Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset ei kuulu työelämään

Vierailija
15.08.2015 |

Naiset kuuluu kotiin hoitamaan lapsia ja kotitöitä. Näin oli ennen vanhaa ja kaikille miehille riitti töitä. Nyt naiset on syrjäyttänyt miehet työelämästä ja naisia suosiotaan koska naiskiintiö osassa työpaikoissa. Natsisaksassa naiset oli kotona ja hitler tiesi että nainen ei sovi johtajaksi saatikka edes työelämään. Naiset oli silti tärkeitä koska synnyttivät uusia sotilaita. Naisten paikka nyt on kotona ja mies käy töissä antsaisemassa. Voi kumpa ne ajat tulisi takaisin.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo, yrittäisit enemmän

Vierailija
2/17 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei kuulu elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä vain et halua käydä töissä, mutta yllätysyllätys: kukaan ei halua elättää sinua. Korkeintaan miehesi, jos sinulla on semmoinen.

Vierailija
4/17 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro tuo mun miehelle. Veikkaan, ettei suostuis tuohon :D

Vierailija
5/17 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusta oma mikrovaltio jota saat hallinnoida diktaattorin elkein :D Tosin veikkaan että alamaisesi ottavat ja häipyvät yön pimeydessä kun lopulta älyävät, ettei sovinistinen utopiasi oikein toimi in the real life.

Vierailija
6/17 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittakaa ihmeess Aito avioliittolaisten kanssa kampanja seuraavaksi tästä aiheesta. Mieluusti jossain Suomen rajojen ulkopuolella. Joistain arabimaasta voisi löytyä hengenheimolaisia.

Vierailija
7/17 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniko mieskään suostuisi siihen, että perheen elintaso laskisi? Tai että nainen pääsisi helpommalla hoitamalla vain kotia. Ja lapsia, jos niitä olisi.

Vierailija
8/17 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perhe menis just konkurssiin jos minä, nainen, en kävis töissä.

Vierailija
9/17 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jei, kaikki naiset kottiin (tuen kera) ja miesmamut töitä tekemään.

Vierailija
10/17 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 18:51"]

Moniko mieskään suostuisi siihen, että perheen elintaso laskisi? Tai että nainen pääsisi helpommalla hoitamalla vain kotia. Ja lapsia, jos niitä olisi.

[/quote]

Meillä mies ei tosiaan suostuisi moiseen. Hän haluaa että kumpikin tuo rahaa talouteen koska yhden palkalla ei millään elettäisi. Tämä sopii minulle hyvin, koska en halua olla riippuvainen miehestä. 

Vierailija
11/17 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka minut elättäis, ei ole miestä enään?

Vierailija
12/17 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva mies tuskin jaksaa elättää työtöntä lusmuilijaa.

Vierailija
13/17 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nämä nykymiehet pysty perhettä yksin elättämään. Ja meilläkin mies välillä työttömänä, eli minä elätän koko perheen. Mukaavahan se olisi jo tässä iässä (kohta 55v)kotona loikoilla toisen elätättävänä, mutta eihän se oikeassa elämässä onnistu. 

Vierailija
14/17 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 18:51"]

[/quote]Lasten hoitaminen on kyllä paljon rankempaa kuin työelämä. Itse olin kotona 8 vuotta lasten kanssa(4 lasta reilun vuoden välein) . Koskaan et saanut nukkua, silti 6-7 aamulla ylös. Joku lapsista nukahti vasta 2 aikaan yöllä ja heräili 15min. välein ja silti vaan kuudelta yläs ja puuron keittoon. Ainoa ajatus oli  aamuisin ,että tulisi ilta ja pääsisi nukkumaan , vaikka tiesikin ettei kuitenkaan saisi nukkua. Koskaan elämässäni en ole ollut niin kovilla kuin kotiäiti aikana ja olen tehnyt ruumiillisesti ja henkisesti raskasta(vastuuta paljon) työtä noin 10v ennen lapsia ja niiden jälkeenki jo 12v.

Vierailija
15/17 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä minä voisin olla kotirouva jos se taloudellisesti olisi kannattavaa, että jos lottovoitto napsahtaa niin jätän suosiolla maaliruiskun vaikka miehille. Epäilen kyllä, että suomi olisi vielä enemmän k*sessa jos kaikki naiset jäisi kotiin.

Vierailija
16/17 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu ei!
Ei kouluihin, sairaaloihin, vanhainkoteihin, siivoamaan eikä piikomaan päiväkoteihin.
Miehet töihin ja nimenomaan OIKEISIIN töihin sieltä!
Nainen, opettaja ja äiti.

Vierailija
17/17 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätys ap, elät keskiajalla! Nyt on vuosi 2015!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi