Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatteko puolisoiltanne

Vierailija
15.08.2015 |

Synttäri- tai vaikka joululahjoja? Odotatteko edes? Miltä tuntuu, jos et saa?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 19:46"]Minä saan joka ilta nukkumaan mennessä!
[/quote]
Ei varmaan mikään yllätys enää.

Vierailija
42/42 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 02:36"]En mäkään saa lahjoja. En synttärinä, jouluna tai hääpäivänä. 9 vuotta oon oottanu hääpäiväksi jotain, edes suukkoa mutta ei. Ja muistuttelen viikkoa ennen. Aiemmin tein aina kakun mutta tänä vuonna en. En halua yksin viettää hääpäivää. Myös joululahjan joudun ostamaan itse jos sellaista haluan. Synttäreitä ei muisteta. Ei edes kakkua tee. Ei muuten enää haittaisi mutta mielestäni lapset saavat väärän kuvan asioista jos isää muistetaan mutta äitiä ei. Voisihan sitä aikuisena edes ne pyöreät vuodet muistaa. Vaan kun 30 täytin niin mies meni baariin juhlimaan ja mä jäin kotiin lasten kanssa. Täytyy myöntää että silloin tuli itku.
[/quote]
Onhan tää tämmönen aika surullista! Eikö lapsetkaan sitten muista äitiä? Luulis että isälle olis "helppoa" antaa lasten valita lahjat ja hänen ei tarvis sitten kuin maksaa ja olis sitä kautta osallisena lahjan hankinnassa, ei tarvis muuten päätä vaivata ja nähdä vaivaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän