Nainen: Mistä haaveilet? Mitä toivoisit vielä kokevasi?
Kommentit (24)
Miten niin "vielä"? Kun ei oo seksielämä alkanutkaan. Saa nähdä alkaako tällä menolla koskaan. N
Haaveilen pitkään kestävästä seksistä, jossa saisin vähintään 3 orgasmia erilaisin menetelmin. Mitään erityistä en tarvitsisi, vaan ihan vain perinteistä nuolemista, sormetusta ja panoa. Lopuksi spermaa valuisi molemmista aukoista.
Haluaisin kokea minkälaista on harrastaa seksiä sellaisen kanssa, johon on rakastunut.
Haluaisin antaa nykyiselle aviomiehelle suikin tai käteenvedon julkisella paikalla, autossa takapenkillä ja hänen ajaessaan.
Haluaisin myös toisen naisen mukaan leikkeihin, alistuvan naisen. Hän hyväilisi nännejäni samaan aikaan kun mieheni käsiraudoissa nuolee minua. Haluaisin myös katsella kun mieheni panee tätä alistuvaa naista niin, että mies olisi kokonaan sidottuna sänkyyn, ja nainen ratsastaa. Lopuksi mies laukeaisi hänen sisäänsä ja nainen saisi lähteä menemään siitä kotiinsa.
Haluaisin "panna" miestäni strap-onilla niin, että hän olisi sidottuna puiseen pukkiin, ja samalla olisi joku sellainen automaattinen lypsy laite kiinni hänen peniksessään. Hän ei saisi tulla silloin, vaan pidättää. Ihan orgasmin lähellä päästäisin hänet irti, ja ratsastaisin niin kauan, että hän laukeaa sisääni. Sen jälkeen saisi nuolla minut puhtaaksi niin, että saan kaksi kolme orgasmia.
Sitten haluaisin, että hän harrastaisi seksiä toisen miehen kanssa, minun katsellessani ja kertoisin heille, mitä haluan nähdä. Kun olisin tarpeeksi kiihottunut, niin menisin mukaan, mies laukeaisi sisääni, toisen miehen pannessa häntä p*rseeseen.
N36
Laittakaa lisää ihmeessä. Naisena kiinnostaa muiden naisten fantasiat. Omani on tuo hieman pidempi tarina.
N36
Haluan rakastua. Hullaantua niin että järki lähtee.
Tahtoisin tulla nykyisen rakkaani kanssa yhtä aikaa.
Haluaisin että naiseni keskittyisi vain minuun ja minun nautintoon yhden kerran. Tekisi kaikkensa jotta nauttisin mahdollisimman paljon, saisin viivytetyn ja kovan orgasmin. Ainakin yhden. Leluja saa käyttää, mutta se ei ole se pääasia. Paljon öljyä ja ei häiriötekijöitä. Ja kaikki tämä tulisi hänen omasta tahdosta ja keksisi jotain muutakin kuin aina saman kaavan mukaan. Minulla on usein vastuu seksin etenemisestä ja saamiseni ei ole hänelle niin pääasia, vaan omansa. Joskus toivoisin toisinkin päin.
Toinen olisi semmoinen että hän nuolisi minua ja paikalle tulisi mies joka alkaisi panemaan häntä takaa päin. Minun järjestämä yllätys hänelle. Mies olisi saanut katsoa jostain oven raosta siihen asti että annan hänelle jonkin merkin jolloin voi saapua. Lämmittelen naiseni hyvin ennen tätä. Sitten hän saisi siinä miehen pannessa ja minä myös. Mietin tätä usein kun hän nuolee ja saan sillä helposti! Voisinpa monistautua itse ja olla mies joka pääsisi hänen ihanaa perää hoitelemaan juuri tuossa hetkessä! Eipähän tätä kehtaa hänelle sanoa edes, mutta haaveilla aina voi!
NN
Haluaisin onnistua orgasmissa eri asennoissa. Ja että mies saisi suuhoidolla.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin että naiseni keskittyisi vain minuun ja minun nautintoon yhden kerran. Tekisi kaikkensa jotta nauttisin mahdollisimman paljon, saisin viivytetyn ja kovan orgasmin. Ainakin yhden. Leluja saa käyttää, mutta se ei ole se pääasia. Paljon öljyä ja ei häiriötekijöitä. Ja kaikki tämä tulisi hänen omasta tahdosta ja keksisi jotain muutakin kuin aina saman kaavan mukaan. Minulla on usein vastuu seksin etenemisestä ja saamiseni ei ole hänelle niin pääasia, vaan omansa. Joskus toivoisin toisinkin päin.
Toinen olisi semmoinen että hän nuolisi minua ja paikalle tulisi mies joka alkaisi panemaan häntä takaa päin. Minun järjestämä yllätys hänelle. Mies olisi saanut katsoa jostain oven raosta siihen asti että annan hänelle jonkin merkin jolloin voi saapua. Lämmittelen naiseni hyvin ennen tätä. Sitten hän saisi siinä miehen pannessa ja minä myös. Mietin tätä usein kun hän nuolee ja saan sillä helposti! Voisinpa monistautua itse ja olla mies joka pääsisi hänen ihanaa perää hoitelemaan juuri tuossa hetkessä! Eipähän tätä kehtaa hänelle sanoa edes, mutta haaveilla aina voi!
NN
Ihana fantasia tuo jälkimmäinen! Voi kun toivoisin, että kehtaisit, uskaltaisit kertoa tuosta naisellesi. Jos vaikka solmut lähtisivät aukeamaan.
Haluaisin saada suurta yli 17cm, paksua, kovana seisovaa kalua sisääni ja tuntea täyttyväni kokonaan ja antautua pantavaksi. N28v
En ole koskaan saanut orgasmia miehen kanssa,se olis ihanaa kokea!N65
Vierailija kirjoitti:
Iso musta ympärileikkaamaton kulli pillussa ja toinen suussa. Kun kumpikin on lauennut, vaihtavat paikkaa ja uudestaan.
Mulla ihan sama!
N32
Tulla otetuksi kunnolla. Vaikka olla useamman miehen leluna ja pano reikinä.
Että näkisin mieheni kalun oikein läheltä uppoavan toisen naisen halukkaiden huulien väliin
Haluaisin kokeilla gloryholea jossa tuntemattomat miehet tarjoaisivat itseään minulle käsiteltäväksi eri tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Tulla otetuksi kunnolla. Vaikka olla useamman miehen leluna ja pano reikinä.
Olisitko valmis kokeilemaan vaikka suihinottoa samaan aikaan kun toinen hoitaa rintojani omien kolmannen miehen työtäessä kauaan liukkaaseen pilluusi ?
M.
Iso musta ympärileikkaamaton kulli pillussa ja toinen suussa. Kun kumpikin on lauennut, vaihtavat paikkaa ja uudestaan.