Sopiiko harrastaa seksiä yökylässä tuttavaperheen luona
Mielipiteenne? Harrastatteko kun olette vierailulla tai harrastaako vieraanne teillä?
Kommentit (70)
Nykyisin olen sitä mieltä, että ei ole soveliasta.
Jokunen vuosi taaksepäin...olimme kesätöidemme takia 2kk näkemättä. Lopulta sovimme vklopun serkkuni luokse. Mies tuli minua hakemaan ja ajoimme serkkuni luokse.
Emme olleet nähneet hetkeen joten himot valtasivat ja puuhastelimme. Serkun mies oli vanhempiensa luona vklopun joten ei ollut kotona. Emme panneet sängyssä äänen vuoksi. Olimme lattialla ja oma pyyhe allamme.
Serkku oli kumminkin kuullut ja herättyäni hampaita pesemään, hän silmät pyöreinä katsoi minua ja akwardisti sanoi "Mä kuulin."
Olin ensin että mitä? Sitten hän jatkoi "Mä kuulin. Yöllä. Tota...ihan oikeesti...mä... tai siis...älkää. Ihan oikeesti älkää."
Menin ihan sanattomaksi... Jotain kuitenkin yritin änkyttää että ei olla nähty 2 kuukauteen yms ja pyysin serkultani anteeksi.
Ajattelin että _jos_ serkku jotain kuulisi niin hän ei sanoisi mitään siitä ja että hän ymmärtäisi. Koska olen serkkuni kanssa todella läheinen ja olemme jakaneet kaikki seksikokemukset ja puhuneet avoimesti siitä....niin ajattelin että hän ei olisi moksiskaan. Olin serkun reaktiosta todella järkyttynyt pitkän aikaa. Mutta myöhemmin tajusin että serkkuni varmasti oli järkyttyneempi kuin minä.
Olin älyttömän itsekäs....ja tapahtuma vieläkin puistattaa ja hävettää.
Aikoinaan ajattelin että "joo jos ystäväpariskunta tulee kylään niin siitä vaan jos haluttaa"
Mmmuttaaa........eipä sittenkään.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 21:55"]
Nykyisin olen sitä mieltä, että ei ole soveliasta. Jokunen vuosi taaksepäin...olimme kesätöidemme takia 2kk näkemättä. Lopulta sovimme vklopun serkkuni luokse. Mies tuli minua hakemaan ja ajoimme serkkuni luokse. Emme olleet nähneet hetkeen joten himot valtasivat ja puuhastelimme. Serkun mies oli vanhempiensa luona vklopun joten ei ollut kotona. Emme panneet sängyssä äänen vuoksi. Olimme lattialla ja oma pyyhe allamme. Serkku oli kumminkin kuullut ja herättyäni hampaita pesemään, hän silmät pyöreinä katsoi minua ja akwardisti sanoi "Mä kuulin." Olin ensin että mitä? Sitten hän jatkoi "Mä kuulin. Yöllä. Tota...ihan oikeesti...mä... tai siis...älkää. Ihan oikeesti älkää." Menin ihan sanattomaksi... Jotain kuitenkin yritin änkyttää että ei olla nähty 2 kuukauteen yms ja pyysin serkultani anteeksi. Ajattelin että _jos_ serkku jotain kuulisi niin hän ei sanoisi mitään siitä ja että hän ymmärtäisi. Koska olen serkkuni kanssa todella läheinen ja olemme jakaneet kaikki seksikokemukset ja puhuneet avoimesti siitä....niin ajattelin että hän ei olisi moksiskaan. Olin serkun reaktiosta todella järkyttynyt pitkän aikaa. Mutta myöhemmin tajusin että serkkuni varmasti oli järkyttyneempi kuin minä. Olin älyttömän itsekäs....ja tapahtuma vieläkin puistattaa ja hävettää. Aikoinaan ajattelin että "joo jos ystäväpariskunta tulee kylään niin siitä vaan jos haluttaa" Mmmuttaaa........eipä sittenkään.
[/quote]
Mun mielestä serkkusi oli aika tyly... En kehtaisi sanoa jos kerran kuuluu jotain. Sitten toki jotenkin pitäisi sanoa jos joka kerta yökyläillessä kuuluisi.
Itse olin yötä ystäväni luona 400km päässä kotoa. Nää tyrkkäsi mulle heidän vauvan hoitoon ja painui paneskelemaan yläkertaan. Olin aika pöyristynyt. Seuraavana päivänä he menivät päivälevolle ja kuulu hirveä huohotus ja voihkinta. Oli aika saatanan vaivaannuttavaa. Jatkossa meen hotelliin.
Mitä hittoo?
Siis jos panettaa riittävästi, niin sitten pannaan. Ainakin itse käyn kylässä vain tuttavilla joiden vierailupolitiikka on "olkaa kuin kotonanne". Jos meillä muut panevat, niin olkaa hyvät vaan. Kaikkihan sitä tekee.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 21:41"]
SEXI SEXI SEXI SEXI
[/quote]
Jee, Just niin, lisää seksiä!
Henkilökohtaisesti arvostan eniten peppuseksivieraita, jotka käyttävät liukastinta ja mielellään tyynyjämme alla pehmusteena. Minua jotenkin kihelmöinihanasti, kun annan samat tyynyt ja lakanat pesemättä niitä välillä seuraaville vieraille, ja mietin sitten, tuoksahtaako poskea vasten himon ja hekuman raikas tuulahdus. Varsinkin se piereskelevä lotina on kiva selittää lapsille. Siellä setä ja täti hoitavat tädin paisetta, koittavat saada mätää takaisin paikalleen.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 21:39"]
Yritimme lasta ja ovis osui paskamaisesti kohdalle juuri vierailuviikolle. Oli pakko nakuttaa menemään, vaikka oli se itsellekin epämiellyttävää ja kiusallista. Touhuttiin hiljaa. Laitettiin lakanoiden suojaksi omat pyyhkeet ja vaatteita.
[/quote]
Anteeksi ohis mutta miksi ihmeessä periyttää geenejä jos olette noin tyhmiä, vieläpä molemmat??? Mies olisi voinut runkata vaikka vessassa kippoon ja sinä ruiskuttaa sen pimppaasi sopivan hetken tullen. En kestä ajatella että edelleen on ihmisiä, jotka uskovat että nimenomaan sillä panemisella tehdään se lapsi. Ei, siihen riittää ihan se että siittiö kohtaa munasolun.
EI. Kuvottavaa. Mutta jostain syystä useampikin vieras on meidän kotona katsonut oikeudekseen tehdä tuota, sooloillen tai kimpassa. [oksentaa lakanoita vaihtaessa]
Kerran olkkarin sovalla. Vaimo sai vielä kunnon orkut ja ehkä jälki
Jäi ... On nimityäin aika kosteita
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 21:34"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 21:29"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 21:22"] [quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 21:21"] [quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 21:19"] [quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 21:14"] [quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 21:11"] Toiset ihmiset ei vaan omista käytöstapoja. Hyi helvetti. [/quote] Meidän suhde nyt vaan on kiihkeä ja intohimoinen. Näytämme rakkautemme avoimesti enkä ymmärrä, miksi seksiä pitäisi hävetä. Sehän on maailman luonnollisin asia! Rakastelemme aivan joka paikassa. Seksi on tärkeää suhteessamme. [/quote] Kaupassa? Ravintolan pöydällä? Perhejuhlissa? [/quote] No ei kaupassa tietenkään, mutta perhejuhlissa kyllä, jos on sopiva hetki ja löydämme intiimin paikan... Esim. auton takakonttia vasten, jos auto parkkeerattu sopivasti. Mielikuvitus on rajana! [/quote] Miksei kaupassa? Eikös se ollut ihan luonnista jne? [/quote] Esim. ruokakaupassa harvemmin löytää niin intiimiä paikkaa ettei joku voisi nähdä, mutta muutaman vaateliikkeen sovituskopit on kyllä testattu :) [/quote] Eli näkeminen on väärin mutta kuuleminen on ok? Miksi näin? Luuletteko että on toisille mukavaa kuunnella sitä yninää ja ähinää kun ajattelette ettei kukaan kuule kun ollaan hiljaa? Ja eikös sen seksin pitänyt olla luonnollisinta maailmassa? Miksei siis muiden nähdenkin?
[/quote]
Olen pari kertaa tempaissut sovituskopin verhon sivuun ja kysynyt, että mitä täällä sovitellaan. Siinä on sitten näkynyt paljasta takamusta ja pimpsaa, mutta en minä ole nolona, päinvastoin. Pidän sitä verhoa sivussa ja sanon, että nämä kopit on vaatteiden sovitukseen. Seksi julkisella paikalla ei aina ole kaunista katseltavaa, mutta viihdyttäähän se katsoa, miten vaatteita hamuillaan elinten eteen.
[/quote]
Miksi ihmeessä menet tirkistelemään verhojen taakse? No, huvinsa kullakin