Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystytkö olemaan täysin samalla tavalla kun miehesi on kotona?

Vierailija
13.03.2022 |

Itse en ainakaan pysty herkuttelemaan samalla tavalla, katsomaan telkkarista lempisarjoja tai selaamaan puhelinta. Myös kotona jumppaaminen, sohvalla lorviminen tai lehden lukeminen on hankalaa kun hän on paikalla. Tuntuu, että hyväksyttyjä askareita ovat kodin siivoaminen, järjestely, lasten kanssa leikkiminen tai urheilemaan lähteminen.

Mistäköhän tämä johtuu? Nyt vasta hiljattain havahduin asiaan, etten pysty samoihin juttuihin hänen ollessa paikalla ja siksi toivonkin hänen olevan paljon kotoa poissa.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipi, hipi, hei, hei.....

Vierailija
2/55 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole alasti jalat levällään, kuten yksin ollessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ongelma on päinvastainen. En saa aikaiseksi mitään lorvimista ja herkuttelua ihmeellisempää, kun mies on paikalla. Toivonkin, että viihtyy omilla menoillaan, jolloin jaksan kahvikuppi kädessä touhuta ja siivota. Silloin tulee lapsenkin kanssa riehuttua ja liikuttua.

Vierailija
4/55 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä kun päässäsi on pelkkää sahanpurua.

Vierailija
5/55 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ongelma on päinvastainen. En saa aikaiseksi mitään lorvimista ja herkuttelua ihmeellisempää, kun mies on paikalla. Toivonkin, että viihtyy omilla menoillaan, jolloin jaksan kahvikuppi kädessä touhuta ja siivota. Silloin tulee lapsenkin kanssa riehuttua ja liikuttua.

Mulla ihan sama!

Vierailija
6/55 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuu siitä kun päässäsi on pelkkää sahanpurua.

Mihinkähän tämä taas liittyy?

Vierailija
7/55 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa puhua tai laulaa itsekseni, yksinasuessa vielä harrastin noita. Muuten voin olla aika samalla tavalla kuin yksinäänkin.

Vierailija
8/55 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jipii, aurinko paistaa ❤️

Vierailija
9/55 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin ollessani mm. laulan ja tanssin, mutta en silloin kun mies on kotona. Mutta ei tämä johdu hänestä tai suhteestamme, vaan siitä että tykkään tehdä YKSIN näitä asioita.

Vierailija
10/55 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetko että mies siis kritisoi noita mainitsemiasi toimia?

Vierailija
11/55 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on ollut koko päivän poissa ja ihana miten olen saanut rauhassa tehdä mitä vaan! Ja käytin sitten ajan siivoamiseen.. koska sitäkään en voi tehdä hänen paikalla ollessa, vaikka koko siivousvastuu on minulla. Useampi terapeuttini epäillyt narsistiksi.. Tosiaan kaikki mitä teen on aina väärin. Yritän olla mahdollisimman näkymätön hänen paikalla ollessaan, mutta teen senkin väärin kun hän tarvitsisi silitystä..

Vierailija
12/55 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ole missään seurassa samanlainen kuin yksin. Nyt luot parisuhteessa olevista miehistä sellaista kuvaa, että he ovat naisen elämän rajoittajia. Ihminen voi rajoittaa vain itseään.

Vierailija
13/55 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen havainnut itsessäni saman tai oikeastaan niin, että kun mies ei ole kotona, saan aivan valtavasti aikaan. Miehen ollessa paikalla elämässä on enemmän aikatauluja ja rutiineja eli vaikka yhteinen päivällinen (jonka mies voi tehdä, sitä ei minulta edellytetä), mutta yhdessä syöminen saattaa katkaista vaikka verhojen ompelun ja sitten onkin aika toisen täyttää tiskikonetta, toisen pesukonetta ja jotenkin aika menee siihen, että tehdään yhtä paljon.

Miehen ollessa poissa voin siivota järjettömällä tavalla eli ei tarvitse miettiä, että vie sinä matot ulos, minä imuroin, sinä moppaat tms., vaan riittää, että vain imuroi.

Vierailija
14/55 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaljalle tapaamaan kavereita.

En osaa olla kotona kun mies kyttää.

Vierailija
15/55 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Kun mies on poissa on helpompaa tehdä asioita omalla tavalla, kuten katsoa youtubea tai kuunnella äänikirjaa samalla kun tekee kotitöitä. Kun mies on kotona, en voi tehdä noita, vaan pelkästään siivota ilman viihdykettä. En voi myöskään makoilla piikkimatolla, tehdä lihaskuntojuttuja, kirjoittaa päiväkirjaa tai muistiinpanoja, katsoa telkkua kun lajittelen parittomia sukkia.

Kun mies on kotona, teen kotityöt tylsyyteen kuollen, neulon villasukkaa, katsotaan telkusta mitä mies haluaa.

En tiedä miksi tää on näin, mutta mua jotenkin ärsyttää jos mies kommentoi mun tekemisiä ja en sitten tee mitään mikä vois johtaa siihen kommentointiin.

Vierailija
16/55 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet yhdessä 25 vuotta ja voin olla ihan oma itseni hänen kanssaan. Jos en voisi, niin eipä olisi kummoinen parisuhde.

Vierailija
17/55 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin ollessani mm. laulan ja tanssin, mutta en silloin kun mies on kotona. Mutta ei tämä johdu hänestä tai suhteestamme, vaan siitä että tykkään tehdä YKSIN näitä asioita.

Sama, ja tuntuis se nyt vaan tyhmältä vetää hirveet showtanssi- tai salsabailaukset siinä keskellä olkkaria toiselle. :D

Vierailija
18/55 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama, kuin ap:llä, mutta sillä erolla, että minä en välitä herkuttelusta. 

Kun mies on paikalla, tuntuu, että minun pitäisi aina olla tekemässä jotakin tarpeellista. Siivoamassa, kokkaamassa, laittamassa pihaa, pesemässä vessaa ym ym. 

Toki myös töissä tuntuu siltä, että koko ajan pitää tehdä jotakin hyödyllistä. Vaikka työkaverit voivat jutella esim aamulla ennen kuin ryhtyvät töihin, minusta tuntuu, että ei voi lorvia vaan täytyy koko ajan painaa niska limassa :(

Vierailija
19/55 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vuosien saatossa mennyt tuohon samaan. Tunnen etten voi olla täysin oma itseni kotona. En oikein edes ymmärtänyt kuinka paljon tämä vaivaa ennen kuin mies vaihtoi työpaikkaa. Nykyään hän on laivalla töissä ja joka toinen viikko poissa. Huomasin että voin todella paljon paremmin kun mies on töissä ja selkeästi huonommin hänen kotiviikolla. Ollaankin päädytty eroamaan, molemmat todettiin että on aika jatkaa erillään. Vaikka mitään ihmeempää draamaa ei tähän liity. 

Vierailija
20/55 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme olleet yhdessä 25 vuotta ja voin olla ihan oma itseni hänen kanssaan. Jos en voisi, niin eipä olisi kummoinen parisuhde.

Tämä totta, mutta siltikään en pysty miehen seurassa olemaan niin kuin haluaisin. Ja yhdessä jo 40v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän