Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen rumin tyrkky..

Vierailija
15.08.2015 |

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 19:48"]

Aika homo pitää olla jos ei tuota suostuis panemaan. Ne tissit on ainakin namit. Itse ainakin jyystäisin tuhannen ruisleivän voimalla mut huomaahan se, et tämäkin ketju on jonkun katkeran pulleron laittama.

[/quote]

Katkera pullero??

ap on mies, ikää 48v ja tulot noin 80 tuhatta brutto vuodessa mittaa 183cm ja 91 kiloa, asunto suomessa turkissa ja espanjassa. jos täytän katkeran pulleron kriteerit mielestäsi, niin se on sinun asiasi, mutta tuo akka on saatanan ruma vinosilmä rullahuuli.

Vierailija
22/28 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika homo pitää olla jos ei tuota suostuis panemaan. Ne tissit on ainakin namit. Itse ainakin jyystäisin tuhannen ruisleivän voimalla mut huomaahan se, et tämäkin ketju on jonkun katkeran pulleron laittama.

[/quote]

Löytys nyt sellanen nainen, jota mies ei suostuis panemaan niin tulis hiukan painoarvoa tolle argumentille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Oot kyllä sekasin, jos ainoat naistyypit sulle on katkera pullero ja... toi.

Vierailija
24/28 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää botoksi, silikooni ja hormooni villitys on kyllä sairasta. Terveyden uhalla tehää tätä ja saadaa se 15min julkisuutta nuorena...

Vierailija
25/28 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 19:55"]

[/quote]

Löytys nyt sellanen nainen, jota mies ei suostuis panemaan niin tulis hiukan painoarvoa tolle argumentille. 

[/quote]

No ei ainakaan Jenni Vartiaista suostu eikä ole suostunut kukaan mies panemaan, on sen verran kammottava norsunvittu.

Vierailija
26/28 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä horkka-apina "bullshit" Mentula on vielä paljon rumempi.

Vierailija
27/28 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tuolla totesi, että Suvi sentään opiskelee ja on tv-näyttelijä. Häh? Siis opiskelee, mitä sitten? Missä sarjassa tai elokuvassa näyttelee? En ole ikinä kuullutkaan.

Vierailija
28/28 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ihmetelläänb, miksi lapsista tulee nettikiusaajia!!!! Ns. julkkikset ovat vapaata riistaa anomyyminä kirjoittaville nettikiusaajille. Hävetkää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän