Jos pitäisi valita herkku+lehti omaan hemmotteluhetkeen, mitä valitsisit?
Mä valitsisin ison säkin irttareita ja uusimman Kodin kuvalehden. ♡
Kommentit (126)
Avotakka ja Fazerin keksicrisp suklaalevy.
Ranskankielisen Marie-Clairen tai jonkun ranskalaisen sisustuslehden ja pannulllisen tummaa kahvia, koska en keksinyt millään mitä makeaa haluaisin.
Lehdeksi Meidän perhe ja herkuksi suklaalevy. Nam!
Lähes joka perjantainen nautinto heti kun lapsi nukkuu: sisustuslehti, iso lasi punaviiniä ja paria lajia juustoja. Juustojen tilalta välillä irtsaripussi. Tästä ilosta en kovin helposti luovu!
Jännä, miten näistä saa niin voimakkaan mielikuvan millaisia ihmisiä täällä käy! Itse valitsisin Matkaopas-lehden kera skumpan ja mansikoiden :)
Unelmien talo&koti ja teetä ja korvapuusteja
Family Living (ruotsalainen sisustuslehti lapsiperheiden kodeista) ja irtsareita tai pizzaa tai molempia, ja kolaa!
Tieteen kuvalehti ja jotain suklaata, esim. Maraboun appelsiinikrokantti.
.
Mistään naisten lehdistä, sisustus- tai ruokalehdistä en välitä.. Vaikka tykkäänkin leivonnasta, ruoanlaitosta ym. En vaan jaksa niitä lehtiä..
Juustoja, viiniä ja Hesarin kuukausiliite.
Meillä Historia- ja tiedelehdet ovat vessalukemista :)
Semmoinen iso kermanyytti, en muista minkä leipomon irtotuotteitä nää oli aikanaan. Vähän niin kuin jättikokoinen tuulihattu kermalla ja hillolla. Lukemiseksi vaikka Pelit-lehti.
Me Naiset ja irtokarkkeja Makuunista. :)
Joku tiedelehti tai maantiedelehti ja sushia.
Lohta, uusia perunoita ja salaatti, valkoviiniä ja Maku-lehti :)
Joko UK tai US Marie Claire tai Elle (sellainen 5 cm paksu akkojen lehti) ja lasi viiniä ois mun mielestä ihanin yhdistelmä.