Te ketkä olette panneet puolisonne kaveria/vanhempien tuttuja?
Herää kysymys kun on muista ketjuista lukenut tarinoita seksikokemuksista ja vaimon/miehen kavereiden panemisesta että miten ihmeessä olette päätyneet sellaiseen tilanteeseen vaikkapa kesämökillä tai vastaavassa ?? Koska en millään osaa kuvitella tilannetta jossa kehtaisin sitä ehdottaa miehen kavereille tai appiukon tutuilla vaikka löytyy sieltä pari todella hyvän näköistä kaveria ketä kokeilisi mielellään muutenkin ;). Jakakaa tarinoitanne ?
Kommentit (28)
Mulla oli ihan nuorena englannin yksitysopettajan kanssa monivuotinen suhde. Hän oli vanhempieni hyvä tuttava. Aika noloa oli kun kävi kylässä, molemmille. Sen jälkeen en ole ketään naista saanut varmaan 400 kertaa per vuosi eikä tuntunut riittävän sekään. Aiheuttikin aika paljon ongelmia, koska jouduin selittelemään menemisiä jatkuvasti. Hän oli sentään yksinäinen sinkku ja eikä kukaan kysellyt perään. Oli ensimmäinen naiseni. Ja hyvä opettaja monessa.
Isäni serkun vaimoa.
Isäni serkku on vähän isääni nuorempi ja hänellä vähän nuorempi vaimo. Todella kuuma milf
Olin itse 20-25v kun minulla oli seksisuhde hänen kanssa.
Panin vaimoni siskoa. Yhden kerran kännipäissäni. Toivon etten olisi sitä edes tehnyt. Menetin vaimoni.
M47
Olen pannut työkaverin vaimoa. Tosin silloin ei vielä olleet alkaneet seurustelemaan.
Firman pikkujouluista lähdin naisen kanssa mun luo ja naitiin koko yö... tämä jäi meidän osalta tähän. Nykyään nainen on työkaverin kanssa avoliitossa. olemme kaikki samassa työpaikassa ja lapset hyviä ystäviä keskenään...
En tiedä tietääkö naisen mies tuosta pikkujoulun jälkeisestä yöstä mitään...
Vierailija kirjoitti:
Olen pannut työkaverin vaimoa. Tosin silloin ei vielä olleet alkaneet seurustelemaan.
Firman pikkujouluista lähdin naisen kanssa mun luo ja naitiin koko yö... tämä jäi meidän osalta tähän. Nykyään nainen on työkaverin kanssa avoliitossa. olemme kaikki samassa työpaikassa ja lapset hyviä ystäviä keskenään...
Niin siis oliko sulla naisesi jo silloin vai ei? Kun lapsistakin puhut ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis oliko sulla naisesi jo silloin vai ei? Kun lapsistakin puhut ym.
Ei ollut. Unohdin tuossa kertoa että vaimoni ja tuo nainen on ystäviä.
En ole vaimolle kertonut että olen pannut tätä. Niinkuin en ole kertonut muistakaan ketä olen nainut.
Ihan sopimalla. Mietittiin, kuka voisi olla kiinnostunut kolmen kimpasta kanssamme, ja tyttöystävän kaveria kysyttiin. Oikein hyvä kokemus, joka toistui vielä pari kertaa, ennen kuin kaveri muutti ja hankki poikaystävän.
Kysyit siis suoraan alkaako seksisuhteeseen vai kysyit ulos vai?? Kestikö pitkään ennenkuin antautui? Arvatenkin pari viinilasia pohjalle?