Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun juhlissa toisella on samanlainen mekko

Vierailija
22.07.2015 |

Olisiko se sinusta äärettömän kiusallista ja juhlat pilalla vai ihan ok vai jotain siltä väliltä? Hankkiessasi asua juhliin, esim. häihin, mietitkö jo hankintavaiheessa, ettei ole kovin todennäköistä, että joku toinenkin olisi pukeutunut siihen vaatteeseen?

Mulla on itselläni ihan kauhu siitä, että jollain toisellakin olisi täsmälleen sama asu kuin itselläni. Olen jopa teettänyt mekon juhliin siitä syystä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Mekko kuin mekko.

Vierailija
2/18 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua lähinnä naurattais!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaisi. Päinvastoin, hauskaahan se olis :)

Vierailija
4/18 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rehellisesti koskaan tullut mietittyä tuota vaihtoehtoa. Enkä tiedä, olisiko se minulle mikään kasvojenmenetys, vaikka sama mekko tulisikin vastaan. Sitten ei auta kuin hihkaista: "No mutta onpa sinulla hieno mekko ja huomattavan hyvä maku!", ja jatkaa illanviettoa. :)

Vierailija
5/18 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa kiusallista, mutta teen siitä huumoria. Menisin vetämään sitÄ toista hihasta ja sanomaan, että sinullapa on harvinaisen hyvä maku!

Vierailija
6/18 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kiusallista. Jos toisella on myös samantyyppiset hiukset, sama asu, samantyypiset kengät ja laukku ja paino suunnilleen sama, se on lähes naurettavan näköistä.

Vierailija
7/18 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:22"]

Onhan se kiusallista. Jos toisella on myös samantyyppiset hiukset, sama asu, samantyypiset kengät ja laukku ja paino suunnilleen sama, se on lähes naurettavan näköistä.

[/quote]

milloin tämä muuttuu, kun nuoret naiset ovat vielä toisensa kopioita? Olen amk-ope, ja joskus katson niitä kaveruksia, joilla on pitkät suorat hiukset, jakaus keskellä, irtoripset yms yms. - enkä erota näitä tyttöjä toisistaan, vaikka kuinka yritän.

Vierailija
8/18 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ohis, mutta mikäs elokuva se olikaan, jossa joku psykonainen alkoi kopioida ystävänsä tyyliä täydellisesti, esiintyi hänenä ja yritti viedä hänen heilansakin, ja sitten vielä yritti vielä murhata? :D

Vierailija
9/18 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sitten se vasta kiusallista on, kun naiset nai samaa miestä. Aikamoinen tappelu kun vaimo ja rakastajatar syyttelevät toisiaan kopioinnista. Näinkin on joskus käynyt, meni kahden naisen vaatevarasto kierrätykseen ja kaatopaikalle. Idioottimies osti molemmille vielä samanlaisia koruja. Mutta ehkä siinä oli takana joku miehen logiikka.

Vierailija
10/18 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun niin on joskus käynyt, niin ollaan yhdessä naurettu asialle. Mitä sitä muuta voi? Pitäisikö lähteä kotiin?

Vierailija
11/18 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meitä miehiä vaan haittaa että kaikilla samanlainen puku.

Vierailija
12/18 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:29"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:22"]

[/quote]

Ohis, mutta mikäs elokuva se olikaan, jossa joku psykonainen alkoi kopioida ystävänsä tyyliä täydellisesti, esiintyi hänenä ja yritti viedä hänen heilansakin, ja sitten vielä yritti vielä murhata? :D
[/quote]
Nuori naimaton nainen

Vierailija
13/18 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:18"]

Olisiko se sinusta äärettömän kiusallista ja juhlat pilalla vai ihan ok vai jotain siltä väliltä? Hankkiessasi asua juhliin, esim. häihin, mietitkö jo hankintavaiheessa, ettei ole kovin todennäköistä, että joku toinenkin olisi pukeutunut siihen vaatteeseen?

Mulla on itselläni ihan kauhu siitä, että jollain toisellakin olisi täsmälleen sama asu kuin itselläni. Olen jopa teettänyt mekon juhliin siitä syystä.

[/quote]

Siis iik. Vähintään kävisin heittämässä punaviinit sen toisen rinnuksille/tuikkaamassa helman tuleen jotta joutuu lähtemään juhlista kesken kaiken, ja saan jäädä ainoana siinä mekossa olevana.

Vierailija
14/18 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:45"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:18"]

[/quote]

Niin. Miksi tyytyä olemaan  massapukeutuja kun voi lähes samalla vaivalla olla psykopaatti massapukeutuja =D

Siis iik. Vähintään kävisin heittämässä punaviinit sen toisen rinnuksille/tuikkaamassa helman tuleen jotta joutuu lähtemään juhlista kesken kaiken, ja saan jäädä ainoana siinä mekossa olevana.

[/quote]

Vierailija
15/18 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostaa vaatteensa ketjuliikkeistä kuten H&M, Bikbok ym. niin turha valittaa että joku "matkii" :D ja itse kysymykseen, ei haittaa pätkääkään jos jollain on samanlainen mekko päällä.

Vierailija
16/18 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teette aika pienistä asioista suuria ongelmia :D

Vierailija
17/18 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juhlat menisivät pilalle sen takia? Ja kait jos joku ihminen ostaa tietynlaisen mekon niin kai yhtähyvin toinenkin voi sattumalta. Mitä ihmeellistä tuossa on?

Vierailija
18/18 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:29"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:22"]

[/quote]

[/quote]

Salkkarit xD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi