Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä on pakkomielteesi?

Vierailija
16.08.2015 |

Mun o nyt aina ihan pakko tarkistaa sata kertaa ennen lenkille lähtiessä, että hella on varmasti pois päältä ja kahvinkeitin. Samoin en pysty nukkumaan verhot kiinni, paitsi jos mies on kotona, en vaan uskalla nukkua pimeässä yksin :D

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on joku tärkeä tapaaminen kuten työhaastattelu tai lääkäriaika, mulla pitää olla tietyt, mieluisat vaatteet ja korut päällä.

Vierailija
42/46 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten vaatteet pakko ostaa tiettyjä vaatteita kaappiin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistan ainakin kolmeen kertaan, että avaimet on mukana ennen kuin suljen ulko-oven. Jos olen kylässä, kysyn: "Onhan sulla varmasti avain mukana?"

Vierailija
44/46 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 22:32"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 21:33"]Karvojen nyppiminen. Pinseteillä ja kynsillä. Mistä vain, tosin eniten kyllä saa tyydytystä, jos nyppii naamasta. Just tänään laitoin ripsiväriä ja suhin tyhjään sitä väriä, kun ei ole enää ripsiä, mihin sitä väriä laittaa. Tein sitten kynällä rajaukset. Ripsiä nyppimällä tulee tosi hyvä fiilis. Kulmakarvoissa on rakoja, jotka täytyy meikillä täyttää, kun niitäkin revin. Haaveilen siitä, että voisin nyppiä kaikki ripseni ja kulmakarvani pinseteillä pois, mutten kuitenkaan tee sitä, koska se olisi järjetöntä. Ja ei, mulla ei ole minkäänlaista karvakammoa. Pidän esimerkiksi karvaisista miehistä. Mutta rakastan sitä tunnetta, kun karvanpoisto vihlaisee kunnolla, kuuluu sellainen pieni "naps" ja sitten saa puristella karvaa sormien välissä.

[/quote] Sulla on varmaan trikotillomania, pakko-oireiseen häiriön kuuluva häiriötyyppi.

[/quote]

Joo, eiköhän. Virallisesti mut on diagnosoitu skitsofreenikoksi, eli jotakin vikaa päässä on muutenkin.

Pääsin terapialla eroon muusta varmistelusta (ovien lukot, valokatkaisijat, hanat, hella, yms., jotka piti siis kymmeniä kertoja laittaa päälle-pois, päälle-pois, päälle-pois, kunnes uskoin, että ovat pois päältä tai lukossa), mutta tuo karvojen nyppiminen tuottaa niin suurta mielihyvää, että siitä on todella vaikeaa päästä eroon ja lopettaa. Nuo muut pakko-oireet aiheutti vaan sietämätöntä ahdistusta, jos niitä ei tehnyt, mutta tämä... Aina sitä ajattelee, että "no, miksei, se on vain yksi karva". Ja sitten niitä onkin nyppinyt kymmenen...

Vierailija
45/46 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaakunat, eri maiden liput ja maantieto on ylipäätänsä mun pakkomielteitä.

T: 21-vuotias nuori mies

Vierailija
46/46 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etta saan aina kympin tietyn aineryhmän aineista (lukio). Jos en saa alan vihaamaan itseäni ja kestää kauan ennen kuin rauhoitun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan