Ostaisitko asunnon Etelä-Ranskasta vai Pohjois-Espanjasta?
Kommentit (100)
Espanjasta. Helpompi kieli ja vähän vähemmän koppavia ihmisiä.
Ranskalaiset kuvittelevat edelleen olevansa suurvalta, espanjalaiset ovat siinä asiassa jo järkiintyneet.
Loma-asuntoa en mistään, mutta Bilbaoon voisin muuttaa takaisin ihan koska vaan, jos olisi taloudellisesti yhtään järkevää.
Vierailija kirjoitti:
Espanjasta ei noin vain ostella taloja. Ranskassa taas alkaa olla liikaa hiekkakyrpiä ja afrikkalaisianeekereitä. Kannattaa muuttaa mieluummin vaikka Malesiaan.
Me ostettiin noin vaan kakkosasunto Espanjasta, oltiin tosin vietetty paljon aikaa siellä jo vuosien aikana. Eikö olekin uskomatonta?
Ranskaan, voisi olla pohjoisessakin.
Ranskasta. Jämptimpi kulttuuri ja parempi oikeusvaltio. Katsopa muuten Ranskan Atlantin puoleisen rannikon tarjontaa myös. Sieltä etelästä läheltä Espanjan rajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Espanjassa talo voidaan vallata ja siihen on vaikea puuttua Suomesta käsin.
Sen voi ehkäistä kunnollisella hälytysjärjestelmällä. Aika ratkaisee talonvaltauksessa. Alle 48 h taloa/asuntoa ei ole vallattu, eli hälyfirma ja poliisi paikalle heti hälytyksen tullessa. Meillä taloa valvoo kattava hälytysjärjestelmä kameroineen.
Mikä riesa ja mikä oikeusjärjestelmä. Mieti nyt, kolmen päivän loisimisella kämppä on sinun.
O ko talonvaltaus samalla lailla 'laillisesti hyväksyttyä' ja yleistä Portugalissa?
Atlantin rannalla ei ehkä olisi myöskään niin kuumaa ja kuivaa.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat on persaukisten paikkoja. Rahamiehet asuu Monacossa.
Mistä johtuukin, että sinua ei siellä koskaan näe.
Vierailija kirjoitti:
Tallinnasta. Siellä on myös halpoja naisia.
Reino 52v
Niin halpaa naista ei olekaan, että 90-luvulle jämähtäneillä reinoilla rahat riittäisivät.
Vierailija kirjoitti:
Ei kummastakaan. Ostimme Pohjois-Italiasta. Hyvät yhteydet joka suuntaan ja Italiassa on helpompi elää kukn noissa kahdessa. Varsinkaan Ranskaan en lähtisi kielitaidottomana
Millähän tavalla Italiassa on helpompi elää, jos siis kyse on muusta kuin kielestä?
Jo perse kestää kirjoitti:
Pohjois-espanjasta. San Sebastianista rajan tuntumasta.
San Sebastian on Espanjan kallein kaupunki.
Sivustoja joilla Espanjan ja Ranskan taloja/asuntoja?
Vierailija kirjoitti:
Molemmat on persaukisten paikkoja. Rahamiehet asuu Monacossa.
Cote D Azur, vaan tuskinpa suomalaisen rahat riittävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Espanjassa talo voidaan vallata ja siihen on vaikea puuttua Suomesta käsin.
Sen voi ehkäistä kunnollisella hälytysjärjestelmällä. Aika ratkaisee talonvaltauksessa. Alle 48 h taloa/asuntoa ei ole vallattu, eli hälyfirma ja poliisi paikalle heti hälytyksen tullessa. Meillä taloa valvoo kattava hälytysjärjestelmä kameroineen.
Oletpa julma kun et anna musstalaisten vallata taloasi.
Ostaisin asunnon Etelä-Ranskasta, pidän Etelä-Ranskasta ja viihtyisin siellä, minulla on suunnitelmissa tehdä niin, kun lapseni kasvaa, minua ei pidättele Suomessa enää mikään. Lapseni voi sitten tulla minun luokseni lomailemaan. Olen lomaillut Etelä-Ranskassa usein ja se on mieleni koti ehdottomasti. Suomi ei ole. Minua kiinnostaa ihmisläheinen elämä, Suomessa elämä ei ole sellaista, vaan kilpailua siitä kenellä on eniten rahaa ja sitä ja tätä ja saako Rovio nyt 700 miljoonaa, ei kiinnosta tuollainen eikä tuollaiset uutiset. Ihailen Brittejä lähtevät vanhoilla päivilläänkin vielä tavoittelemaan unelmiaan, samaa ei voi sanoa suomalaisista.
Suunnitteilla asuminen osan vuotta Ranskassa lähivuosina.
Etelä-Ranskasta. Siellä on vettä. Siis rantaa.espanjan kaunis pohjoinen on tosi sateista talvella.
Vuokraa ensin vuosi ja kokeile, että viihdyt.
Ei kummastakaan. Ostimme Pohjois-Italiasta. Hyvät yhteydet joka suuntaan ja Italiassa on helpompi elää kukn noissa kahdessa. Varsinkaan Ranskaan en lähtisi kielitaidottomana