Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos muuttaisit USAan, nin mihin osavaltioon muuttaisit?

Vierailija
16.08.2015 |

Perustelut kans.

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mischigan vaikuttaa ihanalta. Ilmasto vaikuttaisi mulle sopivalta. Valtavan kokoisia, ihania taloja.

Vierailija
42/82 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalifornia. Hyvä ilmasto ja "uhkea" ilmapiiri, mm. paljon uhkeita povipommeja ja rantaleijonia pitkillä hiekkarannoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 17:12"]

Varmaan Oregon. Ei oo mitään erikoisempaa syytä, vaikuttaa vaan mukavalta paikalta ja siellä on ilmeisesti kaunis luonto.

Myös lähellä Kaliforniaa ja Washingtonia.

[/quote]

Mun valinta olisi myös Oregon, kivan luonnon lisäksi siellä on paljon tuttavia :)

Vierailija
44/82 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Louisianaan. Minulla on siitä todennäköisesti vääriä mielikuvia; kuumankostea ilmasto, suoalueiden väkeä, sirittävät sirkat, voodoo ja hoodoo, venyvä aksentti, vampyyrit, katkarapuja ja hyvää ruokaa, ranskalaisia nimiä ja verta, sanoinko jo hyvää ruokaa?

Alaska voisi myös olla mielenkiintoinen ja tuttu näin suomalaiselle. Tai oikeastaan haluaisin eniten johonkin valtavaan suurkaupunkiin, jossa olisi aina mielenkiintoista katsottavaa ja tutkittavaa.

Vierailija
45/82 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tietysti musiikki, siellä Louisianassa.

Vierailija
46/82 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seikkaillut vain itärannikon osavaltioissa, joten en osaa sanoa vielä! Haaveilen, että voisin muuttaa joskus pysyvästi Yhdysvaltoihin ja tällä hetkellä Florida on eniten lähellä sydäntäni. Seuraavalla reissulla toivon pääseväni tutustumaan länsirannikkoon.

Vierailija
47/82 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maine

Ihana lehtipuuvyöhyke

Vierailija
48/82 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Colorado, laillisen kannabiksen takia.

Vierailija
49/82 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 17:26"]

Colorado, laillisen kannabiksen takia.

[/quote]

sama

Vierailija
50/82 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Florida.

Lämpö, meri, nähtävyydet.

Vierailija
51/82 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Louisianaan tai Missisippiin, jonnekkin etelään, missä kaskaat sirittää koko ajan. Luonnon takia. Ihmisetkin vaikuttaa ainakin telkkarin perusteella samanlaisilta punaniskajunteilta kuin suomalaiset. Niihin tottuis helposti.

Vierailija
52/82 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Louisianan New Orleansiin.

Vierailija
53/82 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hawaii, ei tarttis miettiä sekuntiakaan. Ilmasto johon suomalainen mies saattaisi tottua hyvinkin.

m50

Vierailija
54/82 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt oikeesti jenkkeihin haluaa? Ihmiset saaneet edes peruskoulua läpi, tiedä edes missä on Suomi tai Ruotsi. Terveydenhuolto ihan retuperällä.

Sveitsiin minä muuttaisin, koska koulutustaso korkea, terveydenhuolto kohillaan, ei EU-maa, ei ota pakolaisia ja eikä maalla taida olla velkaakaan pahemmin. Helppo lähteä ihan mihin suuntaan eurooppaan.

Vierailija
55/82 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 17:32"]Louisianaan tai Missisippiin, jonnekkin etelään, missä kaskaat sirittää koko ajan. Luonnon takia. Ihmisetkin vaikuttaa ainakin telkkarin perusteella samanlaisilta punaniskajunteilta kuin suomalaiset. Niihin tottuis helposti.
[/quote]

Jos olet niitä suomalaisia, jotks eivät tervehdi edes naapureitaan, kaupassa nähdyistä puolitutuista puhumattakaan, niin kulttuurishokki voi olla edessä. Etelän käytöstavathan ovat käsite Yhdysvalloissa, ja kyllä oma käsitykseni on myös, että yhteisöllisyys ja käytöstavat ovat tuolla kunniassaan. Itse muuttaisin varmasti myös ehkä jonnekin Tennesseen tai Pohjois-Carolinaan, konservatiiviset arvot saattaisivat tökkiä, mutta toisaalta todellisuus saattaa tuollakin olla vähän erilaista kuin miltä se täällä näyttää.

Vierailija
56/82 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nyt Washington nimeltään se osavaltio jossa Seattle sijaitsee? se on kaunista seutua, paljon metsää ja vuoria. Ilmasto merellinen ja ei kuitenkaan liian kylmä.

Vierailija
57/82 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 17:21"]

Louisianaan. Minulla on siitä todennäköisesti vääriä mielikuvia; kuumankostea ilmasto, suoalueiden väkeä, sirittävät sirkat, voodoo ja hoodoo, venyvä aksentti, vampyyrit, katkarapuja ja hyvää ruokaa, ranskalaisia nimiä ja verta, sanoinko jo hyvää ruokaa?

[/quote]

Eli nämä maisemat ja saundit? =)

Vierailija
58/82 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Texas. Pidän aseista ja grilliruoasta.

Vierailija
59/82 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 17:35"]Louisianan New Orleansiin.
[/quote] Norliins.

Vierailija
60/82 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Philadelphiaan maistamaan niitä pihvijuustoleipiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän