Kuinka kuoletan tunteeni?
Olen naimisissa, mutta auttamattoman ihastunut toiseen mieheen. En halua erota, enkä pettää, mutta minkä sille voin, että toistuvasti havahdun siihen että ajattelen välillä tätä miestä? Välillä mietin millaista olisi elämä hänen kanssaan ja välillä kuvittelen millaista seksi olisi hänen kanssaan. Aina kuitenkin päädyn ajatukseen että minulla on juuri nyt kaikki mitä haluan oman mieheni kanssa, enkä vaihtaisi sitä mihinkään.
Menen ihan puihin kun vaan näenkin tämän miehen, onneksi todella harvoin törmätään. En haluaisi tuntea näin, kun se tuntuu niin väärältä miestäni kohtaan. Olen yrittänyt ajatella, että kyllä se menee ajallaan ohi, mutta kun se alkoi ensitapaamisesta, josta on jo 5v. ja yhä edelleen, joskus enemmän ja joskus vähemmän vaan ajattelen häntä.
Mitä mä teen?? Millä keinoin pääsen tästä yli??
Kommentit (8)
Jos jotenkin yrittäisit ihastua siihen omaan mieheesi? Käytte treffeillä kahdestaan tm?
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 20:30"]Jos jotenkin yrittäisit ihastua siihen omaan mieheesi? Käytte treffeillä kahdestaan tm?
[/quote]
Tämä voisikin toimia. Mutta kyllä tässä viiden vuoden aikana olen välillä ollut uudelleen rakastunut mieheeni ja tämä ihastus on unohtunut, mutta silti se vaan jostain taas tulee esiin ja en voi muuta ajatellakaan kuin häntä.
En tiedä sitten olenko ollut tarpeeksi tosissani kun olen yrittänyt unohtaa.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 19:52"]En tiiä. :3
[/quote]
En mäkään
Ap
Samassa veneessä ollaan. En osaa auttaa. Olen vain yrittänyt hyväksyä tunteeni ja olla näyttämättä niitä.
Sama täällä. En osaa auttaa... Yli vuosi mennyt saman asian kanssa painiessa... Odotan, että aika "tekee tehtävänsä".
Ja pahimmillaan elämä on ajanjakso ennen sitä ja ajanjakso sen jälkeen, jos oikein hurahtaa.
Musta välillä tuntuu, että se toisen miehen ajattelu/haaveilu on jotain mikä vaan on osa mun elämää ja se jotenkin ns kuuluu mun elämään. Eikai se ketään satuta ja haittaa, mutta välillä kyllä ihan ärsyttää! Kunhan ei vaan ala vaikuttaa omaan parisuhteeseen.
Ap