Minulla ei ole tunteita naistani kohtaan
Mitä tekisin kun olen tapaillut naista (asumme yhdessä) mutta minulla ei ole tunteita naista kohtaan, hän taas odottaa paljon enemmän. Jäädä vai lähteä?
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 19:23"]Asutte yhdessä ja tapailette? Öh, en ihan ymmärtänyt.
[/quote]
Asutaan yhdessä. Ja tapaillaan. Ap
Öö eikös eka seurustella ennenkuin muutetaan yhteen? En ymmärrä.. :D No jokainen tyylillään..
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 19:28"]Öö eikös eka seurustella ennenkuin muutetaan yhteen? En ymmärrä.. :D No jokainen tyylillään..
[/quote]
Tapailtiin ja olosuhteet menivät niin että asun osan aikaa hänen luonaan, osan aikaa töissä toisella paikkakunnalla. Näin en tarvitse kahta asuntoa. Ap
Anna muijalle mahdollisuus löytää joku, kuka siitä oikeasti välittää ja sinähän et, joten lähde menee, teet vaan sille palveluksen.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 19:29"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 19:28"]Öö eikös eka seurustella ennenkuin muutetaan yhteen? En ymmärrä.. :D No jokainen tyylillään.. [/quote] Tapailtiin ja olosuhteet menivät niin että asun osan aikaa hänen luonaan, osan aikaa töissä toisella paikkakunnalla. Näin en tarvitse kahta asuntoa. Ap
Asut kahdessa eri asunnossa mutta et tarvitse kahta asuntoa..?
Se on sun avopuoliso! Ette te TAPAILE vaan olette avoliitossa senkin juntti!
Oma vikasi. Kannattaa ehkä tutustua ihmiseen paremmin ennen kuin muuttaa yhteen.
Naisen pitäsi pyytää sulta alivuokralaisvuokraa. Nyt siis asut ilmaiseksi hänen luonaan etkä tunne mitään naista kohtaan, säästät vaan omia rahojasi?
Käytät siis hyväksi sitä naista. Joo tuotantoin pakkaapa se yksi kassisi ja lähde vetämään !
Niin kauan kuin väität tapailevasi naista jonka kanssa asut yhdessä, niin pelasta itsesi naiselta ja lähde vetämään.
Lähe vetää, anna naisellesi edes jonkinlainen mahdollisuus hyvään elämään.