Onko sinulla ketään julkkiksia facebook kaverina?
Kommentit (40)
Ei yhtään, koska en tunne julkkiksia. Tunnen kaikki fb-kaverini IRL.
mulla on sara sieppi, sofia ja niko ruusila ja sabina särkkä.
juu, paljonkin. työn suomia "etuja".
Kaksi orastelevaa laulajan alkua. Toinen tekee juuri debyyttilevyään ja pari biisiä on soinut suomipopilla. Toinen lähinnä esiintyy kotilavoilla ja pienillä festareilla. Sitten on useampiakin urheilijoita (koripallo, jalkapallo, salibandy, golf) joista varmasti kuullaan muutaman vuoden kuluttua ;) Ei siis mitään huippunimiä jotka kuka tahansa suomalainen tuntisi.
3 ja 2 niistä lähetti minulle kutsun itse
Twitterissä on. Tosin ulkomaalaisia. Keskitason julkkiksia. mm. 2 saman rockbändin jäsentä. 1 malli. Pari Fittness-kuuluisuutta. 1 juontaja Los Angelesista.
Poliitikkoja on pilvin pimein, lisäksi ainakin yks tangoprinsessa ja muutama muukin laulaja.
Juu. Yksi australialainen, yksi italialainen ja pari suomalaista jotka jokainen tuntee/tietää. Toinen on käynyt meillä kylässäkin.
Ei, mulla on alle 10 facebook-kaveria ja jokainen arvannee ettei niissä ainakaan julkkiksia ole.
Ei nyt mitään superjulkkiksia, mutta erään todella suositun (myös ulkomailla) suomalaisen bändin jäsen, pari tv-juontajaa, IT- ja yritysmaailman kansainvälisestikin isoja nimiä, yms.
Harvoin tulee mietittyä noin, kun kaikki ovat kavereita.
Tieteen puolelta kyllä, sellaisia pieniä julkkiksia.
Mulla joskus oli Wallu Walpio, mut hylkäsin sen.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:31"]
mulla on sara sieppi, sofia ja niko ruusila ja sabina särkkä.
[/quote]
No nuo eivät ole mitään oikeita julkkiksia, korkeintaan hömppäsellaisia... Ja on mullakin Sauli Koskinen, mutta sehän menee myös tuohon hömppäjulkkiskategoriaan.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:47"]
Ei nyt mitään superjulkkiksia, mutta erään todella suositun (myös ulkomailla) suomalaisen bändin jäsen, pari tv-juontajaa, IT- ja yritysmaailman kansainvälisestikin isoja nimiä, yms.
Harvoin tulee mietittyä noin, kun kaikki ovat kavereita.
[/quote]
HIM? Sunrice Avenue? NightWish? .... Mikä bändi?
Poliitikko, koska ollaan naapureita.