Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pitäisi jaksaa?

Vierailija
13.03.2022 |

Monen vuoden univelat. Lapsen iso motivaatiopula koulussa. Raskas työ ja opiskelu ammattikorkeassa. Eikä ystäviä kenen kanssa puhua ja jakaa asioita. Terapiat olen käyttänyt kunnalliselta ja YTHS ltä. Sossuja en halua meidän elämään kun ei ole kyse sellaisista ongelmista. Miten tätä kaikkea pitäisi jaksaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. En tosiaan tiedä. Ihan sama tilanne täällä ja mä haluan enää vain kuolla.

Vierailija
2/7 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä siellä amk:ssa opiskelet. Jossei sosiaalialaa tai logistiikkaa niin voit jättää työelämän kannalta turhat opinnot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. En tosiaan tiedä. Ihan sama tilanne täällä ja mä haluan enää vain kuolla.

En tykännyt tuosta kuolemajutusta mutta samoja ajatuksia itellä. "vois vaan kuolla ni ei tarvis enää jaksaa väkisin" on tullut pakkoajatus. En halua mitään itsaria tehdä, mutta ajatus vainoaa koska en keksi muuta ulospääsyä. Koulua ja työtä en todellakaan lopeta koska sitten edes tulevaisuudessa ei ole mitään omaa elämää minkä takia elää.

Vierailija
4/7 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mitä siellä amk:ssa opiskelet. Jossei sosiaalialaa tai logistiikkaa niin voit jättää työelämän kannalta turhat opinnot.

Ala on parhaiten työllistävä AMK. Sen takia juuri valitsin sen koska olen jo sen ikäinen, ettei riskiä työttömäksi opiskelusta kannata ottaa.

Vierailija
5/7 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi edellistä vastausta siis Ap ltä.

6/7 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallista Elämää, tee jotain rentouttavaa vapaahetkinäsi.

Vierailija
7/7 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissius kirjoitti:

Tavallista Elämää, tee jotain rentouttavaa vapaahetkinäsi.

Ehkä se tosiaan Suomessa on jo tavallista, että ei ole ystäviä. Ihana maa