Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

40+ mies: "en halua naista, jolla kotona asuvia lapsia"

Vierailija
13.03.2022 |

Onko kovin realistinen tavoite ikäluokassa 40+?
Haluaako mies olla ainoa lapsi? :D

Olen itse 40v lapseton nainen enkä halua lapsia mut mietityttää, mitä tuossa pyynnössä on taustalla? Kummallisen ehdoton vaatimus. Itseäni ei haittaisi joku viikonloppuiskä, olen aika rento.

AV-raati, heittäkää tuomionne :)

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä siis nettideitti-profiilista poimittua.

-ap

Vierailija
2/81 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis itsekään haluaisi miestä jolla kotona asuvia lapsia, muuten kuin joka toinen viikonloppu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Kyllä näitä miehiä riittää. Varmasti naisiakin.

Vierailija
4/81 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisi? En tiedä yhtäkään syytä

Vierailija
5/81 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis haluaa yli 50 vuotiaan naisen kumppanikseen.

Vierailija
6/81 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Tässä ikäluokassa on myös meitä, joiden lapset ovat jo maailmalla. Ja en tosiaan minäkään haluaisi miestä, jolla on lapsia kotona, jos olisin sinkku.

Vierailija
7/81 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellisten naisten deittailu on melkoinen työmaa. En itsekään lähtisi moiseen.

Vierailija
8/81 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona lapsetkin asuu vai missä pitäisi, hotellissako? Siis kotonaanhan kaikki asuu jos ei ole asunnoton.

Vierailija
9/81 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mikäs, antaa miehen vaatia.

Haluta saa vaikka kuun taivaalta, eri asia miten realistista sitten.

Jo se että esittää tuonsuuntaisia vaatimuksia karsii varmasti aika monta lapsetontakin ehdokasta, sen verran vastenmielisen kuvan saa tuosta tyylistä. Ainakin minä sain.

Vierailija
10/81 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kummallisen ehdoton vaatimus. Itseäni ei haittaisi joku viikonloppuiskä, olen aika rento."

Äidit eivät yleensä ole viikonloppuäiskiä.

Minusta taas on ihan ymmärrettävää, että kaikki eivät halua lapsia/ lapsiperhe-elämää.

Vierailija
11/81 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuoleen katsomatta harva haluaa uutta lapsellista kumppania enää keski-iässä. Se on reilua sanoa ääneen. En minäkään haluaisi. Lapsia saa olla, mutta aikusia ja omillaan.

Vierailija
12/81 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niitä samoja vaatimuksia on naisillakin, miksei siis miehillä saisi olla? Olen itse nainen enkä minäkään enää huolisi miestä kellä esim kouluikäisiä lapsia huollettavana. Juu, 40+ kategoriassa.

Vierailija
13/81 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukupuoleen katsomatta harva haluaa uutta lapsellista kumppania enää keski-iässä. Se on reilua sanoa ääneen. En minäkään haluaisi. Lapsia saa olla, mutta aikusia ja omillaan.

Edit: ja olen nainen.

Vierailija
14/81 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tollasta mieslasta ristikseen huolisi?

Vierailija
15/81 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti ole ainut ja voihan riman asettaa ihan niin korkealle kuin itse haluaa. Vai onko ajatuksena että mies on niin säälittävä että kuka tahansa kelpaa?

Vierailija
16/81 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän miehellä saa olla kriteerejä kun joku nainen loukkaantuu niistä kuitenkin. Niinhän se menee että mies valitaan muista miehistä, ei niin että mies valitsee naisista kun naiset eivät kestä torjumista jos nainen on valinnut miehen huomioijaksi ja palvelijaksi

Vierailija
17/81 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ihmisten ei tarvitse laskea rimaa vaan siksi, että olisi joku. 

Vierailija
18/81 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Minäkin 45-vuotias nainen.

Vierailija
19/81 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään halua miestä jolla on ylipäätään lapsia. Onhan vanhemmissakin ihmisissä lapsettomia riittävästi. Ei minulla ole lapsia vastaan mitään, en vaan halua mitään uusperhehärdelliä.

Vierailija
20/81 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etenkin jos oma pikkulapsiarki, teini-iät ja muuta on jo käyty läpi. Ei kyllä kiinnosta yhtään jakaa kenenkään ”lapsiarkea” toiseen kertaan, ja vielä vieraiden lasten keskellä.