Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

40+ mies: "en halua naista, jolla kotona asuvia lapsia"

Vierailija
13.03.2022 |

Onko kovin realistinen tavoite ikäluokassa 40+?
Haluaako mies olla ainoa lapsi? :D

Olen itse 40v lapseton nainen enkä halua lapsia mut mietityttää, mitä tuossa pyynnössä on taustalla? Kummallisen ehdoton vaatimus. Itseäni ei haittaisi joku viikonloppuiskä, olen aika rento.

AV-raati, heittäkää tuomionne :)

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä rumimmat ja säälittävimmätkin ihmiset haluta mitä vain. Ihmisillä on paljon omituisempiakin vaatimuksia deittipalstoilla, seilaavat siellä sitten vuodesta toiseen vaatimuksineen.

Vierailija
22/81 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hyvä ilmoittaa tuossa vaiheessa niin ei jää epäselväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta pienet lapset, varsinkaan toisten ihmisten, ei siinä sen kummempaa tarvii olla taustalla?

Vierailija
24/81 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi kukaan mies haluaisi elättää toisen miehen lapsia?

Vierailija
25/81 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiseltään tuntuu siltä, että reilua ilmoittaa asia heti esittelyssä, eipä tärväänny kenenkään aika turhaan jappasuun. Ymmärrän toiveen oikein hyvin. Äitini uusi mies tuli elämäämme, kun äiti oli +40 ja hänellä oli kolme kotona asuvaa teiniä. Oli varmaan miehelle melkoinen koitos ja me lapset oltiin häntä kohtaan aivan hirveitä. En itse lähtisi kovin helposti mukaan vastaavaan kuvioon.

Vierailija
26/81 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siksi kun se nainen on niin ihana ja täydellinen että ne lapsetkin sietää siinä mukana. se nainen ei kyennyt elämään lastensa entisten isienkään kanssa, mutta nyt se on jostain syystä täydellinen

Vierailija
27/81 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen rakentaminen jo yhden ihmisen kanssa vie paljon aikaa ja energiaa. Se riittää.

Vierailija
28/81 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään halua miestä, jolla on lapsia, olen itse lapseton. Toisilla ei ole pakkomieltä olla parisuhteessa hinnalla millä hyvänsä, vaan osataan olla ja nauttia elämästä ilmankin. On hyvä tuntea itsensä, tuskinpa lapsillekaan olisi hyväksi heitä inhoava isä/äitipuoli. Ja olisiko tästä sama poru, jos kriteeri olisi esim. savuttomuus?

Vierailija
29/81 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän miehellä saa olla kriteerejä kun joku nainen loukkaantuu niistä kuitenkin. Niinhän se menee että mies valitaan muista miehistä, ei niin että mies valitsee naisista kun naiset eivät kestä torjumista jos nainen on valinnut miehen huomioijaksi ja palvelijaksi

Sulla taitaa olla ihan olematon itsetunto.

Vierailija
30/81 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Tässä ikäluokassa on myös meitä, joiden lapset ovat jo maailmalla. Ja en tosiaan minäkään haluaisi miestä, jolla on lapsia kotona, jos olisin sinkku.

Olen kanssasi 100% samaa mieltä.

Vierailija
31/81 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tykkää vaikka lapsista? Jos itsellä ei ole lapsia, niin saa bonuslapset kaupanpäälle. Ei lapset nyt ihan mahdottomasti kuluta.

Vierailija
32/81 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tykkää lapsista, niin uusioperhekuvio on ihan mahdoton.

Onneksi jotkut miehet tykkäävät lapsista. Niistä tulee ajanmyötä omia.

Vierailija
33/81 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koskaan milloinkaan yh:n aisurilompakoksi. Uusioperhehelvettiin ei kukaan täysjärkinen mene.

Onneksi on sinun kaltaisillesi sitten lapsettomia naisia.

Vierailija
34/81 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se hyvä ilmoittaa tuossa vaiheessa niin ei jää epäselväksi.

Ilmeisesti ei kannata, vaan vasta sitten kun tämä pershedelmä ilmestyy paikalle.

Vierailija
35/81 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä rumimmat ja säälittävimmätkin ihmiset haluta mitä vain. Ihmisillä on paljon omituisempiakin vaatimuksia deittipalstoilla, seilaavat siellä sitten vuodesta toiseen vaatimuksineen.

Kiitos nauruista, melkoiset skenaariot sulla. Hyvät kuvitelmat ainakin. 

Vierailija
36/81 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ts oppi sietämään, toisen lapsista ei ikinä tule omia.

Vierailija
37/81 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi jos nainen haluaa eron yhteydessä ettei saa olla lapsen kanssa missään tekemisissä.

Vierailija
38/81 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siksi kun se nainen on niin ihana ja täydellinen että ne lapsetkin sietää siinä mukana. se nainen ei kyennyt elämään lastensa entisten isienkään kanssa, mutta nyt se on jostain syystä täydellinen

No minä olen aika hemmetin täydellinen, vaikka erosinkin lasteni isästä. No ei vaisenkaan, mutta melko ihana olen ja olisi ollut monta ottajaa eron jälkeen, mutta rima oli todella korkealla. Tiesin jo paljon paremmin missä kaikessa voi mennä pieleen, ja tiesin mitkä piirteet toisessa vahvistavat omaa onnellisuuttani sen sijaan että vetäisi minut alaspäin. Ja niin vain elämäämme tuli ihana mies, joka todellakin rakastaa minua niin paljon, että otti sitten lapsenikin rakkaudella kaupanpäällisiksi. Vaikka oli jo saanut kaksi omaansa aikuisiksi. Panostaa aikaa, huomiota ja rahaa näihin minun lapsiini, vaikka hänellä oli jo aivan erilaiset (lapsettomat) tulevaisuuden suunnitelmat valmiina. Sellaista se rakkaus teettää... Joskus sen oikean kohtaa vasta myöhemmällä iällä...

N48 ja M55              

Vierailija
39/81 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sun persettä hiertää toisten toiveet?

Vierailija
40/81 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

yh:lle tärkeintä on omat lapset ja elatusmaksut. uusi mies on siinä vain lisäelättäjä. muuta arvoa sillä ei ole