Ottaisitteko kauniin naisen
Ottaisitteko kauniin naisen ilman tissejä, siis ilman tissejä, täysin olemattomat.
Vai tavallisen naisen, jolla olisi kaikki muodot mitä ikinä kaipaisitte?
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:59"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:55"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:51"]
Ihan pimeetä. Älä ota ketään, kun tunteitahan sulla ei tunnu kumpaakaan lihapalaa kohtaan olevan. Siinä on kuitenkin se riski, että niillä naisilla on.
[/quote]
Höpsö.. olen nainen.
[/quote]
Enhän mä sun sukupuolesta mitään oletusta heittänytkään, vai kuinka.
[/quote]
Ei tämä ole kiista siitä. Lisäksi pidän sinusta, voisitko siis vastata aiheisiin.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 00:00"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:53"]
Se kaunis ilman muuta. Ei kysymystäkään. Hyvää naamaa ei voi tuhota sitten millään, parhaankin kropan tuhoaa huono naama. Näin on marjat.
[/quote]
Miehenä olen aivan päinvastaista mieltä. Kropan voi pitää kunnossa, mutta naama vanhenee aina.
T: Mies
[/quote]
Alkaa tissit roikkua, selluliittia kertyä, vatsaan tulla ryppyjä... Moni keski-ikäinen nainen on oikeastaan kauniimpi vaatteet päällä.
Itse en välitä erityisesti kasvoista. Kaunista vartaloa ihailee sen sijaan mielellään :) Eli kroppa on tärkeämpi.
Fiksu ois kiva. :)
[/quote]
Sitä et täältä löydä ;)
[/quote]
Siinä onkin sitten jo enemmän tekemistä :D
No ei, tosielämässä törmää ihan fiksuihinkin naisiin - etenkin töiden yhteydessä. Ehkä kananaiset ei käy töissä?
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 00:05"]
Itse en välitä erityisesti kasvoista. Kaunista vartaloa ihailee sen sijaan mielellään :) Eli kroppa on tärkeämpi.
[/quote]
Olet selkeästi sisäisesti kaunis nainen.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 00:02"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:53"]
Se kaunis ilman muuta. Ei kysymystäkään. Hyvää naamaa ei voi tuhota sitten millään, parhaankin kropan tuhoaa huono naama. Näin on marjat.
[/quote]
Miehenä olen aivan päinvastaista mieltä. Kropan voi pitää kunnossa, mutta naama vanhenee aina.
[/quote]
Alkaa tissit roikkua, selluliittia kertyä, vatsaan tulla ryppyjä... Moni keski-ikäinen nainen on oikeastaan kauniimpi vaatteet päällä.
[/quote]
60 % ajasta ollaan kuitenkin vaattete päällä.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 00:08"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 00:05"]
[/quote]
Olet selkeästi sisäisesti kaunis nainen.
[/quote]
Olet selkeästi lauta lihapulla.
Se kumpi on pitkähiuksinen blondi laineilla.
Sinkkumies
Miksi naiset vihaavat kauniita naisia? Kokevatko naiset kauniit naiset uhkana? Miehenä myöskin tätä ihmetellyt ..
Ei nainen ole kaunis ilman tissejä. Kauniilla naisilla on käytännössä aina myös vähintään riittävän kauniit tissit.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 00:34"]
Ei nainen ole kaunis ilman tissejä. Kauniilla naisilla on käytännössä aina myös vähintään riittävän kauniit tissit.
[/quote]
*Ellei ole kyseessä sisäisesti kaunis nainen ..