Miten paskaseksin harrastajat saa sen hajun pois?!
Millä myrkyillä sen ihonne jynssäätte kun olette ensin levitelleet paskojanne ympäriinsä?
Kommentit (38)
En tiedä yhtään peppuseksin ystävääkään jonka koko elämä ja someaktiviteetit pyörisivät näin totaalisesti anaalin ympärillä kuin ap:lla.
Vierailija kirjoitti:
Millä saa paskanmaun ja hajun pois suusta ja hengityksestä nopeasti, kun harrastaa suu-peräaukkoseksiä työpaikalla. En haluaisi kärähtää avokonttorissa, kun on harrastanut seksiä siivouskomerossa kaverin kanssa.
Jos muutenkin henki haisee paskalta ja työkaverit ovat tottuneet, eivät kakansynnin hajua huomaa.
Millä saa kangassohvan kakasta puhtaaksi, kun unohtui kiihkeässä kakkaseksissä suojata sohvanpinta?
Kysykää joltain pikkulasten hoitajalta, miten poistaa käsistään paskanhajun hoitopäivän päätteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naimisissa oleva mies halusi ehdottomasti, että istuisin hänen kasvoilleen hänen nuollessa mun peräaukkoa. Kyllähän olin käynyt pesulla, mutta aika pitkän kasvoilla ratsastus- ja pyllyni kielellä panemissession jälkeen miehen kasvot ja hengitys kyllä haisi ihan mun pepulta. Oli siihen tarttunut selvä pillun aromikin. En olis pussannut. Mitä mahtoi vaimo miettiä kun mies tuli kotiin siltä haisten.
Vaikka olisi sinkkumies, niin pyllyn+pillun tuoksu ei taida olla se ihan paras parfyymi millä hurmata toisia naisia. Toisaalta, opportunistinen nainen voisi miettiä mitä kivaa pikkupervoa ko. mies voisi antaa, ja lisätä omat vastaavat hajumerkit mieheen.
Olen kokeillut ottaa sormiini peräaukostani tuoksua, kun olen mennyt uutta naista tapaamaan. Ovat ensin ihmetelleet sormieni tuoksua, mutta nopeasti tunnistaneet ja käskeneet häipyä. Hyvä konsti lopettaa suhde.
Vierailija kirjoitti:
Itse haluan panna takaapäin kumpaakin reikä. Mutta haluan, että nainen on käynyt juuri paskalla ja jättänyt pyyhkimättä. Näkymä ja haju saavat minut aivan hulluksi kiimasta.
Mee hoitoon.
Paskaa ei tule, kun huolehtii ruokavaliosta. Ikinä ei ole paskaa näkynyt anaaliseksiä meillä.
Vierailija kirjoitti:
menkää hoitoon. Suihku on keksitty eikä ole ikäviä yllätyksiä anaaliseksistä tullut
Miten se hoito auttaa siihen että tuollaisesta tykkää? Millä tavalla?
No käymällä suihkussa käyttämällä puhdistusaineita ja sitten puhdistetaan hammavälit ja harjataan kunnes haju on poissa. Kuinkas muutenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Tuli tästä mieleen että mitä tekisitte tilanteessa jossa olisitte yhtäpäältä paskassa ja kuulisitte palohälyttimen äänen jostain toisesta asunnosta, samalla haistaisitte myös savunhajun?
Laittaisin ikkunat auki ja menisin suihkuun. Vesi tuhoaa tulen.
Sehän on just se juttu, se haju on just se juttu PerSussakin.
Haistelevatko naiset miestensä munia tarkistaakseen, onko mies pannut jotain vierasta,miestä tai naista,perseeseen. Kannattaisi, sillä monet panevat toista miestä.
Koskeeko tämä keskustelu pierutautista partneria.Sellaista,joka pölläyttelee paukkuja kesken aktin? Onko naitava ulkosalla,teltassa jne.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse haluan panna takaapäin kumpaakin reikä. Mutta haluan, että nainen on käynyt juuri paskalla ja jättänyt pyyhkimättä. Näkymä ja haju saavat minut aivan hulluksi kiimasta.
Mee hoitoon.
Oon ollut jo ja edelleen sama kiima päällä! 🥵
Ripuli olisi vielä plussaa. Sen haju on huumaava