Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ihmeessä saada rohkeutta katsekontaktiin?

Vierailija
15.08.2015 |

Tarkoitan tilannetta jossa selvästi on molemminpuolista kiinnostusta. Mies luo muhun usein sellaisia pitkiä katseita silmiin, mutta hitto mä jäädyn aina ja lasken katseeni alas tai käännyn katsomaan sivulle. Haluaisin katsoa takaisin silmiin, mutta en vain pysty. En tiedä mitä pelkään.
Ikää kuitenkin on yli 30v eli ihan pikkutyttö en edes enää ole...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain luin tuon olevan normaalia miehen ja naisen kanssakäymistä; mies ja nainen katsovat toisiaan ja nainen kääntää päänsä vienosti pois, vaikka on kiinnostunut. Miehen siis ikään kuin kuuluu "voittaa" tuo tuijotusten kisa ja naisen häveliäänä ja arempana kääntää katse pois miehestä. Se on osa kosintarituaalia.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
2/6 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, olipa jännä "tieto". Mulla vaan sellainen olo että homma ei edisty tän mun jännityksen vuoksi, ts. mies ei ehkä tajua mun kiinnostuksen määrää kun käännän aina katseeni pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.

Vierailija
4/6 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 10:05"]

Jostain luin tuon olevan normaalia miehen ja naisen kanssakäymistä; mies ja nainen katsovat toisiaan ja nainen kääntää päänsä vienosti pois, vaikka on kiinnostunut. Miehen siis ikään kuin kuuluu "voittaa" tuo tuijotusten kisa ja naisen häveliäänä ja arempana kääntää katse pois miehestä. Se on osa kosintarituaalia.

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Älä latele omia käsityksiäsi yleisenä tietona.

Kyse on ihan persoonasta ja tilanteesta kumpi on kulloinkin häveliäämpi ja ujompi, mies vai nainen. Ei se ole mikään tuijotuskisa, joka pitää voittaa niinkuin jossakin nyrkkeilymatsin punnitustilaisuudessa.

Vierailija
5/6 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyiskö enempää ajatuksia tähän.

Vierailija
6/6 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua en osaa antaa mut vertaistukea kyllä, kärsin samanlaisesta ujoudesta :(