Tuotteet, joiden laatu laskenut
Mitä sellaisia tuotteita teille tulee mieleen, joiden laatu on viime vuosina laskenut?
Itse päätin viime kesänä, että Valion jäätelöitä ei enää meille osteta. Ennen Valion kermajäätelö oli maukasta, mutta jostain syystä viime vuosina ihme vetistä mössöä. Sama koskee Oltermannia...nykyään on kuin kumia järsisi.
Viimeisin pettymys oli, kun ostin Pirkan kivettömiä, mustia oliiveja. Kun avasin purkin, niin ihmettelin jo, että haisevat jotenkin "hevostallilta". Maku oli myös kuvottava. Sama juttu oli toisenkin oliivipurkin kanssa, joten ei ollut kyse pilaantuneesta tuotteesta.
Kommentit (27)
Pitkästä aikaa ostin pussin Fazerin Parhaat- karkkeja.
Kylläpä ovat muuttuneet ohuiksi ja mauttomiksi, ei tarvi enää ostaa.
Fazerin kaikki suklaat
Aino Ihana maitosuklaa -jäätelö, entinen suosikkini :(
Lähes kaikissa. Eihän voitot voi kasvaa kuin laatua heikentämällä kun tuotteita ei kehitetä
Budabest-suklaa ... muutama vuosi sitten huomasin, että rakenne on muuttunut mössöksi. Aikaisemmin siinä oli enemmän muruja - maukuaistimuksen muuttuminen voi johtua minun ikääntymisestä, mutta ei siis enää tee mieli ostella noita jouluksi.
Melkein kaikki karkit nykyään samanmakuista, ylimakeaa mössöä jättikokoisissa säkeissä.
Puhelimet, pesukoneet, ompelukoneet, eli lähes kaikki kodinkoneet. Autot, polkupyörät, kaikki huonontuneet.
Parantuneet on silmälasien kevyet linssit, kevyt retkeily varusteet, mammografia laitteet, hammashoito.
Puuvillasukat ei kestä kuin jokusen kuukauden korkeintaan ennen reikiintymistä. Mulla on vanhoja sukkia jostain 90-luvun lopulta, jotka vasta nyt alkaa olla roskiskamaa.
Ikean Tussöy-petari. Ei muotoudu samalla tavalla vartalon mukaan kuin aikaisemmin.
Puuvillapaidat ja -alushousut. Vaikea löytää 100% puuvillasta tehtyjä ja vaikka löytäisikin, niin t-paidat on käsitelty niin, että kangas on pehmeää ja tiivistä. Vanhat puuvillapaidat olivat pesun jälkeen "kovia" ja siten kosteus pääsi niistä kesäkuumalla paremmin läpi.
Yosa-tuotteiden laatu huononi sen jälkeen, kun Fazer osti sen. Ennen oli vakituotteita, nykyään tulee ostettua enää harvoin.
Sloggi-alushousut. Ennen kestivät käytössä vuosikymmeniä, nyt maksimissaan joitakin vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Sloggi-alushousut. Ennen kestivät käytössä vuosikymmeniä, nyt maksimissaan joitakin vuosia.
Ei kai alusvaatteiden ole tarkoitus kestää isältä pojalle?? Itse ostan joka vuosi uusia ainakin 10 kpl.
Multivita. Tuote muuttui pari vuotta sitten, minkä jälkeen haju ja maku muuttui aivan kamalaksi.
Siivouksessa käytettävät sienet ovat muuttuneet kertakäyttöisiksi. Oikeastaan yksi sieni ei kestä edes yhtä siivousta, vaan uutta pitää ottaa tilalle.
Ehdottomasti media.
Neutraalit uutiset ovat muuttuneet kiimahysteeriseksi mielipiteenmuokkaukseski.
Kaikki. Palmuöljyjä, modifioituja tärkkelyksiä, aromeja (joista ei voi tietää mitä ne on) ja muuta moskaa. Ku havahduin noihin nii kaikki on pilalla eikä enää kykene minkäänlaisiin valmisjuttuihin. Geishat on pilalla ja jäätelöissä rasvahappojen mono- ja diglysereitä