Onko sinulla ketään julkkiksia facebook kaverina?
Kommentit (40)
Arman Alizad ja Toni Wirtanen tulee ekana mieleen oikeista julkimoista. Molempien kanssa olen ollut tekemisissä IRL. Nuo BB-tyhjäpäät näyttävät hyväksyvän jokaisen frendipyynnön (lähemmäksi 5000 kaveria jokaisella), joten niitä en kyllä laskisi, jos sellaisia frendilistalla olisi.
Tuntemiani muusikoita, näyttelijöitä ym. Monet on itse pyytäneet kaveriksi.
Muutama kuopiolainen muusikko kuten Tommi Salmela ja Janne Tolsa Tarotista, lisäksi Turmion Kätilöiden MC Raaka Pee ja Master Bates (Tolsa myös Kätilöissä).
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 12:18"]
Muutama kuopiolainen muusikko kuten Tommi Salmela ja Janne Tolsa Tarotista, lisäksi Turmion Kätilöiden MC Raaka Pee ja Master Bates (Tolsa myös Kätilöissä).
[/quote]
31 jatkaa: serkkuani ei erityisesti julkkiksena voi pitää mutta hän on soittanut yhdessä Suomen tunnetuimmista black metal-yhtyeistä vuosina 2008-2012. Bändin nimeä en mainitse mutta sanottakoon että yksi ensimmäisistä (ellei jopa ensimmäinen) suomeksi laulaneista bläkkisbändeistä.
Vain ne, jotka tunnen irl. Yksi muusikko, yksi näyttelijä ja yksi poliitikko.
Minulla on yksi Idolsista tuttu.
Ovatko nämä tiihoset ja siepit teidän oikeasti tuttuja vai oletteko vaan lisänneet heidät koska julkkiksia? Ihan vaan kiinnostaa, älkää vetäkö hernettä nenään, kiitos :)
Mä en tunne yhtäkään julkkista joten ei.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:49"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:31"]
mulla on sara sieppi, sofia ja niko ruusila ja sabina särkkä.
[/quote]
No nuo eivät ole mitään oikeita julkkiksia, korkeintaan hömppäsellaisia... Ja on mullakin Sauli Koskinen, mutta sehän menee myös tuohon hömppäjulkkiskategoriaan.
[/quote]
ei tässä aloituksessa ollut eriteltynä, että millaisia julkkiksia.
Julkkis kuin julkkis, vaikka olisikin "hömppäjulkkis"
Miksi edes pitäisi ottaa jotain tyhjäpää julkkista fb-kaveriksi vain sen takia että se on julkkis?
On muutamia. Yhden kanssa olen hyvä ystävä, muut on tuttuja, jotka voisin surutta poistaakin. Ovat kaikki listalla, joka ei näe suurinta osaa päivityksistäni.
Yksi facebook-poliisi on mun kaveri myös siviiliprofiilillaan (lasketaanko tämä julkkikseksi?)
Huipputason poliitikkoja on. Näyttelijöitä ja muusikoita myös. Työn kautta tai muuten tuttuja.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:34"]Ei ole. Whatsappissa on.
[/quote]
mulla myös
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 14:39"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:34"]Ei ole. Whatsappissa on. [/quote] mulla myös
[/quote]
Mitä tää tarkoittaa? Siis että teillä on niiden puhelinnumerot? Miksei voi sanoa niin?
Muutama kansanedustaja on, jos ne lasketaan julkkiksisksi. Lisäksi yksi ohjaaja/näyttelijä. Kaikki tunnen henkilökohtaisesti eli en ole lisännyt vain koska ovat julkkiksia. Yksi on sukua.
Yksi näyttelijä/tv-kasvo, tangolaulaja, tv-juontaja/malli, kansanedustaja...
Juu, pari muusikkoa ja koomikko.