Gallup; jättäisitkö pettävän miehen?
Jättäisitkö yhden pettämisen jälkeen? jättäisitkö useamman pettämisen jälkeen? siis että tietäisit varmaksi, että näin on tapahtunut.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 18:17"]
Oletko koskaan rakastanut aidosti ketään? Silloin et kyllä kykene tällä tavoin satuttamaan yhtäkään ihmistä.
[/quote]
Voi kuule, kyllä minä olen rakastanut, aidosti ja ehdoitta. Ja silti kyllä pettämään. Kukaan ulkopuolinen ei voi tulla minulle tai tai kellekään muulle sanomaan, että taitaa se rakkaus sitten olla teeskenneltyä kun ei pysty olemaan satuttamatta.
[/quote]
Olen aina ihmetellyt, miten ihminen pystyy tähän. Onko sulla omatuntoa ollenkaan? Eikö kolkutellut? :)
Se olis vaan se viimenen niitti tähän. Ilman pettämistäkin oon harkinnu eroa monen monta kertaa, syy juopottelu jatkuvasti.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 18:25"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 18:17"] Oletko koskaan rakastanut aidosti ketään? Silloin et kyllä kykene tällä tavoin satuttamaan yhtäkään ihmistä. [/quote] Voi kuule, kyllä minä olen rakastanut, aidosti ja ehdoitta. Ja silti kyllä pettämään. Kukaan ulkopuolinen ei voi tulla minulle tai tai kellekään muulle sanomaan, että taitaa se rakkaus sitten olla teeskenneltyä kun ei pysty olemaan satuttamatta. [/quote] Olen aina ihmetellyt, miten ihminen pystyy tähän. Onko sulla omatuntoa ollenkaan? Eikö kolkutellut? :)
[/quote]
Ihminen pystyy pettämään vaikka omatunto kolkuttaisi, vaikka tietäisi että toinen siitä loukkaantuu ja vaikka itse rakastaisi sitä jota pettäminen satuttaa. Minusta te pidätte ihmismieltä vähän yksinkertaisempana kuin se onkaan. Ihminen on kuulkaa monimutkainen otus.
usein pettäjät on epävarmoja itsestään ja ovat olleet turvattomia lapsuudessa. tämä ajaa pettämään ajatuksella "hylkään ennen kuin tulen hylätyksi". sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että millainen kumppani on. kyse on pettäjästä itsestään millainen hän on.
Jättäisin heti. En edes puhuisi asiasta.