Jee Ikea-kuorma tuli. Huomenna pääsen kasailemaan
Uusi sänky ja tekstiilejä. Muutamia muitakin juttuja eri kaupasta ostettuja sekä itse kunnostettuja vanhoja huonekaluja. Huomenna laitan uuden makkarin kalustuksen paikoilleen!
Kommentit (30)
Saattaa jäädä yritykseksi... Pitää oikeasti osatakin jotain...
Vierailija kirjoitti:
Osata mitä? Noiden kokoaminenhan on maailman helpointa, sen kun seuraa ohjeita. Olen kaksi ikean keittiötäkin koonnut ja muitakin huonekalujaan. Ap
ikea pitäs kansallistaa venäjälle!
Vierailija kirjoitti:
Joku jolla on peukalo keskellä kämmentä voi näin ajatella.
AP raportoi sitten tänne parin viikonpäästä missä vaiheessa sängyn kasausohjeessa on menossa.
Oletko sä jossain autiotalossa, vai miten siellä voi olla hiirenpapanoita sisällä, ilman että on huomannut?
Vierailija kirjoitti:
AP raportoi sitten tänne parin viikonpäästä missä vaiheessa sängyn kasausohjeessa on menossa.
Miksi? Huonekalujen kokoaminenhan on helppoa ja rentouttavaa puuhaa.
Vierailija kirjoitti:
Enpä ajatellut että ihmiset pitävät noin hankalina Ikean huonekalujen kokoamista😄 Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko sä jossain autiotalossa, vai miten siellä voi olla hiirenpapanoita sisällä, ilman että on huomannut?
Tää on meidän kesäpaikka. Viimeksi jouluna oltu. Ap
Kasausapua voi tilata Ikeasta, sitten kun itku pääsee...
Minkä sängyn ostit?
Mä tykkään ikeasta, helppoja koota, kun laittaa tarvikkeet ensin järjestykseen eikä yritä siitä pussista etsiä oikeaa osaa monien samannäköisten joukosta. Ikinä ei ole epäonnistunut. Komerotkin olen yksin koonnut ja edelleen ovat pystyssä 20 vuoden jälkeen. Parasta on, että ne saa mukaan heti eikä tarvii odotella viikkokausia.
Vierailija kirjoitti:
Dummkopf.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap ei muka osaisi? Typerä olettamus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset yleensä mitään osaa...
Tuo on kiva vaihe. Minulla se oli viime vuonna. Täällä on taas palstan kädettömät miehet ulisemassa, kun eivät itse osaa koota niitä?
Ikeasta en osta mitään. Pelkkää sekundaa mdf- levyä kaikki kaapistot. Laadusta olen valmis maksamaan. Kotonani Iskun huonekaluja, Artek satulavyö nojatuoli, ruokapöytä, keittiönvalaisin (mehiläispesä). Turunkristallin kattolamppu olohuoneessa. Rahaa olen laittanut kotiini. Keittiöremontti jossain vaiheessa tulossa ja sen otan Puustelista kokopuu ei mdf- levyä. Samoin lattiat uusiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset yleensä mitään osaa...
Yllattavan paljon osaavat. Osaatko sina neuloa ja ommella? Mina osaan juottaa ja leikata lasia, osaan tehda itselleni astiat kokkaamiseen ja syomiseen, Osaatko sina?
En osta Ikeasta mitään kirjoitti:
Ikeasta en osta mitään. Pelkkää sekundaa mdf- levyä kaikki kaapistot. Laadusta olen valmis maksamaan. Kotonani Iskun huonekaluja, Artek satulavyö nojatuoli, ruokapöytä, keittiönvalaisin (mehiläispesä). Turunkristallin kattolamppu olohuoneessa. Rahaa olen laittanut kotiini. Keittiöremontti jossain vaiheessa tulossa ja sen otan Puustelista kokopuu ei mdf- levyä. Samoin lattiat uusiksi.
Pakkoko on ikeasta valita niitä mdf kalusteita?
Kohta alkaa, rauhassa eka aamukahvit. Pitää pyyhkiä lattiat vielä kerran hyvin kun huone on melkein tyhjä, talven aikana hiiri tehnyt papanoita yhteen nurkkaan, yök.