Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

40+ mies: "en halua naista, jolla kotona asuvia lapsia"

Vierailija
13.03.2022 |

Onko kovin realistinen tavoite ikäluokassa 40+?
Haluaako mies olla ainoa lapsi? :D

Olen itse 40v lapseton nainen enkä halua lapsia mut mietityttää, mitä tuossa pyynnössä on taustalla? Kummallisen ehdoton vaatimus. Itseäni ei haittaisi joku viikonloppuiskä, olen aika rento.

AV-raati, heittäkää tuomionne :)

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi miesten halut pitäisi olla "realistisia"?  pitäisikö haluta yh-jätettä vain siksi, koska sitä on niin paljon saatavilla. mieluummin on yksin, kuin sekaantuu yh:seen. yh ei todistetusti kyennyt parisuhteeseen edes lapsensa isän kanssa.

Toi nyt ei pidä paikkaansa useammassakaan tapauksessa. Mies voi myös olla syypää siihen, että on erottu. Kuulostaa jostain 50- luvulta toi

Tämä. En tajua tuota ajattelua, että jokainen eronnut olisi automaattisesti jotenkin vahvasti viallinen kun se edellinenkin suhde kerran epäonnistui. On olemassa paljonkin ihmisiä, joissa ei ole muita isoja vikoja kuin huono ihmistuntemus ja väärä kumppaninvalinta. Niin miehissä kuin naisissakin.

Vierailija
62/81 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi miesten halut pitäisi olla "realistisia"?  pitäisikö haluta yh-jätettä vain siksi, koska sitä on niin paljon saatavilla. mieluummin on yksin, kuin sekaantuu yh:seen. yh ei todistetusti kyennyt parisuhteeseen edes lapsensa isän kanssa.

Toi nyt ei pidä paikkaansa useammassakaan tapauksessa. Mies voi myös olla syypää siihen, että on erottu. Kuulostaa jostain 50- luvulta toi

Aika monesti naiset ottaa eron, kun ei ole kiva olla. Nää on niitä masentuneita, töissä loppuunpalaneita naisia.

No sehän se on se pätevin syy eroon, että kyseisessä suhteessa ei ole hyvä olla. Turha sitä on väheksyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sit tuo exä pyörii kuvioissa yllättävän paljon.

Jep, haksahdin lyhyesti tapailemaan pienten lasten isää, exä oli tiivisti tekemisissä. Ei sitä touhua kukaan täysjärkinen jaksa katella ja jätin heidät jatkamaan "perhe"elämää keskenään. Siksi jyrkkä EI jos vielä ala-ikäisiä huollettavia.

Vierailija
64/81 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lapset jo maailmalla. En todellakaan huolisi mitään viikonloppu isää. Minun viikonloput menisi myös hänen lasta hoitaessa. Kenenkään ei tarvitse laskea rimaa muiden halujen takia.

Vierailija
65/81 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsellisten naisten deittailu on melkoinen työmaa. En itsekään lähtisi moiseen.

Samaa mieltä. Lesbonaisena en koskaan haluaisi seurustella yksinhuoltajan kanssa. Ei kiinnosta lapsiperhearki. Siinä suhde äkkiä kuihtuu, koska yllätyksellisyyteen ei ole tilaa. Ja lisäksi en halua laittaa euroakaan toisen lapseen.

Vierailija
66/81 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on teini ja mies (ei lapsen isä) on vähän nuorempi kuin minä. Teini muuttaa omilleen syksyllä ja olen siis reilusti alle 40v, kun tuo tapahtuu. Eli täysin realistinen toive tällä miehellä biossaan. Aivan varmasti monella muulla on sama tilanne kuin minulla, tuskin mikään uniikki lumihiutale olen kuitenkaan:)

Vierailija
67/81 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni tuo on aika yleistä, ettei varsinkaan se 40+-vuotias mies halua mahdollisen uuden kumppaninsa lapsia samaan pakettiin tulevaksi. Todella harvassa ovat ne oikeat miehet, jotka puolestaan ymmärtävät eletyn elämän ja ne lapsetkin siinä. Usein kun on valitettavasti niin, että ne yhdessä hankitut lapset unohtuvat mieheltä kokonaan miehen itsensä heittäytyessä hoidettavien ja kasvatettavien joukkoon.

Vierailija
68/81 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 50v nainen ja sama toive. Omat lapset aikuisia ja todella yllätti, miten paljon tässä ikäryhmässä miehillä on pieniäkin lapsia. Tyypillisesti teinejä ekan exän kanssa, sitten alakouluikäinen tai jopa pienempi lapsi miestä 10-15 vuotta nuoremman naisen kanssa. Juu, en lähde tollaseen kuvioon mukaan.

Sama asia on yllättänyt. Vanhoillakin miehillä usein tosi pieniä lapsia enkä tosiaankaan halua aloittaa uudestaan elämää pienten lasten arkea. Tai edes viikonloppuja. Omista vain nuorin teini asuu enää kotona ja puuhamaat ja muumimaailmat on kyllä jo nähty. Viikonloppunakin haluan nauttia vapaasta enkä lähteä puistoon leikkimään hiekkalaatikon reunalle.

Vierailija
69/81 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään haluaisi äitipuoleksi toisten lapsille. Tosin en haluaisi sellaistakaan miestä jonka lapset asuvat äidin luona. En pystyisi ymmärtämään miestä joka ei haluaisi ottaa tasapuolista vastuuta lapsista.

Mutta onneksi ketään ei pakoteta parisuhteeseen kenenkään kanssa, ja vaatimuksia saa olla. Pitää vain muistaa että kenelläkään ei ole mitään velvollisuutta täyttää niitä vaatimuksia.

Vierailija
70/81 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli näette positiivisena että osaa ilmaista halunsa suoraan?

Mietin itse, onko merkki liian jyrkästä luonteesta jos listaa että kumppani "ei saa olla sitä, tätä, tuota".

Mutta taidanpa heittää hänelle viestiä kun kiinnostavan oloinen tyyppi.

Kiitos vastauksista!

Ap

Vierailija
71/81 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kun minä 32v nainen en huolisi miestä jolla on ylipäätään lapsi/lapsia :D Ja tämä on ehdoton kriteeri. En vaan halua, mieluummin olisin yksin. 

Vierailija
72/81 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän jokainen voi valita ihmisen kenen kanssa seurustelee. Mutta ”valikoima” ohenee huomattavasti, jos esimerkiksi toivoo itselleen lapsetonta kumppania. Naisille tämmöisiä miehiä on enemmänkin liikeellä, mutta lapsettomat naiset on kyllä harvinaisuuksia täällä päin.

Olen törmännyt ihan vuoden sisällä useisiin keski-ikäisiin naisiin, joilla asuu vielä alakouluikäinen lapsi tai lapsia kotona. Jopa viisikymppisellä voi asua 10-vuotias kotona, näitä tapauksia on suht paljonkin. Niin kyllähän se vaikeuttaa seurustelua, kun mistään uusperhe-elämästä en haaveile ja toisella lapsi muuttaa pois vasta silloin, kun äidillä on 60v-synttärit. Mutta aina olen avoimin mielin lähtenyt tutustumaan, koska on myös naisia jotka ei halua muuttaa yhteen niin kauan, kun lapset asuu kotona.

M48

Vierailija
73/81 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän jokainen voi valita ihmisen kenen kanssa seurustelee. Mutta ”valikoima” ohenee huomattavasti, jos esimerkiksi toivoo itselleen lapsetonta kumppania. Naisille tämmöisiä miehiä on enemmänkin liikeellä, mutta lapsettomat naiset on kyllä harvinaisuuksia täällä päin.

Olen törmännyt ihan vuoden sisällä useisiin keski-ikäisiin naisiin, joilla asuu vielä alakouluikäinen lapsi tai lapsia kotona. Jopa viisikymppisellä voi asua 10-vuotias kotona, näitä tapauksia on suht paljonkin. Niin kyllähän se vaikeuttaa seurustelua, kun mistään uusperhe-elämästä en haaveile ja toisella lapsi muuttaa pois vasta silloin, kun äidillä on 60v-synttärit. Mutta aina olen avoimin mielin lähtenyt tutustumaan, koska on myös naisia jotka ei halua muuttaa yhteen niin kauan, kun lapset asuu kotona.

M48

Minä olen lapseton 41 v nainen pk seudulla mutta en tosiaan montaa kaltaistani tunne kun tarkemmin miettii

Vierailija
74/81 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On montakin asiaa mitä en kumppanilla halua olevan, mutta kaikki vaatimukset ja negatiivisuus karkottaa potentiaaliset ehdokkaat, joten selvittelen nämä asiat sitten viestitellessä. Ja sitten ne suuttuu, kun dumpataan esim lasten takia..

Vierailija
75/81 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvä että sanoo suoraan jos on tuota mieltä! On selvästi tositarkoituksella liikkeellä, eikä vedättämässä yh-äitejä pitämällä kortit kätkettynä kunnes seksiä on saatu. Pisteet tälle!

T. Nainen jolla on kotona asuvia lapsia

Vierailija
76/81 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies siis haluaa yli 50 vuotiaan naisen kumppanikseen.

Kyllä esim 40v naisella kuulu olla lapset jo parikymppisiä

Mummo äitiys ei ole luonnollista..

Vierailija
77/81 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli näette positiivisena että osaa ilmaista halunsa suoraan?

Mietin itse, onko merkki liian jyrkästä luonteesta jos listaa että kumppani "ei saa olla sitä, tätä, tuota".

Mutta taidanpa heittää hänelle viestiä kun kiinnostavan oloinen tyyppi.

Kiitos vastauksista!

Ap

Tällainen ehto on ok vain jos vaatija itsekin sen täyttää.

Useimmiten nämä "olethan tai ethän ole sitä tai tätä" eivät itse ole sinne päinkään mitä vaativat toiselta.

Vierailija
78/81 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vapaasti saa haluta lapsettoman kumppanin, mutta ihmetyttää, miksi pitää haukkua naisia, joilla on lapsia. Eihän ne lapsettomiksi haukkumalla muutu.

Keskittyisitte sen kumppanin etsintään ettekä muiden haukkumiseen. Eihän kukaan halua kumppanikseen harrastuksenaan muita haukkuvaa negatiivista ihmistä.

Vierailija
79/81 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48

Minä olen lapseton 41 v nainen pk seudulla mutta en tosiaan montaa kaltaistani tunne kun tarkemmin miettii

Joka viides 40-vuotias nainen on Suomessa lapseton, Helsingissä joka kolmas. Sulla vaan sattunut niin, että oma tuttavapiiri on lapsellista.

Vierailija
80/81 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään missään tapauksessa huolisi nelikymppisä naista, jolla on lapset jo omillaan. Se että saa lapset parikymppisenä tarkoittaa käytännössä sitä, että akka on kouluttamaton w t. 

M44