Naiset: Miltä vieraan miehen saaminen ensi kerran tuntui?
Varatut naiset, jotka olette käyneet vieraissa. Muistatteko, miltä tuntui ensi kerran riisua alasti vieraalle, mennä sänkyyn, aloittaa seksi ja saada sitten vieras mies sisään? Tuliko orgasmi helposti? Onnistuiko muuten, kun ette tunteneet vielä toistenne seksihaluja ja mieltymyksiä? Oliko pettymys vai hyvää?
Kommentit (42)
Eipä ollut kehuttavaa. Ihme jyystäjä. Ja tuli jossain viidessä minuutissa Jäi yhdeksi kerraksi minun kokeilut.
Täytyy olla tunnetta niin tuntuu ihanalta kielletty hedelmä... Kokemusta on.
Odotin enemmän. Ajatustasolla kiihottavaa, käytäntö ei.
Toivottavasti pettävät naiset annatte miehellekin mahdollisuuden kokeilla vierasta.
Kaikki miehethän on aluksi vieraita, jos ette ole mitään sairaita insestin harjoittajia. Ihme kysymys.
Ihanalta ja jännältä tuntu, vaikka eka kerta oli melkoista sähläämistä eikä tainnu kumpikaan saada. Ihanaa se on vieläki näin vuoden jälkeen.
Miehet saa miltei aina. Nainen ei yleensä ehdi mukaan. Näin koska mies on yleensä älyttömän kiihottunut vieraasta pillusta.
Hyvältä tuntui ja oli erittäin kiihottavaa. Oma mies kuvasi koko tapahtuman videolle josta on pätkä alastonsuomessa..;)
Vielä näin vuosienkin jälkeen kaduttaa ja hävettää se, että oikeasti petin avopuolisoani. Vaikka suhteemme voikin huonosti, se ei ole mikään tekosyy pettämiselle. En olisi ikinä itsestäni uskonut.
Toisaalta taas, fantasioin ja käyn mielessäni edelleen läpi tuota seksikertaa. Se uskomaton jännityksen tunne, uusi seksikumppani, määrätietoinen mies joka otti minut ja teki mitä halusi. Yritin aluksi sanoa ei ja työntää häntä pois, mutta halut veivät voiton. Hävettää myöntää, mutta se tuntui uskomattoman hyvältä. Pitkästä aikaa joku oikeasti halusi minua ja teki sen selväksi.
Jos tapahtuneesta pitää jotain positiivista keksiä, niin sain siitä takaisin itsetuntoni ja tajusin, että minulla ei ole mitään velvoitetta roikkua surkeassa parisuhteessa henkisen väkivallan uhrina. Erosimme viikko tapahtuneen jälkeen, enkä muista koska minulla olisi ollut niin hyvä fiilis.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 16:48"]
Vielä näin vuosienkin jälkeen kaduttaa ja hävettää se, että oikeasti petin avopuolisoani. Vaikka suhteemme voikin huonosti, se ei ole mikään tekosyy pettämiselle. En olisi ikinä itsestäni uskonut.
Toisaalta taas, fantasioin ja käyn mielessäni edelleen läpi tuota seksikertaa. Se uskomaton jännityksen tunne, uusi seksikumppani, määrätietoinen mies joka otti minut ja teki mitä halusi. Yritin aluksi sanoa ei ja työntää häntä pois, mutta halut veivät voiton. Hävettää myöntää, mutta se tuntui uskomattoman hyvältä. Pitkästä aikaa joku oikeasti halusi minua ja teki sen selväksi.
Jos tapahtuneesta pitää jotain positiivista keksiä, niin sain siitä takaisin itsetuntoni ja tajusin, että minulla ei ole mitään velvoitetta roikkua surkeassa parisuhteessa henkisen väkivallan uhrina. Erosimme viikko tapahtuneen jälkeen, enkä muista koska minulla olisi ollut niin hyvä fiilis.
[/quote]
Varmaan kiihottavaa. Saitko orgasmeja?
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 10:24"]
Pettymys, äijä nakutti kuin tikka ja ulvas perään kuin ämmä. Kullikin oli suikula kuin porkkana, eikä tuntunut yhtään missään.
[/quote]
Kyllä täällä on kielenkäyttö aina kohdillaan .. Mitä jos mies puhuis susta kavereille samaan sävyyn " se oli finninen siiderivalas joka vaan makas ja vonku paikallaan miksei saa orgasmia lerppävittunsa kans joka ei tuntunu missään "
Eli ei välttämättä tunnu taivaalliselta kuitenkaan vaikka olisi kipeä kiihkosta vieraan miehen lähellä? Eli yhdyntä ei välttämättä mahtavaa vaikka kuinka olisi alkujaan kiihottunut? Eikä välttämättä orgasmia? Taidan jättää kokeilematta vierasta vaikka sellanen on pyörinyt mielessä jo jonkin aikaa. Saattaa morkkis olla pahempi kuin nautinto?
tyhmä tuo ihminen ja nainen kun lukee muistte kertomuksia niin paljo heitä vtttaa tekosensa lisäks perhe ja rahat meni . EIKÄ SILTIKÄÄN OTETA OPIKSI. on se saaamri vaikeeta olla ilman vierasta!
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 19:24"]
Eli ei välttämättä tunnu taivaalliselta kuitenkaan vaikka olisi kipeä kiihkosta vieraan miehen lähellä? Eli yhdyntä ei välttämättä mahtavaa vaikka kuinka olisi alkujaan kiihottunut? Eikä välttämättä orgasmia? Taidan jättää kokeilematta vierasta vaikka sellanen on pyörinyt mielessä jo jonkin aikaa. Saattaa morkkis olla pahempi kuin nautinto?
[/quote]
Odotusta ja kutkutusta voi olla paljonkin ennen h-hetkeä, mutta valitettavasti nainen jää yleensä osattomaksi. Jos seksi on opettelua uudessa parisuhteessakin, joka johtaa avioliittoon, niin miten voisi joku tilapäinen sekstailu antaa naiselle orgasmin. Tai sitten olen itse vaan hidas oppimaan.
Valitettavasti näin on . Mies ei näissä irtosuhteissa mitään ajattele muutakuin omaa kiihkoaan ja nautintoaan. Nainen on vain tämän homman välikappale mikä on mukava lisä , ei tarvi käteen vetää. Onko sen arvoista? Ei.
- Mies
Oikeestikko jotkut naiset kuvittelee et varatut on parempia sängyssä? No ehkä... Mut ei ne yleensä rupee sun nautintoas siinä miettimään jos oma nainen ei anna ja pitää saada lastit jonkun sisään ;D
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 09:31"]
Varatut naiset, jotka olette käyneet vieraissa. Muistatteko, miltä tuntui ensi kerran riisua alasti vieraalle, mennä sänkyyn, aloittaa seksi ja saada sitten vieras mies sisään? Tuliko orgasmi helposti? Onnistuiko muuten, kun ette tunteneet vielä toistenne seksihaluja ja mieltymyksiä? Oliko pettymys vai hyvää?
[/quote]
Hyvältä, kiihottavalta, kielletyltä.
Tulen aina helposti ja pian
Seksi on aina hyvää
Hyvältä se tuntui. Muutamalla alun kerralla en saanut orgasmia. Ilmeisesti orgasmi on niin henkilökohtainen ja raju kokemus minulle, etten uskalla antautua vieraalle. Mutta kuudennella kerralla sain piiiitkän ja rajun orgasmin ja siitä lähtien olen saanut sen joka kerta hänen kanssaan. Tapaamme noin kerran kuussa ja sitä tapaamista kannattaa odottaa. Aviomies ei enää halua minua, mahtaako hänelläkin olla joku toinen. En kysele, onko hänellä toinen, koska hän saattaisi kysyä samaa minultakin.
N44
Pettymys, äijä nakutti kuin tikka ja ulvas perään kuin ämmä. Kullikin oli suikula kuin porkkana, eikä tuntunut yhtään missään.