Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakoitsija: tajuathan ettei väestönsuojassa saa tupakoida, eikä sieltä pääse myöskään ulos tupakkapaikalle?

Vierailija
13.03.2022 |

Ihan vaan, ettei tule yllätyksenä.

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun väestönsuojan panssariovi sulkeutuu, hitsaan sen sisäpuolelta kiinni! Kukaan ei pääse ikinä sisään eikä sieltä pääse pois😊

Vierailija
62/80 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kukahan mua sieltä väestönsuojasta estää poistumasta? Älä ainakaan sinä kokeile, tulee vaan nenä kipeeks.

Kerran lähdet, takaisin et pääse.

Kyllä minä ainakin pääsen omalla avaimellani kellariin aina kun haluan. Kuulostaa omituiselta tuo teidän järjestely. Eihän sieltä häkkivarastosta saa edes tavaroitaan haettua, jos kellarissa saa käydä vain kerran elämässään.

Väestösuojan suojaovi on ihan eri asia kuin arjen kellariovi. Ei sinulla ole siihen avainta. Se suljetaan sisäpuolelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä taloyhtiössä on suurin osa nuoria naisia. Minä miehenä.. Hehhehheeeeh 😛

Eihän oikeat miehet väestösuojiin mene, vaan tiedät kyllä, minne. Nostoväkeen kelpaat kyllä vähän vanhempanakin.

Olen palvelusikäinen vielä. Luuletko että väestönsuojia ei esim hermokaasu iskun sattuessa myös sotilaat käytä? Ei ne ole mitään pelkkiä siviilien suojia.

Vierailija
64/80 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on askarruttanut, että jaetaanko kerrostalossa ne kanakopit huoneistojen mukaan, että kukin majoittuu omaansa. 

Ne kopit puretaan sinä aikana, kun käsky käy ja sota alla näyttää todennäköiseltä. Kaikki pois ja väestösuoja sotakuntoon.

Vierailija
65/80 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kukahan mua sieltä väestönsuojasta estää poistumasta? Älä ainakaan sinä kokeile, tulee vaan nenä kipeeks.

Kyllä minä ainakin pääsen omalla avaimellani kellariin aina kun haluan. Kuulostaa omituiselta tuo teidän järjestely. Eihän sieltä häkkivarastosta saa edes tavaroitaan haettua, jos kellarissa saa käydä vain kerran elämässään.

Väestösuojan suojaovi on ihan eri asia kuin arjen kellariovi. Ei sinulla ole siihen avainta. Se suljetaan sisäpuolelta.

Miksi sen joku sulkisi? Ihan ihme jutut sinulla.

Vierailija
66/80 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on askarruttanut, että jaetaanko kerrostalossa ne kanakopit huoneistojen mukaan, että kukin majoittuu omaansa. 

Ne kopit puretaan sinä aikana, kun käsky käy ja sota alla näyttää todennäköiseltä. Kaikki pois ja väestösuoja sotakuntoon.

Mikä ihmeen käsky ja sota? Mihin sinä aiot mennä sotimaan?

Taitaa vessapaperinhamstraajamammoilla taas vähän keulia. :D

67/80 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoitsijoille rööki on niin tärkeää, että he vaikka mieluumin jäävät väestönsuojan ulkopuolelle kuin olisivat ilman röökiä.

Mutta eipä ole min ongelma, kun en töökaa.

Vierailija
68/80 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se häkkivarasto muuttuu pommisuojaksi sen teräksisen paineoven sulkemisen myötä. Siihen ei enää avaimesi auta.

Vierailija
69/80 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Tupakoitsijoille rööki on niin tärkeää, että he vaikka mieluumin jäävät väestönsuojan ulkopuolelle kuin olisivat ilman röökiä.

No kyllä minä muutenkin asun mieluummin asunnossa kuin kellarissa. Mutta jokainen tyylillään. :D

Vierailija
70/80 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkään jatkuneen piirityksen edetessä väestönsuojissa saattaa esiintyä kannibalismia. Viimeinen syö lopulta itsensäkin.

Tätä on esiintynyt kautta historian kun ruoka loppuu.

Vierailija
71/80 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se häkkivarasto muuttuu pommisuojaksi sen teräksisen paineoven sulkemisen myötä. Siihen ei enää avaimesi auta.

Käytkö sinä satunnaisissa taloissa sulkemassa kellareiden ovia, vai miksi ajattelet, että ne ovet olisivat kiinni?

Vierailija
72/80 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Juu näin on, eikä ne pommit osu suhun muutenkaan-noin hienoon ihmiseen- ohjuskin väistää ja tekee mutkan lentorataan kohdallasi.

Vierailija
73/80 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä taloyhtiössä on suurin osa nuoria naisia. Minä miehenä.. Hehhehheeeeh 😛

Odotat että naiset keittää sullekin puuroa vai?

Näin on. Saavat lisäksi silittää minua.

Vierailija
74/80 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan pommisuojaan viinaa,läppärin ja savukkeita. Katselen nettipokea äänet täysillä ja hillun alasti.

Vierailija
75/80 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei väestönsuoja ole vankila. Kyllä sieltä voi mennä oven ulkopuolelle tupakalle.

Ei pääse. Kassakaapin ovi kolahtaa kiinni ja avautuu vasta parin-kolmen viikon jälkeen, kun pahin laskeuma  on rauhoittunut.

Joku on pelannut liikaa Falloutia.

Vierailija
76/80 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei väestönsuojissa ole baareja? En millään viitsisi kantaa omia kaljoja sinne koska olen jo aikuinen enkä pussikaljaiässä.

Vierailija
77/80 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuka vit sen estää jos pistän kessun palamaan:D sinä vai HUUTONAURUA

Väkivaltainen vittuuntunut muu väki hakkaa p askiaisen pois ilmaa kuluttamasta, säästyy ruokaa ja vettäkin.

osallistun.

Vierailija
78/80 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin jään vapaaehtoisesti pois koko väestönsuojasta kun keskustelujen perusteella se on vain täynnä kaikenmaailman raivohulluja.

Vierailija
79/80 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaapa sitten korjata kamppeensa ja lähteä vähän kauemmas. 

Vierailija
80/80 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei väestönsuojissa ole baareja? En millään viitsisi kantaa omia kaljoja sinne koska olen jo aikuinen enkä pussikaljaiässä.

Osa väestönsuojista on kiltahuonekäytössä. On niissä baarejakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan