Naiset miettivät kissan/koiran ottamista pommisuojaan, samalla kun miehet odottavat rintamalle joutumista
Naiset valittavat eläinkumppanin pommisuojaporttikiellosta, samalla kun miehet valmistautuvat henkisesti rintamalle joutumiseen.
Kommentit (94)
Jaa, itse kyllä olen ajatellut ja sanonut sen ääneenkin, että voin lähteä sitten johonkin sissitoimintaan tms. Mullahan ei ole armeijakoulutusta, koska sillon ei tytöt päässeet inttiin, kun asia olis ollut mulle ajankohtainen. Jos tulen ammutuksi, sit tulen, mutta toivottavasti ehtis tehdä jotain hyödykästä sitä ennen.
N49
Vierailija kirjoitti:
Jaa, itse kyllä olen ajatellut ja sanonut sen ääneenkin, että voin lähteä sitten johonkin sissitoimintaan tms. Mullahan ei ole armeijakoulutusta, koska sillon ei tytöt päässeet inttiin, kun asia olis ollut mulle ajankohtainen. Jos tulen ammutuksi, sit tulen, mutta toivottavasti ehtis tehdä jotain hyödykästä sitä ennen.
N49
Olet jo tehnyt osasi, jos olet synnyttänyt terveitä poikia isänmaalle.
Miksi sinne väestönsuojaan pitäisi tunkea lemminkin kanssa? Suojaan voi mennä kellareihin, parkkihalleihin ja metroasemille
Turha miettiä mitään väestönsuojia. Ei niitä ole kuin pienelle osalle ihmisistäkään. Ja liekkö edes kestävät nykyaikaisia aseita.
Missä miehet valmistautuu nyt rintamalle? Sun mielikuvituksissasi? Ja samalla tavalla miehetkin lemmikkejä omistaa, ne on perheenjäseniä.
Mikä tää sun pakkomielle on, miksi teet jatkuvasti aloituksia aiheesta? Joku isompikin ongelma..?
Vierailija kirjoitti:
Eläimiä ei oteta väestösuojaan.
Otetaanpas!
Vierailija kirjoitti:
Missä miehet valmistautuu nyt rintamalle? Sun mielikuvituksissasi? Ja samalla tavalla miehetkin lemmikkejä omistaa, ne on perheenjäseniä.
Mikä tää sun pakkomielle on, miksi teet jatkuvasti aloituksia aiheesta? Joku isompikin ongelma..?
Putinin trolli joka kylvää eripuraa.
Ja taas sama aihe. Kyllä on aloittajalla tylsä elämä!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne miespuolisetkin lemmikinomistajat ovat lemmikeistään huolissaan. Ei se mikään naisten etuoikeus ole.
Onpas!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N49
Olet jo tehnyt osasi, jos olet synnyttänyt terveitä poikia isänmaalle.
En ole synnyttänyt, koska törmäsin synnytysiässä vain epäterveisiin isänmaantoivoihin.
Vierailija kirjoitti:
Mutta esim sokeat tms joilla on opaskoira saavat ottaa hauvansa väestönsuojaan. Jostain luin tämän
Sehän on eri asia!
Vierailija kirjoitti:
Ei tosiaankaan mitään ulvovia ja arvaamattomia elukoita väestönsuojiin haaskaamaan resursseja.
Kuvailit juuri tyypillisen palstamamman.
Jos naiset päättäisivät maailman asioista, mitään pommisuojia ja sotia ei edes olisi.
Piiritetyssä Mariupollissa ei ole jatkuvan pommituksen vuoksi voitu kerätä kuolleita kadulta. Koirat ovat alkaneet syödä niitä.