Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokaisessa naisessa asuu lesbo

Vierailija
15.08.2015 |

Jokainen nainen haaveilee petipuuhista toisen naisen kanssa. Tästä ei voi edes väitellä koska tämä on totta. Miehet voi touhuta jatkossa keskenään, meillä naisilla riittää säpinää keskenäänkin ;)

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä pidän eroottisena naisen vartaloa esim.Kim.K vartalo on kiihottavan näköinen ja sitä ois ihan jees kosketalla ja ehkä muutakin, vaikka en lesbo olekkaan.

Vierailija
2/33 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan kosketella toisia miehiä vaikken ole homo.

Leikkiä helikopteria joskus jonkun toisenkin välineellä näin vaihteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelu virkistää.

Vierailija
4/33 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän itseäni ihan heterona ja seurustelen kuudetta vuotta saman miehen kanssa, mutta esimerkiksi jos on leffa jossa on seksikohtaus ni itse pidän enemmän nainen&nainen meiningistä kun nainen&mies. En silti itse haluais seksiä naisten kanssa enkä tunne seksuaalisia fiiliksiä muita naisia kohtaan.

N29

Vierailija
5/33 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 20:26"]Itse pidän itseäni ihan heterona ja seurustelen kuudetta vuotta saman miehen kanssa, mutta esimerkiksi jos on leffa jossa on seksikohtaus ni itse pidän enemmän nainen&nainen meiningistä kun nainen&mies. En silti itse haluais seksiä naisten kanssa enkä tunne seksuaalisia fiiliksiä muita naisia kohtaan.

N29
[/quote]Onhan se visuaallisesti kauniimpaa, kuin miesten välinen touhu.

Vierailija
6/33 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän moni julkilesbo on sanonut että monet heterot ovat pienessä kännissä valmiita kokeilemaan juttuja. Ei välttämättä nyt suoraan römpsää nuolemaan mutta vähän hipelöintiä ja pussailua ja sellaista.

Vierailija
7/33 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 20:34"]Yllättävän moni julkilesbo on sanonut että monet heterot ovat pienessä kännissä valmiita kokeilemaan juttuja. Ei välttämättä nyt suoraan römpsää nuolemaan mutta vähän hipelöintiä ja pussailua ja sellaista.
[/quote]pelkkää hupia ja kokeilua, silti ei niihin rakastuta

Vierailija
8/33 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 20:31"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 20:26"]Itse pidän itseäni ihan heterona ja seurustelen kuudetta vuotta saman miehen kanssa, mutta esimerkiksi jos on leffa jossa on seksikohtaus ni itse pidän enemmän nainen&nainen meiningistä kun nainen&mies. En silti itse haluais seksiä naisten kanssa enkä tunne seksuaalisia fiiliksiä muita naisia kohtaan.

N29
[/quote]Onhan se visuaallisesti kauniimpaa, kuin miesten välinen touhu.
[/quote]

N&N on myös visuaalisesti kauniimpaa ku N&M

Vierailija
9/33 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ainakaan kiinnosta lepsoilut

N50

Vierailija
10/33 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä olis just semmonen provo, jonka voisin kuvitella että Rosa Meriläinen kirjoittaisi av:lle.

Vierailija
11/33 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten haaveile. Taitaa olla lesbojen toiveajattelua.

Vierailija
12/33 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania nämä yleistykset;) Kaikki naiset sitä , kaikki naiset tätä.

Vierailija
13/33 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti tuli viestejä lesboutensa kieltäviltä, uskokaa tai älkää mutta naiset voittaa miehet satanolla romantiikan osalta.

Vierailija
14/33 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herätä vipoja, kyllä se miehekäs mies on se mikä saa tämän vekottimen sykkimään.

Vierailija
15/33 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homot kans luulee että hetsku miehet haluaa kokeilla

Vierailija
16/33 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä naisessa ei asu.Jokaisessa lesbossa kyllä varmasti asuu hetero!En usko lesbouteen se on vaan tapa kerjätä huomiota tai yrittää olla edes jotenkin spesiaali tai sitten ei vaan miehille kelpaa eikä halua elää yksinkään niin onpahan edes joku vaikka sitten toinen nainen.

Vierailija
17/33 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 19:25"]Ei herätä vipoja, kyllä se miehekäs mies on se mikä saa tämän vekottimen sykkimään.
[/quote]Sanot noin koska et oo kokeillut koskaan miestä parempaa eli naista.

Vierailija
18/33 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kaikki ihmiset on heteroita. Homoja ei ole olemassakaan. 

Vierailija
19/33 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 19:24"]

Heti tuli viestejä lesboutensa kieltäviltä, uskokaa tai älkää mutta naiset voittaa miehet satanolla romantiikan osalta.

[/quote]

Meillä mies on se romanttisempi osapuoli. Itse lähinnä vaivaudun romantiikasta.

Vierailija
20/33 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala loi naisen miehelle. Lepakot ja homot ovat sairaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi