Okei. En löydä kumppania. Mutta oisko sitä mahdollista löytää jostain reissuseuraa?
Kommentit (15)
Niin että joku pienentämään sun kuluja.,,,
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei voi reissata.
Miksi ei? Lapissa on tyhjää lääniä.
Vierailija kirjoitti:
Niin että joku pienentämään sun kuluja.,,,
No pieneneehän senkin kulut. Fifty-sixty.
Meinaatko, että joku haluaisi jakaa hotellihuoneen sun kanssa, vain jotta säästäisit muutaman satasen?
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko, että joku haluaisi jakaa hotellihuoneen sun kanssa, vain jotta säästäisit muutaman satasen?
Voitaisiin vaikka vuokrata mökkerö.
Mä olen 45 vuotias mies. Voisin lähteä 20 - 30 vuotiaan nätin naisen kanssa jonnekin. Onko kukaan kiinnostunut?
Vierailija kirjoitti:
Ootko nätti nuori nainen?
Melkein 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiin vaikka vuokrata mökkerö.
Vihoviimeinen asia minkä tekisin. Kuka hullu lähtisi ventovieraan ihmisen kanssa mökille 😳
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei voi reissata.
Miten niin? Esim. Ruotsi on poistanut kaikki koronarajoitukset. Ei tarvi testejä, ei passia, ei rokotustodistusta, ei mitään. Heja Sverige!
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 45 vuotias mies. Voisin lähteä 20 - 30 vuotiaan nätin naisen kanssa jonnekin. Onko kukaan kiinnostunut?
Täällä 65-vuotias terve ja hyväkuntoinen nainen etsii reissukaveria.
Ikähän on vain numero, eikä matkatoverin kanssa olla muuten suhteessa.
Mulla ei ole taka-ajatuksia. Toivottavasti ei sullakaan.
Olen matkustellut paljon yksin ja maksaahan se majoitus tietysti enemmän kuin jos toisen kanssa jakaa huoneen tai mökin. En silti voisi kuvitellakaan majoittuvani vieraan (siis edes tutun) ihmisen kanssa samassa huoneessa. En yleensä reissaa edes kavereitteni kanssa, mutta onneksi molemmat läheisimmät ystäväni ovat samanlaisia kuin minä eli pitivät itsestäänselvänä, että otamme erilliset huoneet.
Nykyisin matkustelen enimmäkseen puolisoni kanssa, hänen kanssaan tietysti jaan majoitustilan :-D
Vierailija kirjoitti:
[quot moie=Vierailija]Mä olen 45 vuotias mies. Voisin lähteä 20 - 30 vuotiaan nätin naisen kanssa jonnekin. Onko kukaan kiinnostunut?
Täällä 65-vuotias terve ja hyväkuntoinen nainen etsii reissukaveria.
Ikähän on vain numero, eikä matkatoverin kanssa olla muuten suhteessa.
Mulla ei ole taka-ajatuksia. Toivottavasti ei sullakaan.
Haluan myös harrastaa seksiä, mutta en minkään 65 vuotiaan vanhan mummon kanssa. Joten sori, mutta ei kiitos
Nyt ei voi reissata.