyt siitä että kerrot.
Jätän sinut. T.mies