Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset miettivät kissan/koiran ottamista pommisuojaan, samalla kun miehet odottavat rintamalle joutumista

Vierailija
12.03.2022 |

Naiset valittavat eläinkumppanin pommisuojaporttikiellosta, samalla kun miehet valmistautuvat henkisesti rintamalle joutumiseen.

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiritetyssä Mariupollissa ei ole jatkuvan pommituksen vuoksi voitu kerätä kuolleita kadulta. Koirat ovat alkaneet syödä niitä.

Vierailija
82/94 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, itse kyllä olen ajatellut ja sanonut sen ääneenkin, että voin lähteä sitten johonkin sissitoimintaan tms. Mullahan ei ole armeijakoulutusta, koska sillon ei tytöt päässeet inttiin, kun asia olis ollut mulle ajankohtainen. Jos tulen ammutuksi, sit tulen, mutta toivottavasti ehtis tehdä jotain hyödykästä sitä ennen.

N49

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, itse kyllä olen ajatellut ja sanonut sen ääneenkin, että voin lähteä sitten johonkin sissitoimintaan tms. Mullahan ei ole armeijakoulutusta, koska sillon ei tytöt päässeet inttiin, kun asia olis ollut mulle ajankohtainen. Jos tulen ammutuksi, sit tulen, mutta toivottavasti ehtis tehdä jotain hyödykästä sitä ennen.

N49

Olet jo tehnyt osasi, jos olet synnyttänyt terveitä poikia isänmaalle.

Vierailija
84/94 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinne väestönsuojaan pitäisi tunkea lemminkin kanssa? Suojaan voi mennä kellareihin, parkkihalleihin ja metroasemille

Vierailija
85/94 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha miettiä mitään väestönsuojia. Ei niitä ole kuin pienelle osalle ihmisistäkään. Ja liekkö edes kestävät nykyaikaisia aseita.

Vierailija
86/94 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä miehet valmistautuu nyt rintamalle? Sun mielikuvituksissasi? Ja samalla tavalla miehetkin lemmikkejä omistaa, ne on perheenjäseniä.

Mikä tää sun pakkomielle on, miksi teet jatkuvasti aloituksia aiheesta? Joku isompikin ongelma..?

Vierailija
87/94 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläimiä ei oteta väestösuojaan.

Otetaanpas!

Vierailija
88/94 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä miehet valmistautuu nyt rintamalle? Sun mielikuvituksissasi? Ja samalla tavalla miehetkin lemmikkejä omistaa, ne on perheenjäseniä.

Mikä tää sun pakkomielle on, miksi teet jatkuvasti aloituksia aiheesta? Joku isompikin ongelma..?

Putinin trolli joka kylvää eripuraa.

Vierailija
89/94 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas sama aihe. Kyllä on aloittajalla tylsä elämä!

Vierailija
90/94 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne miespuolisetkin lemmikinomistajat ovat lemmikeistään huolissaan. Ei se mikään naisten etuoikeus ole. 

Onpas!

Vierailija
91/94 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N49

Olet jo tehnyt osasi, jos olet synnyttänyt terveitä poikia isänmaalle.

En ole synnyttänyt, koska törmäsin synnytysiässä vain epäterveisiin isänmaantoivoihin.

Vierailija
92/94 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta esim sokeat tms joilla on opaskoira saavat ottaa hauvansa väestönsuojaan. Jostain luin tämän

Sehän on eri asia!

Vierailija
93/94 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tosiaankaan mitään ulvovia ja arvaamattomia elukoita väestönsuojiin haaskaamaan resursseja. 

Kuvailit juuri tyypillisen palstamamman.

Vierailija
94/94 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naiset päättäisivät maailman asioista, mitään pommisuojia ja sotia ei edes olisi.