¨~¨HELMINAUHAT VIIKONLOPPUNA ¨~¨
Kommentit (8)
Olimme äitini luona syömässä ja ompelin siellä samalla Koukkikselle ihanat Halinalle-lakanat. Tai siis kaksi valkoista aluslakanaa ja Halinalle-pussilakanan. Tuli erittäin edulliseksi ommella itse ja oikein sööttit ja käyttökelpoiset kuitenkin. :)
Mutten ei mitään uutta. Mahasta ei vielä kuulu mitään, mutta taitaa olla muutenkin melko rauhallinen lapsi kyseessä, isäänsä tullut. :)
Tsempit ultran odottelijoille!
Jolanda + koukkis rv 20+1
Hei! odotan esikoista ja huomasin etä muilla odottajilla on yahoossa suljettuja listoja. Onko meillä helminauhoilla oma lista yahoossa? niin ja laskettu aika on 13.2.07 :)
Kyllä riitti meillä eilen ääntä ja vauhtia, kun yhteensä 7 poikaa kerralla yritti saada ääntä kuuluviin!
Mulla meno kävi välillä yli sietokyvyn ja oli vetäydyttävä toiseen huoneeseen että sai huilata, mutta muuten juhlat meni ihan kivasti..kaikilla tuntu olevan hauskaa!
Juhlat kyllä jatkuu koko viikonlopun, mutta rauhallisissa merkeissä, kun loput vieraat on pääosin aikuisia!
Mulla ei nyt oon omassa ( . ) mitään uutta, joten lopetan lyhyeen..
Hauskaa viikonloppua!
Mammutti ja Vilppu rv 20+1
Meillekään ei kuulu mitään ihmeellistä, eilen oltiin taas kaupoilla ja rakennustyömaalla. Saatiin vihdoin ostettua tapetit tuparemonttia varten, ja loput uudet kaulsteetkin käytiin tilaamassa. Nyt enää puuttuu ulkorakennuksen materiaalit ja sit lasten sängyt, kun meinataan ostaa uus pinnasänkykin vauvalle. Esikoisella ollut käytössään niin vanhat sängyt (ja rumat) etten enää halua niitä käyttää.
Tänään ollaan taas lähdössä reissun päälle. Mennään mummon luokse yöksi ja huomenna uutta koiranpentua katsomaan!:) Vihdoinkin!
Voi MAMMUTTIA, lasten synttäritkutsut eivät ole aina niitä rauhallisimpia juhlia.;) Onneksi kaikki sujui kuitenkin hyvin!
Meillä tuo esikoisen kuivaksiharjoittelu on edennyt ihan hyvin. Viime yönä ei enää kastellut sänkyäkään!:) Ainoa ongelma on tuo kakka, se kun aina tehdään pöksyihin. Niin kuin juuri äskenkin käytiin vaihtamassa kakat housusta pois. Mitenköhän sen kakan saisi pottaan vai alkaako sekin sujua ajan kanssa itsestään? Kokemuksia?
frog2 ja rv22!=)
Täälläkään ei mitään ihmeellistä. Rauhallista viikonloppua vietellen.
(.) Koko viime viikon supisteli hurjasti. Kävin yksityisellä lääkärillä, koska täällä neuvolalääkärille ei saa aikoja vasta kun kuukauden päähän. Lääkäri katsoi paikat ja sen mielestä paikat oli pehmenneet ja kohdunkaula lyhentynyt, sain lähetteen phks.iin äitiyspolille. Siellä sitte otettiin kokeita ja kaikki oli ok. Tarkastuksessa tutkimuksen tekijän mielestä paikat taas ei ollu pehmenneet, että näin täällä. Supistelee paljon ja paineen tunnetta on alapäässä, nyt sitte täällä vaan lepäillään ja toivotaan ettei se pömppis vielä putkahtelisi. Ultraaja sano että painoarvio on nyt 455g, olihan pikku pojan puuhia taas mukava seurailla monitorista, aina se on yhtä mukavaa:)
Mammutilla on ollu sitte kunnon pirskeet, lapset osaa kyllä toisinaan pitää hurjaa meteliä:)
Eipä tänne hurjempaa, harmittaa vietellä aikaa yksin kun mieskin on töissä toisella paikkakunnalla ja tulee vasta kotiin tiistaina. Tuntuu ettei se ukko kulta ikinä ole kotona. Välillä mietin ettei meijän vaavi kyllä varmasti tunnista iskän ääntä syntyessään.
Aika synkkää valitus tekstiä taas täältä, mut kaikesta huolimatta oikein mukavaa syksyistä viikonloppua ja hyviä vointejä helmille:)
t. oona+pömppis 22+2
Nettiyhteys meni eilen jostain syystä poikki ja nyt vasta toimii taas. Kyllä oli outoa, kun ei voinutkaan heti tsekata jotain juttua netistä, kun se tuli mieleen.
Ostin vauvalle jo ensimmäisiä vaatteita käytettyinä ja painottuivat kyllä hiukan poikaväreihin, kun on niin poikaolo. Mutta eihän se nyt niin tarkkaa niiden värien kanssa ole. Tänään oli esimerkiksi pakko ostaa tummanpunainen ihana poropuku, kun oli niin söötti. Että tuli kumpi vaan, niin joutuu käyttämään kaiken väristä. :)
Ja nyt meinaan alkaa sitten ompelemaankin. Löysin aivan ihanan halinalle-lakanakankaan. :) Olisiko helmikuisilla vinkkejä, että mitäs muuta sitä voisi aikansa kuluksi ommella vauvalle. Tietenkin vaattteita, mutta niitä en taida ruveta väsäämään, kun on jo pieniä aika paljon. Mutta esim. lakanat, kun ovat valmiina suhteessa niin kalliita, että kannattaa mielummin tehdä itse, niin sen tyyppistä ompeluhommaa.
Eipä tässä muuta tänään. Olo on ollut koko ajan hyvä ja tulehduksistakin olen nyt vähäksi aikaa ainakin päässyt eroon. KOP KOP... Koukkis vaikutti olevan melko rauhallinen kaveri, imi peukkua ultrassa. :)
IHANAA, kun kaikki oli hyvin. Nyt ei vaan malttaisi enää odotella helmikuulle asti. :)
Jolanda + koukkis rv 20 (OHO, puolessa välissä ollaan jo)
Eilen käytiin ja tänään kotiuduttiin ja pääsin vihdoin koneelle kertomaan. Ei meilläkään nyt hirveästi tota ylimääräistä rahaa ole, mutta halusin 4D:n ehdottomasti ja mieskin oli tosi tyytyväinen. Siinä me herkisteltiin meidän pikkuista katsoessa. Kaikki oli kunnossa, sydämen läpät ja kaikki nähtiin ja poika todellakin on tulossa:)
Poika imi peukkuaan ja tarraili varpaisiinsa ja välillä potki, oli ihanaa nähdä vauva. Pojalla on mun suu ja isänsä profiili. Molemmat oli tietty varmoja, että poika on tullut juuri itseensä, mutta muut kuvat nähneet ovat sanoneet pojan muistuttavan suun alueelta mua ja muuten isäänsä. Äsken katteltiin vielä saamamme DVD ja huokailtiin onnesta.
Tällaista omanapaista tällä kertaa, menen tuijottamaan taas kuvia pojasta:)
Mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille helminauhalaisille! Ensi viikolla taitaakin olla kasa rakenneultria:)!
sjt+nappula 22+4
Onpas meillä hiljainen viikonloppu, taidan olla sunnuntain eka!?
Oliko jollain muullakin huomenna ultra? Tiistaina taisi ainakin olla monella. Milläs fiiliksillä olette? Tulkaa sitten kaikki kertomaan kuulumiset!
Harmi kun on niin sateinen päivä. Ei olla ulkona käyty vielä tänään :( Tekisi pieni happihaukkaus varmaan hyvää.
Ei tässä muuta kuin huomiseen --
Viherrys 19 + 2