Lempieines?
Kommentit (21)
Kokkikartanon feta-kasviskiusaus. Pinaattiletut. Muut kiusausruoat, kinkkukiusaus, lohikiusaus. Pinaattikeitto. Lohipyörykät tai kalapyörykät. Falafelit.
karjalan- ja lihapiirakat, pinaattiletut, maksalaatikko ja kalapuikot.
Te einesruokien syöjän, oletteko lihavia?
Lempieinekseni on se johon on liimattu alennustarra.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 14:58"]
[/quote]
Jep, samoin :D Enkä ole edes köyhä, pihi vaan. Ja kyllä vähän harmittaa yleinen ruoan haaskaus.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 14:56"]
[/quote]
En ole.
Nro 5
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 14:56"]Te einesruokien syöjän, oletteko lihavia?
[/quote]
Ei kai kukaan väitä, että eläisin pelkillä eineksillä?:)
En ole lihava ja laitan myös itse ruokaa.
4
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 14:59"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 14:58"]
[/quote]
Jep, samoin :D Enkä ole edes köyhä, pihi vaan. Ja kyllä vähän harmittaa yleinen ruoan haaskaus.
[/quote]
Ihan samasta syystä. Ja kun on sinkku ei kukaan kotona kitise "yhyy miksi toit kinkkukiusausta kun ostoslapussa luki makaronilaatikko".
Pyrin ostamaan tarjoustuotteita mahdollisimman paljon. Lihatuotteet ja einekset etenkin. Porkkana ei ole koskaan tarjouksessa mutta esimerkiksi aivan hyvää luomujauhelihaa välillä pakettikaupalla. Pakastin on keksitty.
Naureskellut joskus että kassat varmaan luulevat rutiköyhäksi. En ole, en tosi mitenkään rikaskaan.
t. #8
Kokkikartanon lohikeitto. Ja osaan kyllä tehdä keittoa itsekin, tässä on vaan se hyvä puoli, ettei sitä voi ottaa lisää kun annos on se mikä on.
Kyllä, minulla on heikko itsekuri, ampukaa minut!
Syön hyvin vähän eineksiä, mutta silloin tällöin on saatava kantarellikeittoa.
Meillä on noin kerran viikossa einestä. Muina päivinä teen ruoan itse. On ihana pitää edes kerran viikossa tauko ruoanlaitosta. Silloin meillä on joko maksalaatikkoa, kalapuikkoja, kananugetteja, hernekeittoa tai sitten palvarin lihapyöryköitä.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 15:25"]
Meillä on noin kerran viikossa einestä. Muina päivinä teen ruoan itse. On ihana pitää edes kerran viikossa tauko ruoanlaitosta. Silloin meillä on joko maksalaatikkoa, kalapuikkoja, kananugetteja, hernekeittoa tai sitten palvarin lihapyöryköitä.
[/quote]
Sama. Ja minusta nakit ja makkaratkin voi laskea einekseksi.
[/quote]
Ja tämähän on aina av:lla se olennainen kysymys.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 17:33"]
[/quote]
Ja tämähän on aina av:lla se olennainen kysymys.
[/quote]
Tuil vaan mieleen. Sanotaan että einesruokien syönti lihottaa, niinpä kysyin oletteko lihavia? Kiinnostaa tietää pitääkö väite paikkansa. Vai syökö kaikki eineksiä vaan silloin tällöin? Onko sellaisia aina vaan eineksiä syöviä olemassa?
T. se kysyjä
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 15:05"]
Tonnikalasalaatti
[/quote]
Ihan hirveetä kuraa!! Miten vaikeaa on tehdä itse tonnikalasalaattia?
Maksalaatikko!